stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. Mai 2004 Del Skrevet 18. Mai 2004 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 18. Mai 2004 Del Skrevet 18. Mai 2004 Var det flere enn meg som var på Blaa igår og så han fyren som var klin lik Tom Stenvoll? Tipper 5-0 på Torsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 18. Mai 2004 Del Skrevet 18. Mai 2004 Hepp, Fantastisk FET montasje!!! Trykk opp i farger og tapeser hele Bærum!!! @ringo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Mai 2004 (endret) Del Skrevet 19. Mai 2004 (endret) Mitt forslag på lag... ---------------Jon-------------- ---IA---Morten---Muri---Holter Ohr---Tommy---Peter---Tom -------------Mads------------- --------Veigar/Thomas------- Endret 19. Mai 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Små justeringer her, så blir det bra: ---------------Jon-------------- ---IA---Morten---Muri---Holter Ohr---Tom---Peter---Sammy -------------Mads------------- --------Veigar/Thomas------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Må henge meg på... ---------------Jon-------------- ---IA---Morten---Kjølø---Clausen Branmir---Tom---Mads---Sammy ---Veigar/Samir--Thomas/Eirik--- Kjør! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Tillater meg å prøve jeg også. -------------Jon-------------- Morten - Mike - Muri - Holter Mads C -- Tommy Ohr - Mads J - Sammy/Tom IA/Thomas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Må henge meg på... ---------------Jon-------------- ---IA---Morten---Kjølø---Clausen Branmir---Tom---Mads---Sammy ---Veigar/Samir--Thomas/Eirik--- Kjør! @ringo Liker tanken, men kanskje spille inn noen av gutta av gangen. Dette laget kan gi så mye som 4 som ikke har spilt mer enn bitte-litte-granne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. Mai 2004 (endret) Del Skrevet 19. Mai 2004 (endret) Enig med Kjølø. Jeg bytter ham med Muri. Muri burde gå et par runder i bokseringen før hver kamp. Og kjære Stabæk, prøv å få til den vanskelige kunsten å senke skuldrene, samtidig som det lyner og tordner av laget: Forslag til garderobemusikk på torsdag: BE AGGRESSIVE! - B-E AGGRESSIVE - B-E-A-G-G-R-E-S-S-I-V-E! GO! FIGHT! GO! FIGHT! WIN! hehe (FNM) Endret 19. Mai 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Hepp, Liker tanken, men kanskje spille inn noen av gutta av gangen. Dette laget kan gi så mye som 4 som ikke har spilt mer enn bitte-litte-granne. DEn som intet våger osv.... Enig med du, men jeg har fryktelig lyst til å se hva Branmir kan få til på høyrekant og Clausen synes jeg er et friskt alternativ på venstreback (Holter har IMHO ikke vært seg selv i år!!!). Kan kjøre med FINSI og Sand på topp da!!! Så blir det bare to nye!!! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Enig med du, men jeg har fryktelig lyst til å se hva Branmir kan få til på høyrekant og Clausen synes jeg er et friskt alternativ på venstreback (Holter har IMHO ikke vært seg selv i år!!!). Kan kjøre med FINSI og Sand på topp da!!! Så blir det bare to nye!!! @ringo Sorry - ikke enig... Nå har jeg valgt Ohr på midten og da er crossene til Holter en viktig greie i min angreps tankegang. Ohr er relativt flink til å trekke ut på kantene og jeg liker tankene på at han går rett på mål. Det er dog min tankegang, at din er helt feil får du stå for. Leser ellers på Nettavisen: Gaute: at Veigar ikke er spillbar, men at resten er frisk og raske Les alt her... at de er så innmari rakske vet jeg ikke !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. Mai 2004 (endret) Del Skrevet 19. Mai 2004 (endret) skbrann.org vil gjerne være med på gjetteleken: "Forventet lagoppstilling: Knudsen Olsen - Kjølø - Muri - Hauger - Holter Jørgensen - Stenersen - Stenvoll Finstad - Ohr " http://www.skbrann.org/sesongen/forankampen?kampID=580 Endret 19. Mai 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Håper de er bedre på å tippe eget lag enn vårt. Liker at de har glemt - utelatt Dylan... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Har de tatt det etter draktnr eller? Ikke langt unna ihvertfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Mitt lag: ..............Knutsen................. IA......Mike......Muri.....Morten .......Tommy........Tom.......... Stian.........Mads........Sammy ................Slum.................. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Mitt lag: ..............Knutsen................. IA......Mike......Muri.....Morten .......Tommy........Tom.......... Stian.........Mads........Sammy ................Slum.................. Da burde du droppe vakta i kveld og heller prioritere søvn så du er opplagt til i morra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 God ide ---------elller....... ..............Slum................. Slum......Slum......Slum.....Slum .......Slum........Slum.......... Slum.........Slum........Slum ................ :angry: Slum.................. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Må nok melde forfall til den kampen uansett. Knottene på gress-skoa mine er for slitt, også sliter jeg med en gammel alkohol-skade. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Hvis Slum skal være med vil jeg også... Dårlig skrytevideo - som Finstad scorer jeg aldri Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Den triksinga var jo konge! Kanskje litt lite smart mens du bærer ungen, men dog. Meget bra. Selv om skudd-ferdighetene minner om Alzheimers's. (Dårlig) Mulig du vil bli kontaktet av meg i forbindelse med årets Sponsor-Cup. Stabæk Support sliter med å finne gode spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Husk at målet på Nadderud er ganske mye større enn det der. Tror spissplassen din er i fare Slum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Mulig du vil bli kontaktet av meg i forbindelse med årets Sponsor-Cup. Stabæk Support sliter med å finne gode spillere. Jakten er over. Her er jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Fint! Da kan jeg stå for hei-ingen i år! Heia-Heia! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Ser at Stabæk skal underholde i pausen også - klarer å styre meg for nok en Lütsu stripp greie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 Fra stabak.no: I torsdagens kamp mot Brann skal vi ikke bare snu en trend. Vi skal finne tilbake spillegleden og vinne, og vi skal gjøre noe i pausen. Hva vi skal ? Vær der og du får se ! *************** Det er nok noe langt mere nyttig strippingen til Lütsu, skal du se. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 men en liten re-introduksjon av martin med en ny, fin, blaa drakt hadde ikke vaert aa forakte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Mai 2004 Del Skrevet 19. Mai 2004 sikkert i Gautes ånd... Gaute sier jo hele tiden Martin ikke er her - han hadde sikkert diggi å fått enda mer Martin mas. Syntes det er viktig for gutta å holde fokus på 1 kamp av gangen - Martin er tidligst her om 8 kamper. Glem Martin, pr dags dato er han ikke Stabæk spiller. I morgen skal fokus være rettet mot å slå Brann - alt annet er WOT - Waste Of Time !!! Men om 8 kamper, da kan vi snakke om Martin !!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 20. Mai 2004 Del Skrevet 20. Mai 2004 Våknet opp med en deilig magefølelse som fortalte meg at det blir storseier til Stabæk idag, digg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 20. Mai 2004 Del Skrevet 20. Mai 2004 Intet ville gledet meg mer. Jeg er forøvrig sulten, men etter at maten har stimulert magen, så satser jeg på samme følelse. Tror vi bør satse på et tidlig mål jeg, da er vi som regel best. FORZA STABÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 20. Mai 2004 Del Skrevet 20. Mai 2004 Har en skikkelig god mavefølese i dag og tipper vi vinner en jevn kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg