Gå til innhold

Anbefalte innlegg

16 minutter siden skrev BlaaSpanjol:

Fikk ikke sett kampen, men så Wendt fikk både assist og mål, samt flere store sjanser ifølge VGlive. Spennende!

Herlig med mange egne spillere. Geelmuyden, Pignatel og Ulla også pluss Hornburg etter hvert. Kunne brukt Thor Lange i stedet for Walstad, for sistnevnte tror jeg - ikke for å være slem - rett og slett ikke vi trenger i stallen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Hvem er de største profilene fra akademiet som tar neste steget opp til A-laget? Victorio må vel banke på døren til A-laget dette året. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Vet ikke om det stemmer, men tar det meste han der skriver med en klype salt. Han virkelig hater Stabæk og bruker enhver anledning på å slenge dritt om oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bare Stabæk som gjør dette. Heming har hentet sin dose med spillere de også. Kan si hva man vil om det, men sånn det er nå så er det spis eller bli spist

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det han VIF fyren som er sjef i Heming???

Synes jeg så et eller annet sted at Heming betaler spillere opp mot 10K i måneden og snapper opp masse fra konkurrentene på den måten... sånn appropos

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev @ringo:

Stemmer. Han har ikke injurierende kraft så dette er bare å ta helt med ro. At en toppklubb er interessert i kretslagsspillere kan da uansett ikke være noen stor overraskelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev @ringo:

Synes jeg så et eller annet sted at Heming betaler spillere opp mot 10K i måneden og snapper opp masse fra konkurrentene på den måten... sånn appropos

Stemmer det - der er en solid snakkis blant unge spillere ang at det er mulig å tjene fett der. Det er penga som er i fokus. Synd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Disse to sier meg at proffkontrakt kan bety så mangt. Men at det i hvert fall ikke er ensbetydende med at man kommer i stallen eller skal spille for a-laget. Jeg kunne gjerne ønske meg noe informasjon om dette også, spesielt i førstnevnte tilfelle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 minutter siden skrev 1369:

Disse to sier meg at proffkontrakt kan bety så mangt. Men at det i hvert fall ikke er ensbetydende med at man kommer i stallen eller skal spille for a-laget. Jeg kunne gjerne ønske meg noe informasjon om dette også, spesielt i førstnevnte tilfelle.

Tipper Nysveen blir en del av a-stallen. Kommer nok til å spille på 2-laget, men få noen innhopp i løpet av sesongen. Trent med a-laget i hele vinter. Spennende spiller. Rask og teknisk back/kant. 

B-spillere er unge spillere uten kontrakt. Maks 5 kan registreres. Stabæk benyttet seg mer av dette tidligste da vi ikke hadde så mange unge på kontrakt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Akademiet
  • Opprett ny...