Gå til innhold

Anbefalte innlegg

12 842

Hører det kun er fire plasser igjen på de to tidligbussene. Håper SS kan ta seg råd til å sette opp en tredje.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører det kun er fire plasser igjen på de to tidligbussene. Håper SS kan ta seg råd til å sette opp en tredje.

Det jobbes med å sette opp en partybuss nr 3.

Kun 3 ledige plasser nå så for å være helt sikret plass på tidlig avgang så bør man ikke være i tenkeboksen for lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan hende det bare er jeg som er sinnsvakt dårlig i matte.(noe jeg er)... men er ikke begge bussene fylt opp da?

Det jobbes med å sette opp en partybuss nr 3.

Kun 3 ledige plasser nå så for å være helt sikret plass på tidlig avgang så bør man ikke være i tenkeboksen for lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun 3 ledige plasser nå.

Da var foreløbig 6 stykk påmeldt,

meldt på 3 stykk

Påmeldt

PÅMÆLDT!

11stk etter første "3 plasser igjen meldingen"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anmeldt!

Allerede? Det gikk hardt for seg sist gang vi dro til Skien også, men da rakk vi ihvertfall å komme fram først...

Burde vært anmeldt fordi jeg enda ikke er innmeldt. Men påmeldt er jeg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En buss til har jeg selvfølgelig klart å ordne og tro meg. Det blir partybussen over alle partybusser :)

Totalt 76 påmeldte på tidligbussene nå. Masse ledig på sen avgang. Det er begrenset med plasser og det lar seg ikke gjøre å skaffe en partybuss nr 4.

Er du fortsatt i tenkeboksen så bør du få hodet ut av rumpa og melde deg på før tidligavgangen er fullbooket.

14 plasser igjen tidlig. Mange ledige på senavgang altså!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder på å sjekke opp pub som gir oss hyggelige priser.

Den siste bussen er noe større. Det vil si at den har plass til 40 stk. Men den har j**** høy partyfaktor. Det er nå 12 ledige plasser på tidlig avgang.

Anders C. Du har ikke meldt deg på enda btw...

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger forøvrig 2 bussjefer til tidlig avgangene så om du ser på deg selv som en person som klarer å håndtere en partybuss med Stabæk Supportere så send meg en PM.

2 stk har meldt seg. Tack tack.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi faktisk hele 9 stykker som er meldt på bussen, veldig fin måte dette her og få med nye medlemmer i $$!

Jobber man litt får man med seg en del folk!

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
ODD - Stabæk : Den helt insane partyturen - Mandag 21.04
  • Opprett ny...