Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 14. August 2014 Del Skrevet 14. August 2014 Dette tar vi! Storfornøyd med trekningen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 14. August 2014 Del Skrevet 14. August 2014 Men spiller Hoseth? Hører han har uttalt at han ikke ville spille mot Molde før en eventuell finale. Støttet ham i valget på å stå over seriekampen få dager etter overgangen, men i cupen håper jeg virkelig han stiller... Link : http://m.nettavisen.no/sport/fotball/slik-spilles-semifinalene-i-cupen/8475031.html Nettavisen melder også at vi spilte mot Molde på Nadderud da Hoset sto over. Han spiller semifinalen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Jeg sa tidlig i dag: Ikveld vinner Sarpsborg overraskende mot LSK og Odd vinner 3-1 etter at Brann først leder. Deretter blir det Stabæk - Molde og Odd - Sarpsborg. Odd og Molde må kjempe om seriegullet og cupen blir nedprioritert. Vi ender opp med cupfinale mot Sarpsborg. Nå tror jeg alle dagens spådommer blir realitet 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Jeg sa tidlig i dag: Ikveld vinner Sarpsborg overraskende mot LSK og Odd vinner 3-1 etter at Brann først leder. Deretter blir det Stabæk - Molde og Odd - Sarpsborg. Odd og Molde må kjempe om seriegullet og cupen blir nedprioritert. Vi ender opp med cupfinale mot Sarpsborg. Nå tror jeg alle dagens spådommer blir realitet Spørsmålet er om du satt din lit til egen tro på oddsen. Hvis du gjorde det, bør du kunne gi noe til den magiske tiern Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Vi spilte 2-2 på røkkeløkka, med soko og hoseth tipper jeg der blir 4-2. Elsker stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Når vi er i semien må vi jo tro at vi kan vinne hele dritten, og da må jo noen slå ut Molde. Like greit å gjøre det i semien og så gå inn i finalen med lavere skuldre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Jeg sa tidlig i dag: Ikveld vinner Sarpsborg overraskende mot LSK og Odd vinner 3-1 etter at Brann først leder. Deretter blir det Stabæk - Molde og Odd - Sarpsborg. Odd og Molde må kjempe om seriegullet og cupen blir nedprioritert. Vi ender opp med cupfinale mot Sarpsborg. Nå tror jeg alle dagens spådommer blir realitet Snåsa-fredrik 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Men spiller Hoseth? Hører han har uttalt at han ikke ville spille mot Molde før en eventuell finale. Støttet ham i valget på å stå over seriekampen få dager etter overgangen, men i cupen håper jeg virkelig han stiller... Link : http://m.nettavisen.no/sport/fotball/slik-spilles-semifinalene-i-cupen/8475031.html Men Hoseth har overfor Budstikka garantert at han spiller cupdysten mot MFK - hvis Stabæk ble trukket mot romsdalingene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Silverstone 72 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Vi står godt mot Molde. Jeg har veldig stor tro på at vi kommer til finalen. Vi har en merkelig tendens til å slå de beste lagene men slite mot de som er antatt dårligere en oss. Dette klarer vi. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 15. August 2014 (endret) Del Skrevet 15. August 2014 (endret) http://www.budstikka.no/sport/kan-bli-historisk-med-stabek-1.8541908 Spiller garantert mot MFK ... Men han kan få muligheten til å spille mot moderklubben igjen. For Molde spiller kvartfinale mot Viking senere i morgen kveld. Semifinalene blir trukket torsdag. Og Magne Hoseth har ingen planer om å stå over en eventuelt cupdyst mot MFK. – Skjer det, så skal jeg selvfølgelig spille mot Molde. Det er helt klart. Det var fordi den seriekampen kom så nær overgangen at jeg ikke ønsket å spille den kampen, sier Hoseth. Edit: Formatering Endret 15. August 2014 av BlaaAlltid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. August 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. August 2014 (endret) Semifinalene i NM menn er nå berammet og resultatet er som følger: Onsdag 24/9 kl. 20.00: Stabæk – Molde (NRK1) Torsdag 25/9 kl. 19.45: Odd – Sarpsborg (NRK2) Blir en magisk stemning med flomlys og dugg i gresset. Endret 15. August 2014 av Slum 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Intervju med Rich og IA om møtet med serielederne i semifinalene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Jaggu mangla det ikke litt på den videoen der også, gitt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Jaggu mangla det ikke litt på den videoen der også, gitt... Utdyp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Den er slutt midt i en setning fra intervjuer. Ergo mangla det litt (eller mye, jeg vet ikke). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Jeg tolker det som at intervjueren avslutter intervjuet der, og fortsetter samtalen "off the record". Eventuelt fant de ut at det var et spørsmål det ikke var verdt å ta med. Sorry, men jeg synes det begynner å bli litt mye lys og lupe her. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Den er slutt midt i en setning fra intervjuer. Ergo mangla det litt (eller mye, jeg vet ikke). Er jo fredag, sikkert keen på å komme seg hjem 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Jeg tolker det som at intervjueren avslutter intervjuet der, og fortsetter samtalen "off the record". Eventuelt fant de ut at det var et spørsmål det ikke var verdt å ta med. Sorry, men jeg synes det begynner å bli litt mye lys og lupe her. Hvor mange videoer har du sett på stabak.no i det siste? Det er ikke første gang de kutter videoen midt i en setning der de fortsatt snakker om relevante ting. Det er jævlig irriterende. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Vi har en egen tråd for NM i slurv. Dette er for NM i fotball. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Sorry, men jeg synes det begynner å bli litt mye lys og lupe her. *Med lys og lykte Sånn om denne tråden også skal handle om skrivefeil. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_ikkealanzinho1 42 Del Skrevet 16. August 2014 Del Skrevet 16. August 2014 http://news24h.allnews24h.com/E1XO Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 16. August 2014 Del Skrevet 16. August 2014 Han har å spille den kampen!! Får være grenser! Problemet er vel egentlig om han er profesjonell nok til gi alt for å slå ut klubben i sitt hjerte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_ikkealanzinho1 42 Del Skrevet 16. August 2014 Del Skrevet 16. August 2014 Jeg blir ufattelig irritert dersom han ikke spiller. Hjertet må han legge et annet sted. Han har ny jobb, ny arbeidsgiver. Gi alt for den, og legg den forrige bak deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 16. August 2014 Del Skrevet 16. August 2014 Dette her er Skullerud som innbiller seg ting, tror jeg. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 16. August 2014 Del Skrevet 16. August 2014 Magne selv har sagt at det kun gjaldt den første kampen. regner med at han gjør en strålende kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 16. August 2014 Del Skrevet 16. August 2014 Skrulleur har nok sittet litt lenge på sportspuben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 16. August 2014 Del Skrevet 16. August 2014 Vi hadde full forståelse for fravær fra forrige kamp,men semien spiller han alltid uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 27. August 2014 Del Skrevet 27. August 2014 Kan noen fra styret informere om billettene til semifinalen for $$? Prøvde å bestille på nett, men det går ikke selv om de har registrert at jeg har sesongkort hos oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 27. August 2014 Del Skrevet 27. August 2014 Kan noen fra styret informere om billettene til semifinalen for $$? Prøvde å bestille på nett, men det går ikke selv om de har registrert at jeg har sesongkort hos oss. Tror du må vente til 6.september før du kan kjøpe http://www.stabak.no/news/article/vgigv7vvqysd1rb9hx4hy8blg/title/info-om-billettsalg-til-nm-finalen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 497 Del Skrevet 27. August 2014 (endret) Del Skrevet 27. August 2014 (endret) De har samme problem med flere av sesongkortene på hovedtribunen. Hadde visstnok noe med hvordan de ble kjøpt/registrert, så det var ikke mulig å forhåndskjøpe på nett. Så jeg forhåndskjøpte mine billetter til kvartfinalen i Stabækbutikken, og skal ned dit i morgen for å kjøpe til semien. Mulig det fungerer annerledes for support siden infoen på stabak.no bare nevner seter. Endret 27. August 2014 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå