Hanse 3 846 Del Skrevet 29. Mars 2014 Del Skrevet 29. Mars 2014 I morgen starter serien hjemme mot Sogndal, men allerede neste helg kommer årets første bortetur. Dette er arenaen der vi for 6 år siden kunne rulle rundt i vanndammene av glede etter å ha sikra seriegullet. Kanskje blir det ikke helt slik i år, men laget vårt har overrasket og vi har noen x-faktorer som gjør oss umulig å spå. Bli med vestover for å hente poeng med Stabæk! Bussene går fra Bekkestua Bussterminal kl 09:15 og returnerer rett etter kamp. Vi vil derfor være hjemme på Bekkestua mellom 5 og 6 mandag morgen, slik at folk rekker å dusje før jobb. Erfaringsmessig er det fine muligheter til å sove i bussen på vei hjem. Ta med pute for å tilnærme deg komfortavdelingen. Meld deg på ved å ringe turtelefonen på telefonnummer 464 88 600, eller helst ved å fylle ut skjemaet på forsiden av www.stabaek.no 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 29. Mars 2014 Del Skrevet 29. Mars 2014 Påmeldt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 29. Mars 2014 Del Skrevet 29. Mars 2014 Påmeldt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 29. Mars 2014 Del Skrevet 29. Mars 2014 I'm all in! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 29. Mars 2014 Del Skrevet 29. Mars 2014 Flyr til bergenæsj på lørdagen. Det er muligheter for å være med bussen tilbake til sivilisasjonen ikke sant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 29. Mars 2014 Del Skrevet 29. Mars 2014 Jepp, bare meld deg på og sørg for at turansvarlig vet du bare skal sitte på hjem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
UstoppeligeGræff 99 Del Skrevet 29. Mars 2014 Del Skrevet 29. Mars 2014 Jeg og Håkon L meldt på 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 30. Mars 2014 Del Skrevet 30. Mars 2014 Stiller direkte på Brann stadioen. Mulig å kjøpe billett i porten eller blir det nok en ubehagelig tur foran billettluken med ukvemsord fra Enkelte Brannaper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jansson 0 Del Skrevet 30. Mars 2014 Del Skrevet 30. Mars 2014 Jeg bor i Bergen for øyeblikket. Har da lyst til å kjøpe billett, å sitte med Stabæk fansen, såklart. Hvordan går jeg frem? Må jeg kjøpe via Brann sine hjemmesider? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 påmeldt *2 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Jeg bor i Bergen for øyeblikket. Har da lyst til å kjøpe billett, å sitte med Stabæk fansen, såklart. Hvordan går jeg frem? Må jeg kjøpe via Brann sine hjemmesider? Ja det eller kjøpe på stadion. Jeg kjøpte på stadion forrige gang jeg var der. Men smart å bestille på nett så slipper du bergenserne som selger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Påmeldt! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zuza 550 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Vi er 5 stykker som flyr over på lørdag. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
UstoppeligeGræff 99 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Hvor mange påmeldte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 31. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2014 (endret) , Endret 31. Mars 2014 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 SAU og jeg er påmeldt. Håper vi slipper brostein denne gangen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Mars 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Mars 2014 (endret) SAU og jeg er påmeldt. Håper vi slipper brostein denne gangen. Bussen(e) kjører innom Ruben i Absalon Beyers Gate, for en rask visitt. Endret 31. Mars 2014 av Slum 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Trodde putene var mot brostein, jeg. Men det var visst for et annet komfortbehov. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 SAU og jeg er påmeldt. Håper vi slipper brostein denne gangen. Bussen(e) kjører innom Ruben i Absalon Beyers Gate, for en rask visitt. Godt vi vet hvor pakket bor. Spørsmålet er vel om Branns sikkerhetssjef har kontroll på sine uroelementer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Påmeldt og fått med en kompis 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Da er vi sannsynligvis 3 stykker som melder oss på imorgen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 1. April 2014 Del Skrevet 1. April 2014 Hvor mange er påmeldt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 1. April 2014 Del Skrevet 1. April 2014 Hvor mange er påmeldt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 1. April 2014 Del Skrevet 1. April 2014 Og hvor ofte er det blitt besvart? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 1. April 2014 Del Skrevet 1. April 2014 Hvor mange er påmeldt? LUGNT!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 2. April 2014 Del Skrevet 2. April 2014 Noen som kjører som har plass til en SK i bilen til Bergen før klokken 16 på Søndag? Ønsker gjerne å rekke ett kampmøte 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 2. April 2014 Del Skrevet 2. April 2014 Jeg bor i Bergen for øyeblikket. Har da lyst til å kjøpe billett, å sitte med Stabæk fansen, såklart. Hvordan går jeg frem? Må jeg kjøpe via Brann sine hjemmesider? Ja det eller kjøpe på stadion. Jeg kjøpte på stadion forrige gang jeg var der. Men smart å bestille på nett så slipper du bergenserne som selger Er i samme situasjon som Jansson, men lurer på hvilket felt SS kommer til å være på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 2. April 2014 Del Skrevet 2. April 2014 Jeg bor i Bergen for øyeblikket. Har da lyst til å kjøpe billett, å sitte med Stabæk fansen, såklart. Hvordan går jeg frem? Må jeg kjøpe via Brann sine hjemmesider? Ja det eller kjøpe på stadion. Jeg kjøpte på stadion forrige gang jeg var der. Men smart å bestille på nett så slipper du bergenserne som selger Er i samme situasjon som Jansson, men lurer på hvilket felt SS kommer til å være på? Bortesupport feltet, vil SS stå på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 2. April 2014 Del Skrevet 2. April 2014 Jeg bor i Bergen for øyeblikket. Har da lyst til å kjøpe billett, å sitte med Stabæk fansen, såklart. Hvordan går jeg frem? Må jeg kjøpe via Brann sine hjemmesider? Ja det eller kjøpe på stadion. Jeg kjøpte på stadion forrige gang jeg var der. Men smart å bestille på nett så slipper du bergenserne som selger Er i samme situasjon som Jansson, men lurer på hvilket felt SS kommer til å være på? Bortesupport feltet, vil SS stå på. Det skjønner jo jeg også, men hvilket felt er det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 2. April 2014 Del Skrevet 2. April 2014 Jeg bor i Bergen for øyeblikket. Har da lyst til å kjøpe billett, å sitte med Stabæk fansen, såklart. Hvordan går jeg frem? Må jeg kjøpe via Brann sine hjemmesider? Ja det eller kjøpe på stadion. Jeg kjøpte på stadion forrige gang jeg var der. Men smart å bestille på nett så slipper du bergenserne som selger Er i samme situasjon som Jansson, men lurer på hvilket felt SS kommer til å være på? Bortesupport feltet, vil SS stå på. Det skjønner jo jeg også, men hvilket felt er det? Langsiden, mot hjørne der storskjermen står. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå