Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 24. Juli 2014 Del Skrevet 24. Juli 2014 Når han uttaler at hodet hans er i Malmö mens han fortsatt er i stb viser det en lite motivert spiller. Det mentale er utrolig viktig for å ta straffespark og jeg synes ikke han burde tatt straffe etter den uttalelsen Samtidig er det ingen som tar bedre straffer enn de som er iskalde... This. Sjeldent har det å "bry seg om klubben" vært viktig når man setter en straffe. Gjort er gjort. Mål er mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 24. Juli 2014 Del Skrevet 24. Juli 2014 Adu fikk straffen fordi det var nok hans siste Stabæk kamp.Og fordi han har tatt alle straffene våre i år.Ny! JIH er vel streng talt straffeskytteren vår!! Er du fullstendig ur, torres? Les hva jeg skriver og svar deretter. Adu har tatt 3 eller 4 straffer i år, Høiland 1. Tar tikk for at jeg glemte den ene, men nå er det deg som er ny, lille Robban. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 24. Juli 2014 Del Skrevet 24. Juli 2014 Adu fikk straffen fordi det var nok hans siste Stabæk kamp.Og fordi han har tatt alle straffene våre i år.Ny! JIH er vel streng talt straffeskytteren vår!! Er du fullstendig ur, torres? Les hva jeg skriver og svar deretter. Adu har tatt 3 eller 4 straffer i år, Høiland 1. Tar tikk for at jeg glemte den ene, men nå er det deg som er ny, lille Robban. I TL har vi bare hatt to straffer, en av JIH og en av Adu Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 24. Juli 2014 Del Skrevet 24. Juli 2014 Det stemmer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Juli 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Juli 2014 OK! Klubben har fått med seg deres innvendinger, og har derfor bestemt at Adu ikke skal ta flere straffer heretter. Håper virkelig at alle kan leve med det! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 27. Juli 2014 Del Skrevet 27. Juli 2014 Hvordan er det med sesongkort og cup igjen? Er de venner? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 27. Juli 2014 Del Skrevet 27. Juli 2014 Hvordan er det med sesongkort og cup igjen? Er de venner? NEI Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 27. Juli 2014 Del Skrevet 27. Juli 2014 De tåler ikke trynet på hverandre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 30. Juli 2014 Del Skrevet 30. Juli 2014 Er vel bare og bestille billetter til riksanlegget med en gang.. Stabæk mot enten brann eller Lillestrøm, dette blir så lett det.. Cupgull 2014 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nonmollaremai 136 Del Skrevet 1. August 2014 (endret) Del Skrevet 1. August 2014 (endret) Billettsalg til kvarten i gang Forhåndssalg til vårt felt kun ved oppmøte i butikken ser det ut til... Er butikken åpen nå på søndag før kampen mot bartene? Endret 1. August 2014 av nonmollaremai Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. August 2014 Del Skrevet 1. August 2014 Hmm, i mailen jeg har fått angående kvartfinalen, referes det tre ganger til fristen tirsdag 6. august. Da begynner man jo å lure på om man mener tirsdag 5. august, onsdag 6. august eller om man ikke har bestemt seg helt... 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 1. August 2014 Del Skrevet 1. August 2014 Billettsalg til kvarten i gang Forhåndssalg til vårt felt kun ved oppmøte i butikken ser det ut til... Er butikken åpen nå på søndag før kampen mot bartene? Ja 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 1. August 2014 Del Skrevet 1. August 2014 Hmm, i mailen jeg har fått angående kvartfinalen, referes det tre ganger til fristen tirsdag 6. august. Da begynner man jo å lure på om man mener tirsdag 5. august, onsdag 6. august eller om man ikke har bestemt seg helt...Websiden er oppdatert med onsdqg 6. nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 1. August 2014 Del Skrevet 1. August 2014 Billettsalg til kvarten i gang Forhåndssalg til vårt felt kun ved oppmøte i butikken ser det ut til... Er butikken åpen nå på søndag før kampen mot bartene? Ja Men der kommer vi vel ikke inn uten bilett til hovis 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 1. August 2014 Del Skrevet 1. August 2014 Sesongkort funker ikke , eller ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 1. August 2014 Del Skrevet 1. August 2014 Sesongkort funker ikke , eller ?? Ikke i cupen nei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 Alle mann på stadion! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 13. August 2014 (endret) Del Skrevet 13. August 2014 (endret) Ikke meg.. I tilfelle det er noen andre i Trondheim som skal se kamp, så er jeg på Three Sayoubas. Endret 13. August 2014 av PhunxZtar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 funker sesongkort? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 Sesongkort funker fortsatt ikke. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 funker sesongkort? Nei 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 Hvor mange er påmeldt? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 Blir det buss? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 Ja, uten viftereim, men med sigar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 går den bussen innom bekkestua terminal og derfra til blaa? evt venter så vi kan sitte på bort til stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rainz 18 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 Jeg har en sjelden mulighet til å dra å se stabæk i dag. har bodd i amsterdam i 4 år og har måtte følge stabæk på nett siden jeg flytta dit, men er nå på ferie i norge og vurderer sterkt å dra inn. Har vært på nadderud bare 1 gang og synes det er på tide med en til. Noen som kan gi tips til hvordan jeg kommer meg dit fra oslo s? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 Jeg har en sjelden mulighet til å dra å se stabæk i dag. har bodd i amsterdam i 4 år og har måtte følge stabæk på nett siden jeg flytta dit, men er nå på ferie i norge og vurderer sterkt å dra inn. Har vært på nadderud bare 1 gang og synes det er på tide med en til. Noen som kan gi tips til hvordan jeg kommer meg dit fra oslo s? Du kan ta T-banen fra Jernbanetorget til Bekkestua (linje 2 avløs). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rainz 18 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 Takker, vet du ca hvor lang tid tar det å gå derfra til stadion? må beregne tid, kommer helt fra halden og oppover. regner med at det er flere som er ute å går i den retningen rundt den tiden jeg ankommer så blir nok ikke vanskelig å finne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 13. August 2014 (endret) Del Skrevet 13. August 2014 (endret) Takker, vet du ca hvor lang tid tar det å gå derfra til stadion? må beregne tid, kommer helt fra halden og oppover. regner med at det er flere som er ute å går i den retningen rundt den tiden jeg ankommer så blir nok ikke vanskelig å finne 5 min og gå, beregn 30 så rekker du ei kald ei på onkel blaa først Endret 13. August 2014 av blaatthjerte 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 Omtrent fem til ti minutter. Si fra om du heller kjører bil. I såfall kan jeg bli med fra Fredrikstad og vise veien helt frem. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå