Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På høyde med Molde i banespillet, hvilket hjelper lite så lenge de er en god del hvasserre foran mål. Savnet litt punch fra flere spillere, og større ønske om å få ballen raskt opp langs bakken... Drøyt uke til Odd nå, får se framover og glemme denne kampen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førsteomgang er veldig bra, andreomgang er desverre litt under pari.

For mye slurv kampen igjennom, og desverre slapt forsvarsspill ved noen anledninger som fører til 2 baklengs.

Det positive er at vi fører størstedelen av kampen, og har en gullkandidat nærmest i kne i førsteomngang. Tror det er en del moldesupportere som er overrasket etter denne kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om det ble tap i dag, har jeg mer tro etter denne kampen på at vi faktisk kan være med å kjempe helt i toppen av tippeligaen. Vi hadde perioder hvor vi var milevis bedre enn Molde, med mere Bradley tid, så kan det bare bli bedre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Dette var faktisk en meget bra forestilling. Vi møter en av seriefavorittene og er spillemessig overlegen i første omgang. Over tid lover dette faktisk veldig bra. Jeg gleder meg til fortsettelsen. Stå på dette ser mye bedre ut en ma kunne sett for seg for 2 mnd siden. Alltid uansett

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener målet kunne vært reddet med at Granli fullfører taklingen !

Granli mangler desverre killerinstinktet som ville hindret scoringen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer til å bite bra fra oss mot alle som ikke tar medalje i år. Det er helt sikkert. Morsom kamp og kult med så mye folk på Nadderud i dag.

hvor mange var det, 4500?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer til å bite bra fra oss mot alle som ikke tar medalje i år. Det er helt sikkert. Morsom kamp og kult med så mye folk på Nadderud i dag.

hvor mange var det, 4500?

4609 betalende

wow tusen takk, hyggelig å høre

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førsteomgang er veldig bra, andreomgang er desverre litt under pari.

For mye slurv kampen igjennom, og desverre slapt forsvarsspill ved noen anledninger som fører til 2 baklengs.

Det positive er at vi fører størstedelen av kampen, og har en gullkandidat nærmest i kne i førsteomngang. Tror det er en del moldesupportere som er overrasket etter denne kampen.

Jeg skulle ønske Stabæk sto litt høyere. Lå med 6-7 spillere midt på banen, på tross av 0-1. Få flyttet frem noen folk. Det siste kvateret gikk man høyere, skulle ha satset noe mer og tidligere. Molde var ikke verdensmester....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betenkelig at første hjemmetap kom allerede nå og foran fullsatt stadion som vel egentlig skulle ha gitt et løft!

Molde muligens topp 3 iår, men ikke gitt at de havner der

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider

I utgangspunktet ville jeg gitt laget godkjent for denne kampen. Resultatet er nok helt på kanten av hva som kan betraktes som godkjent, men spillemessig var dette bra lenge. Etter hvert har det dog sneket seg inn en viss tvil angående prestasjonene i dag.

Det jeg lurer på, er mest av alt scoringene og de mislykkede angrepene våre. Snakker vi vanlig uflaks at de fikk mål og ikke vi, eller den typen uflaks som bunnlag gjerne har (les: udyktighet)? I utgangspunktet synes jeg denne kampen kunne minne om flere vi hadde våren for 2 år siden - f.eks. hjemme mot Odd og Hønefoss.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Stabæk - Molde søndag 13. april kl 15:30
  • Opprett ny...