Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Sogndal

alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg

Det er vel en del midt på hvor det ikke er lov å stå, på grunn av hullet under tribunen?

Det har etter et kort møte med meg sjæl blitt bestemt at vi i verste fall setter opp en kjempeskrøpelig sperretape og ser hva som skjer når vi løper på den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel en del midt på hvor det ikke er lov å stå, på grunn av hullet under tribunen?

Det har etter et kort møte med meg sjæl blitt bestemt at vi i verste fall setter opp en kjempeskrøpelig sperretape og ser hva som skjer når vi løper på den.

"Budstikka 31.03.2014

Seier i serieåpningen overskygget av tribunekollaps

Stabæk vant, men tapte.

Det var i gårsdagens Tippeligaoppgjør mellom Stabæk og Songdal på Nadderud at tragedien skjedde. Under målfeiringa etter 1 - 0 målet i 92minutt raste Stabæk Support tribunen. Ingen overlevde. En talsmann for klubben sier at Supporterene var blitt fortalt at midten av feltet ikke ville tåle å bli brukt pga. et tomrom under, men det skrøpelige sperrebåndet Support hadde satt opp var tydeligvis ikke effektiv nok stopper."

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Budstikka 31.03.2014

Seier i serieåpningen overskygget av tribunekollaps

Stabæk vant, men tapte.

Det var i gårsdagens Tippeligaoppgjør mellom Stabæk og Songdal på Nadderud at tragedien skjedde. Under målfeiringa etter 1 - 0 målet i 92minutt raste Stabæk Support tribunen. Ingen overlevde. En talsmann for klubben sier at Supporterene var blitt fortalt at midten av feltet ikke ville tåle å bli brukt pga. et tomrom under, men det skrøpelige sperrebåndet Support hadde satt opp var tydeligvis ikke effektiv nok stopper."

:)

Dette er jo bare tull! Scoringa i det 92. minutt må minst være 3-0!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempefornøyd med første 30-35 minuttene, synes vi har full kontroll i alle faser! Men avslutningen på omgangen er litt bekymringsverdig, fortsetter det sånn er jeg redd vi slipper inn mål ganske fort. Håper vi setter et par kjappe mål i starten av andreomgang nå så vi kan drepe kampen med en gang!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må slå det drittlaget her. Sogndal spiller så sykt kjip fotball. Litt pressa så klarerer de. Forvaret seg langt inne på egen banehalvdel i første omgang. Moser bare lange baller og gjør alt for å få innkast så de kan flytte Teniste bort for å kaste langt. Drittlag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adu er helt sjef både i spillet og i kjeften. Styrer og dirigerer det meste der ute. Leker seg mens han har tre spillere rundt seg. For en spiller!

Hvilke muligheter finnes for å forlenge ut sesongen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adu er helt sjef både i spillet og i kjeften. Styrer og dirigerer det meste der ute. Leker seg mens han har tre spillere rundt seg. For en spiller!

Hvilke muligheter finnes for å forlenge ut sesongen?

Sa ikke Ingo i et intervju at vi har opsjon på kjøp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaaaaaaa! Jeg hopper rundt i hotellrommet i Mexico! :D

Haha, samme her på rommet mitt i Australia. Neste kamp lurer jeg på om jeg skal sette opp et kamera for å filme meg selv, må ha sett ganske gal ut i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Sogndal
  • Opprett ny...