Hr. Smith 1 536 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September 2014 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September 2014 Her prøver Stabæk-fansen å vekke Molde-spelarane med fyrverkeri. Synd det ikke hjalp, men kudos til de som gjennomførte dette.. Fy faen for lavmål fra Barnehage 1912. Er det virkelig mulig?? http://www.tv2.no/a/3145869 Her er svaret fra Marius Clausen i Buss1: «Kanskje noen andre enn en nevrotisk vettskremt kvinne som deg, skulle bestille buss, la en far ordne dette, du er for redd. Bygg deg et bomberom og hold, deg inne resten av livet, så er du sikker på at ikke noe skjer. Vi orker ikke dette maset, vi har aldri skrevet kontrakt og beregner ikke å gjøre det heller, på oppdag på under 200.000kr Vi trekker oss fra oppdraget. Hilsen Buss1 Marius Clausen » 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 25. September 2014 Del Skrevet 25. September 2014 Da vil jeg gjerne sitere 3edje siste linje: Vi trekker oss fra oppdraget 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. September 2014 Del Skrevet 25. September 2014 Da vil jeg gjerne sitere 3edje siste linje: Vi trekker oss fra oppdraget Hva mener du nå? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 25. September 2014 Del Skrevet 25. September 2014 Rallerallerall. Ser ikke poenget med sånne stunt, men du trenger ikke å illustrere at du ikke liker U1912, Marius. Det vet vi allerede. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. September 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. September 2014 Herregud folkens, nå går det vel en smule over styr her? Heier vi på samme klubb eller? Jeg må tilstå at jeg synes meldingene til Posse og Marius (det som startet det hele) godt kan strykes. Drittkasting innad, intet annet. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå