kkh94 8 096 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Hvor kult hadde det ikke vært og fylle hele bortseksjonen i skien. #glederseg Skal vi fylle hele borteseksjonen i Skien må vi ha mer enn tre busser... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 6. April 2014 (endret) Del Skrevet 6. April 2014 (endret) Hvor kult hadde det ikke vært og fylle hele bortseksjonen i skien. #glederseg Skal vi fylle hele borteseksjonen i Skien må vi ha mer enn tre busser... Jeg sa ikke at tre busser fyller bortseksjonen, sa bare at det hadde vært kult om vi hadde klart og fylle hele seksjonen. Og at jeg gleder meg. Skjerpings! Endret 6. April 2014 av Daigo nr 10 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Hvor kult hadde det ikke vært og fylle hele bortseksjonen i skien. #glederseg Skal vi fylle hele borteseksjonen i Skien må vi ha mer enn tre busser... Jeg sa ikke at tre busser fyller bortseksjonen, sa bare at det hadde vært kult om vi hadde klart og fylle hele seksjonen. Og at jeg gleder meg. Skjerpings! Jeg mente selvfølgelig at vi må klare å få til mer enn tre busser. Ro ned 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 7. April 2014 Del Skrevet 7. April 2014 Ikke særlig ur å begynne på jobb 06:30 etter en sånn tur. Worth it! En turpåmelding tilSkien helt utenom det vanlige er på vei! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April 2014 Jeg tar av meg støvet og bøter meg i hatten for dere. For en fantastisk gjeng med fans, supportere, ultras og inferno-djevler!!! 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April 2014 Jeg tar av meg støvet og bøter meg i hatten for dere. For en fantastisk gjeng med fans, supportere, ultras og inferno-djevler!!! Inferno ble igjen hjemme. De er blitt for gamle 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April 2014 Ser ut som om det var en bra tur! 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 7. April 2014 Del Skrevet 7. April 2014 Legger du ut det andre bildet du fikk, Mortimer? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. April 2014 Del Skrevet 7. April 2014 Legger du ut det andre bildet du fikk, Mortimer? Hvis luguber godkjenner at jeg legger det ut her så. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 7. April 2014 Del Skrevet 7. April 2014 Det er jo ingen som ser at det er hans. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 7. April 2014 Del Skrevet 7. April 2014 Den er ikke min. Men tviler på at eier vil ha den på åpent forum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 7. April 2014 Del Skrevet 7. April 2014 Hadde det vært min hadde jeg tenkt at de som var så heldige å få den tilsendt kan føle seg privilegert, og at alle andre bare må akseptere at de går glipp av store ting når de velger å ikke være med på tur. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 8. April 2014 Del Skrevet 8. April 2014 For en sykt bra tur! Man tenker at den neste turen ikke kan toppe den forrige, så skjer det likevel - gang på gang. Er det mulig. Det laget, den gjengen, den stemningen. Det eneste som skuffet meg var at det hele var over så fort. Heldigvis kommer det flere muligheter utover i sesongen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 8. April 2014 Del Skrevet 8. April 2014 Det eneste som skuffet meg var at det hele var over så fort. Jeg har vært hjemme i 15 minutter siden søndag morgen, så jeg er fortsatt på tur. Men ja, lange borteturer anbefales! Det er kanskje litt slitsomt, men det er utallige latterkuler, masse glade mennesker i alle fasonger og en felles glede når vi vinner. Jeg skal lage påmelding til Skien away etterpå. Det blir en tur jeg tror SVÆRT mange vil ønske å delta på. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 8. April 2014 Del Skrevet 8. April 2014 Og jeg siterer Tur reglementet "Det er ikke lov å ta alkohol med ut av bussen. 100 kr til TIFO fondet innkreves." ser ut som 400Kr bevis dette her. lite og gjøre? jada 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 9. April 2014 Del Skrevet 9. April 2014 Og jeg siterer Tur reglementet "Det er ikke lov å ta alkohol med ut av bussen. 100 kr til TIFO fondet innkreves." ser ut som 400Kr bevis dette her. lite og gjøre? jada Jeg minnes et kjent fjes som i år er tifosjef, som sa at det var lov ved denne anledningen siden det ofte blir så mye søl av halvfulle, gjenglemte bokser eller noen annen plausibel og totalt forsvarlig årsak som ikke har grobunn i tifosjefens eget behov for å ha med seg sin egen øl ut av bussen. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå