smart 2 085 Del Skrevet 23. Mars 2014 Del Skrevet 23. Mars 2014 Ser Perry er ute og mener at Stabæk scorte på sine tre sjanser, mens Rosenborg hadde ti-tolv. Lurer på hvilken kamp ham så.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Mars 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Mars 2014 (endret) Der var deilig å være en av få stabæk supportere på tribunen idag. Syntes vi var veldig bra i 1. omgang mens vi i 2. ble presset litt dypere av RBK. Men syntes vi fortsatt klarte å presse delvis høyt og RBK slet med å skape de store sjansene. Var morsomt å høre hvor fascinert RBK fansen var av "Nr. 7". , for Adu var virkelig bra idag. Var morsomt å se hvordan han dominerte, ikke bare roen når han har ball men også hvordan han plasserer seg når han ikke har ball. Han var alltid ett skritt foran alle rbk spillerne og leste nesten alltid hvor de skulle slå. Syntes Boli viste positive tegn, synd at han måtte gå av med en liten skade. Fikk is på ankelen med en gang, å så ut som det er noe som skal gå fort over. Syntes Sortevik klarte seg ok på backen, han gikk også av med en skade på slutten. Fikk spurt Birkemo rett etter kampen, og han sa han trodde det ikke var noe alvorlig. Vi burde absolutt være fornøyd med denne matchen! Edit: Glemte også å nevne Mande sine match-vinner redninger! Endret 23. Mars 2014 av MattaS 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 23. Mars 2014 Del Skrevet 23. Mars 2014 Første målet til Boli var lekkert, der viste han en innsats kombinert med "coolness" som han manglet i fjor. Kanskje han virkelig er spissen vi trenger :-) Husk på hvordan Stokkelien plutselig var tilbake i fjor. Adu var bra, men han kunne kanskje ha involvert seg før 1-2 målet til RBK. Det var ikke langt fram ham til Gamsten.. Brustad var vel ikke på i dag? Vi har en viktig joker der, bare vi evner å bruke ham riktig. Trenger ikke ha så mange variantene, bare tenk på Pall-Skog tiden. Alle visst at Nannskog tok et løp i bakrom, men få klarte å stoppe ham. Brustad har enda bedre fart, og bra avslutninger. Jeg mener han er god for 10 mål i TL om han settes opp riktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 23. Mars 2014 Del Skrevet 23. Mars 2014 Ble så oppløftet av dagens kamp at jeg sveipet innom Youtube og søkte opp Stabæk 2008. Nå går smilet nesten helt rundt. Anbefales! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_ikkealanzinho1 42 Del Skrevet 23. Mars 2014 Del Skrevet 23. Mars 2014 Noen som skjønner hvem sier er topp tre spillere? Boli, Ville og? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 23. Mars 2014 Del Skrevet 23. Mars 2014 Hadde vært digg om Bolli fant formen i år. Trenger en toppscorerer som putter mange mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 487 Del Skrevet 23. Mars 2014 Del Skrevet 23. Mars 2014 Noen som skjønner hvem sier er topp tre spillere? Boli, Ville og? Adu 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_ikkealanzinho1 42 Del Skrevet 23. Mars 2014 Del Skrevet 23. Mars 2014 Noen som skjønner hvem sier er topp tre spillere? Boli, Ville og? Adu tusen takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 23. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 23. Mars 2014 (endret) De som virkelig har trua på Stabæk idag kan få 9,5 ganger pengene hos Betsson, det kaller jeg helt OK rente!Jeg tror jeg skylder deg en halvliter! Endret 23. Mars 2014 av Jan Fredrik 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Mars 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Mars 2014 Hepp, Dette var just hva doktoren foreskrev. Godt å få et resultat på tampen av en oppkjøring som har presentert oss med flere spørsmål enn svar. Dette bør gi spillerne våre en nødvendig innsprøyting av selvtillit inn mot seriepremieren neste helg. Man kunne nesten ikke fått et bedre manus frem mot sesongstarten. Trekker IA en spiss opp av hatten i uka som kommer nå også, da jævlar skal vi vise kiipe Sogndal hva fotball er. @ringo 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 24. Mars 2014 Del Skrevet 24. Mars 2014 De som virkelig har trua på Stabæk idag kan få 9,5 ganger pengene hos Betsson, det kaller jeg helt OK rente!Jeg tror jeg skylder deg en halvliter! Sier takk for det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå