Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På 16.2.2024 den 12.35 skrev Tom Bruaset:

Heming og Julian bør kanskje se seg selv i speilet…

IMG_8628.jpeg

Nå ser jeg at Julian Madsen også er innvalgt i selveste styret i Vålerenga. Og av supporterne omtales han som "hel ved". Greit å vite...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Må være en stor motivasjon for gutta på akademiet å se så mange unge få sjansen mot Aafk. Veum og Spiten fra start, mens Olderheim og Wendt inn i andre og andre unge på benken. Troen på akademiet og spennende generasjoner nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

6 minutter siden skrev sexxes:

Og allikevel ikke i nærheten av å ha rundens største seier!

Og mål av sønnen til Kjetil Andre Aamodt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

58 minutter siden skrev mbh:

Og med Hanche-Olsen på laget.

Trenger ikke gå over bekken etter stopper 💙

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev mbh:

Og med Hanche-Olsen på laget.

Det er vel neppe sønnen til Andreas.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper det er Andreas i forkledning, men er ganske sikker på at jeg tar feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stoler på @ErikErik her. Observante lesere vil også se at spilleren på Stabæk 2 også har Schjølberg i navnet, det skal nok godt gjøres om det ikke er en bror. 

Andreas er 27, lillebror på g16. Gi det fem-seks år så kan de spille sammen på nye Nadderud!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hva er det som har skjedd her egentlig? Jeg er så enormt imponert av alle unggutta som får sjansen i år. Hva enn akademiet gjør må de jo bare fortsette den enormt gode jobben. Det var mye snakk om Ordinas i sin tid, men hvem har æren for at vi snart kan kjøre en start 11-er med lokale 16-åringer?? Og at landslaget om 10 år består av kun Eks- Stabæk-spillere ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Christian Johnsen, som nylig ble arbeidsledig, har jo en fortid i akademiet vårt og på NTG. Jeg vet egentlig ikke så mye mer om ham enn det og at han så ut til å gjøre en god jobb i Raufoss. Men det finnes nok folk i og rundt klubben som kjenner ham fra sist han var her som kan vurdere om han er aktuell.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Nøfyse:

Christian Johnsen, som nylig ble arbeidsledig, har jo en fortid i akademiet vårt og på NTG.

Uten å utbrodere for mye så tror jeg ingen med bakgrunn fra akademiet har lavere stjerne i Stabæk enn Christian Johnsen. Uønsket i alle klubbene han har vært i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

41 minutter siden skrev Ace:

Uten å utbrodere for mye så tror jeg ingen med bakgrunn fra akademiet har lavere stjerne i Stabæk enn Christian Johnsen. Uønsket i alle klubbene han har vært i.

Ikke positivt for omdømmet å Gå til rettssak for å miste jobben i aafk heller!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Akademiet
  • Opprett ny...