atleten 1 675 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Jeg drømte at vi tapte 5-2 i natt.. Får håpe det er feil. Hvem scoret? Ble det lagt til mye tid etter første omgang? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Er det bare jeg som har fått inntrykka av at Richard Norling er utrolig passiv? Mulig dette kun gjelder intervjuer, men jeg synes han virker tafatt hver gang han blir stilt noen spørsmål. La oss håpe det bidrar til at han ikke har fått Brann helt på bena ennå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 6. April 2014 (endret) Del Skrevet 6. April 2014 (endret) Har det samme inntrykket, virker som rake motsetningen av Bob, synes det virker som han tror alt skal gå av seg selv - ser ut som om han holder seg i "komfortsonen" som trener, for å bruke et Bob-uttrykk. Men jeg har også bare basert inntrykket mitt på tv-intervjuer, så mulig det er helt feil. Tipper det blir en jevn og åpen kamp! Endret 6. April 2014 av M-A-N Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 6. April 2014 (endret) Del Skrevet 6. April 2014 (endret) Hepp, Passiv? Nix,, men han er veldig typisk svensk - avmålt og diplomatisk. Med bakgrunn fra, og suksess med, to av Sveriges største klubber, begge med et visst innslag av kaos, tror jeg man skal lete lenge for å finne en trener som har bedre forutsetninger for å lykkes med å lede Brann. Men det er jo ikke gjort over natten. Vi må huske på at Brann de siste sesongene har vært ledet av en uduglighet som Skarsfjord. Det tar tid og reparere skadene. Norling hadde nok håpet at laget og spillet hadde utviklet seg kjappere, men han lar seg neppe stresse. Han har sett dette før. Så synes kanskje vi skal passe oss fra å bli kjepphøye, det er ikke fryktelig lenge siden vi tapte mot 2. divisjonslaget Kongsvinger, kun spillte jevnt med Starts rekruttlag fra 3. div. og så relativt hjelpeløse ut. Men klart de to siste kampene har gitt oss masse høyst nødvendig selvtillit, selvtillit Brann forløpig mangler og om mavefølelsen min holder, så kommer ikke Brann til å få mer selvtillitt i dag. @ringo Endret 6. April 2014 av @ringo 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Jeg drømte at vi tapte 5-2 i natt.. Får håpe det er feil.Hvem scoret? Soko putta begge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Noen som har lagoppstillingen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Stabæks lag mot Brann: Sayouba - Jalasto, Fontanello, Høiland, Granli - Trondsen, Abu - Henderson, Stephens, Kassi - Boli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Branns lagoppstilling(4-4-2): Piotr Leciejewski – Birkir Már Sævarsson, Markus Jonson, Vadim Demidov, Erdin Demir – Amin Askar, Kristoffer Barmen, Fredrik Haugen, Kasper Skaanes – Jakob Orlov, Erik Huseklepp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Fornuftig nok å kjøre med to rene def. midtbanespillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Synes ikke midtbanen til brann ser all verden ut på papiret. Har troa på seier i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Bradley må være svært imponert av Pablo F allerede. Rart at Næss ble satt ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Ronny Deila er forøvrig skråsikker på at brann kommer til å løpe oss i senk. Vi får se hva som skjer. Vi får se. Mvh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 6. April 2014 (endret) Del Skrevet 6. April 2014 (endret) Jeg gleder meg til å se Fontanello på banen. Brann kommer til å løpe oss i senk i følge Ronny Deila. Endret 6. April 2014 av Stuart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Mulig at Brann sine spillere er av bedre kvalitet enn våre og at de derfor slår oss, men at de løper oss i senk sånn som vi har trent i vinter? Tviler. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 $$ HØRES! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Får noen kampen til å starte på Cmore play? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 6. April 2014 (endret) Del Skrevet 6. April 2014 (endret) Bare jeg som ikke får noe bilde på csports.no? edit: funker nå Endret 6. April 2014 av Rettep Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rainz 18 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 nei, skjermen er svart på cmore i god gammel stil det. alltid stabæk sine kamper som har problemer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 JAAAAAAAAAAAAAA, BOLI Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Booooooolllliiiiiiii!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 OMG!!!! FUCKIBGS BOLIIIIIII Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Jaaaaaaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Deilig!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rainz 18 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 der funker den, og bra timing må jeg si deilig å se Boli så kald Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Tror nettopp jeg ga naboen hjerteinfarkt! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Og der vekket jeg hele huset og sølte vann utover hele skrivebordet. FUCK YEAH!!!!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Hvem sa vi trengte en spiss?? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Sååååå deilig! For et MÅL av Boli!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Å HERREGUD FOR ET MÅL!!!!! Løper opp på UTSIDEN! We dont need a spiiiis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Jada!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå