L 57 639 Del Skrevet 13. Mars Del Skrevet 13. Mars På 16.2.2024 den 12.35 skrev Tom Bruaset: Heming og Julian bør kanskje se seg selv i speilet… Nå ser jeg at Julian Madsen også er innvalgt i selveste styret i Vålerenga. Og av supporterne omtales han som "hel ved". Greit å vite... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 2. April Del Skrevet 2. April Må være en stor motivasjon for gutta på akademiet å se så mange unge få sjansen mot Aafk. Veum og Spiten fra start, mens Olderheim og Wendt inn i andre og andre unge på benken. Troen på akademiet og spennende generasjoner nå. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 2. April Del Skrevet 2. April Noen som vet stillinga mellom Stabæk-Vif i nasjonal serie g19? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 2. April Del Skrevet 2. April 7 minutter siden skrev manglerudgutt2507: Noen som vet stillinga mellom Stabæk-Vif i nasjonal serie g19? https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=8453528 1-0 ved pause. Se link over. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 2. April Del Skrevet 2. April 1 time siden skrev Tom Bruaset: https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=8453528 1-0 ved pause. Se link over. Måtte bare 😆 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 9. Mai Del Skrevet 9. Mai G16-laget er videre i NM. Enkel seier over Drøbak-Frogn.. 19-0 seier! https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=8614805 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 9. Mai Del Skrevet 9. Mai 14 minutter siden skrev rykkinn: G16-laget er videre i NM. Enkel seier over Drøbak-Frogn.. 19-0 seier! https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=8614805 Og allikevel ikke i nærheten av å ha rundens største seier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 9. Mai Del Skrevet 9. Mai 6 minutter siden skrev sexxes: Og allikevel ikke i nærheten av å ha rundens største seier! Og mål av sønnen til Kjetil Andre Aamodt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 9. Mai Del Skrevet 9. Mai Og med Hanche-Olsen på laget. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 9. Mai Del Skrevet 9. Mai 58 minutter siden skrev mbh: Og med Hanche-Olsen på laget. Trenger ikke gå over bekken etter stopper 💙 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 9. Mai Del Skrevet 9. Mai 1 time siden skrev mbh: Og med Hanche-Olsen på laget. Det er vel neppe sønnen til Andreas. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 9. Mai Del Skrevet 9. Mai 35 minutter siden skrev sexxes: Det er vel neppe sønnen til Andreas. Lillebror håper jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 9. Mai Del Skrevet 9. Mai 10 minutter siden skrev Latmann: Lillebror håper jeg Fetter er jeg ganske sikker på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 9. Mai Del Skrevet 9. Mai Jeg håper det er Andreas i forkledning, men er ganske sikker på at jeg tar feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 9. Mai Del Skrevet 9. Mai Lillebror 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 9. Mai Del Skrevet 9. Mai Stoler på @ErikErik her. Observante lesere vil også se at spilleren på Stabæk 2 også har Schjølberg i navnet, det skal nok godt gjøres om det ikke er en bror. Andreas er 27, lillebror på g16. Gi det fem-seks år så kan de spille sammen på nye Nadderud! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 9. Mai Del Skrevet 9. Mai 31 minutter siden skrev ErikErik: Lillebror Korrekt. 09-modell. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 19. Mai Del Skrevet 19. Mai https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=8455287 4-2 seier borte mot Glimt i Nasjonal G15. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 19. Mai Del Skrevet 19. Mai Sterkt å slå et lag med både Romário og Yeboah! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 19. Mai Del Skrevet 19. Mai 6 minutter siden skrev Nøfyse: Sterkt å slå et lag med både Romário og Yeboah! Høyner med Finstad og Hanche-Olsen i Blaat! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 19. Mai Del Skrevet 19. Mai Woha 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
지소차 621 Del Skrevet 19. Mai Del Skrevet 19. Mai 53 minutter siden skrev @ringo: Woha Nye Ronaldo 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juni På 11.3.2024 den 21.22 skrev Tom Bruaset: Tipper Nysveen blir en del av a-stallen. Kommer nok til å spille på 2-laget, men få noen innhopp i løpet av sesongen. Trent med a-laget i hele vinter. Spennende spiller. Rask og teknisk back/kant. Viste i går litt av sitt potensiale. Blir nok mer enn noen innhopp som jeg trodde i vinter. I start 11eren i løpet av sesongen! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 14. Juni Del Skrevet 14. Juni Hva er det som har skjedd her egentlig? Jeg er så enormt imponert av alle unggutta som får sjansen i år. Hva enn akademiet gjør må de jo bare fortsette den enormt gode jobben. Det var mye snakk om Ordinas i sin tid, men hvem har æren for at vi snart kan kjøre en start 11-er med lokale 16-åringer?? Og at landslaget om 10 år består av kun Eks- Stabæk-spillere ? 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Juni 20 minutter siden skrev Andreas: Hva er det som har skjedd her egentlig? Jeg er så enormt imponert av alle unggutta som får sjansen i år. Hva enn akademiet gjør må de jo bare fortsette den enormt gode jobben. Det var mye snakk om Ordinas i sin tid, men hvem har æren for at vi snart kan kjøre en start 11-er med lokale 16-åringer?? Og at landslaget om 10 år består av kun Eks- Stabæk-spillere ? Kanskje poden @Styrmann @Jørg1 @Marandinho kunne tatt en prat med Gaute Larsen. Han har full oversikt, samt noen gode historier. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 14. Juni Del Skrevet 14. Juni 25 minutter siden skrev Tom Bruaset: Kanskje poden @Styrmann @Jørg1 @Marandinho kunne tatt en prat med Gaute Larsen. Han har full oversikt, samt noen gode historier. Er faktisk litt artig, vi snakket om det i går kveld. Er definitivt noe vi prøver å få til 😁 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 12. Juli Del Skrevet 12. Juli https://www.stabak.no/nyheter/lykke-til-videre-olafur Takk for innsatsen, Hvem ønsker dere kloke hoder her inne skal ta over? Toni er min drøm, men helt sikkert ikke aktuelt! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 12. Juli Del Skrevet 12. Juli Christian Johnsen, som nylig ble arbeidsledig, har jo en fortid i akademiet vårt og på NTG. Jeg vet egentlig ikke så mye mer om ham enn det og at han så ut til å gjøre en god jobb i Raufoss. Men det finnes nok folk i og rundt klubben som kjenner ham fra sist han var her som kan vurdere om han er aktuell. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 12. Juli Del Skrevet 12. Juli 1 time siden skrev Nøfyse: Christian Johnsen, som nylig ble arbeidsledig, har jo en fortid i akademiet vårt og på NTG. Uten å utbrodere for mye så tror jeg ingen med bakgrunn fra akademiet har lavere stjerne i Stabæk enn Christian Johnsen. Uønsket i alle klubbene han har vært i. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 12. Juli Del Skrevet 12. Juli 41 minutter siden skrev Ace: Uten å utbrodere for mye så tror jeg ingen med bakgrunn fra akademiet har lavere stjerne i Stabæk enn Christian Johnsen. Uønsket i alle klubbene han har vært i. Ikke positivt for omdømmet å Gå til rettssak for å miste jobben i aafk heller! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå