Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg fikk et syn...

..jeg var hos psykologen fordi scoringsjingelen hadde fullstendig overumplet min mentale tilstedeværelse. etter den syvende rablet det fullstendig for meg. tekno kan kun svelges i små mengder. Synet av Rune Brathset i galge midt på nadderud med en blomsterplukkende Erik Hagen trippende rundt i ballettkjole styrket heller ikke virkelighetsoppfatningen min.. men da Martin kom stormende inn med en diger gul tannbørste og skremte dem vekk til en hule i Afghanistan innså jeg at selvom jeg er gal, så er jeg lykkelig. ..og har en heidundranes hangover.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sugen på en Veigar Pall debut i dag ass,, om det så bare er de siste 30 min.. Han må da få igang den ryggen snart, han er da ikke pensjonist heller..

Noen som har en start oppstilling eller?

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten tippa veeeeldig bra og vi vant en jevn kamp! linjemannen og dommeren var räva, men vi vant jo fortjent uansett... samtidig som martin signerte 3½ nye år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke ord. Ligger hjemme med feber. Måtte se kampen på TV. Seier over Brann - Martin på laget i tre nye år - gutta kjempet som løver - Gaute gjorde alt riktig - Muri var skjerpa - Stenvoll gjorde et kjempe innhopp - Markegård scora etter 5 minutter på banen. Nå er jeg frisk igjen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆK.

DEILIG, MMMM SÅ DEILIG.

Dette smakte sinnsykt godt. Fantastisk. Fantastisk.

Også Markegaard som matchvinner da, stort.

Den egentlige matchvinnern var vel Tom, for en fantastisk innsats.

Sammy var stor, og Thomas gjorde en heroelig innsats. Nydelig gutter, dette liker vi.

FORZAAAAAAA STABÆK

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-2-3-1 er en god løsning det ja...

Liker Peter tilbake på midtbanen i en deffensiv rolle - ligge bak og bruke kløkt og muskler sammen med Tommy. Ellers viste Wowoha endelig hva han er god for... Stian spilte ikke optimalt og Jørgensen ble litt anonym. Finstad bruker fart og går på de riktige løpene. Forsvaret har utelukket 90% av feilene og virker mer trygge.

At både Tom og Eirik kommer inn og preger kampen er vakkert, nydelig, men det tårevåtende er naturligvis Martin.

Endelig en seier !!! 3 poeng mot Fredrikstad og litt flaks i de andre kampene så er vi i toppen. Vi ruler !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

:lol::D:lol::D

Livet er heeeeeerlig!

Skal holde meg unna kampene i lang tid fremover...Sist jeg saa Stabaek paa Tv var da vi knuste RBK, og naa dette! Saa sinnsykt bra aa se Thomas SKAPE et maal selv, aa se Sammy endelig komme til sin rett, aa se IA og Muri rule igjen og se nok en fantastisk debut av en ung og sulten spiss...

Og at Martin signerer for 3 aar til gjor dette til den lyseste dagen hittil i 2004 for klubben i vaare hjerter...

Alle mann til Fredrikstad!

Eneste som mangler naa er at vi faar igang en sulten islending som sikkert lengter etter aa vise at ogsaa han kan...

Herlig herlig og atter herlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At 4-2-3-1 er en god løsning er jeg absolutt ikke så sikker på, og det var da heller ikke den formasjonen vi holdt når Eirik kom inn.

I første omgang synes jeg Thomas blir helt alene, og vi blir baktunge alà landslaget med Semb som sjef. Men til gjengjeld skaper ikke Brann en drit med unntak av det billige målet.

I andre omgang ser vi hvor mye riktig innstilling har å si for utfallet av en kamp med to jevnsterke lag. Det var helt tydelig at det hadde gått en faen i Stabæk i pausen, og at de hadde bestemt seg for å valse over Brann i andre omang :lol: Og for en deilig omgang! Den skal gå i reprise på min netthinne i hele natt *sukk*

Ting snur seg fort i fotball, og med Martin tilbake (snart) har vi et meget slagkraftig mannskap. Det er definitivt ikke mangel på kvalitet i dette laget - og hadde de klart å opprettholde samme innstilling hver kamp som de har når RBK er på den andre banehalvdelen hadde de vært stinn av seriegull-medaljer by now ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tro på 4-2-3-1 formasjonen og Gaute går på vannet (selv om han blir litt våt på tærne noen ganger) :P

Har hatt stor tro på Eirik denne sesongen etter at jeg så han putte tre mål i en kamp for 2. laget mot Ørn/Horten tidligere i år. I fjor syntes jeg ikke han nådde helt fram ,men det er en annen gutt vi ser i i år. Bare så ergelig at han er i militæret og derfor ikke har opptimale treningsforhold. Bare han kommer tilbake på full tid så vil han eie den/ en av spiss plassen(e).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var veldig gledelig å se Peter Sand herje på midtbanen med massevis av muskler og glødende innsats. Det er nok der han hører hjemme på banen. Stor honnør også til Tom som kommer inn ved pause og tar tak og viser guts. Men egentlig viste alle gutta at de kan når de vil, og i går ville alle sammen!!

Endret av KongKjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagbla': - Jeg var på nippet til å vrake Thomas i dag, men jeg valgte å utfordre ham i stedet. Det er veldig gledelig at han scorer i dag, sier Gaute Larsen.

Genialt Gaute - helt genialt!!

Gaute, VÅR Gud & Allah & Resten av gjengen på en gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I ren "gledes" rus kom ideen om en ny sang.Dersom en misliker at sanger blir foreslått her på formuet hadde jeg satt pris på en tilbakemelding.

Melodi:"Those were the days "

Vi er de mørkeblå,

skal alltid sammen stå

vi knuser alt som kommer i vår vei,

så syng med min venn

så vi tar tre poeng

vi er de blå ,

de mørke,mørke blå

Kanskje er den DRIT dårlig ,men ville gi den et forsøk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om spillet igår ikke var noe særlig var det herlig å se glød og vilje, det kommer man langt med! Andre høydepunkter var den gode stemningen på stadion, Eirik Markegård og Manowar i pausen (godt musikkvalg Rich/Finn).

Nå mangler vi bare at Veigar blir klar slik at han kan starte, så kan Finstad komme inn når det gjenstår en halvtime og motspillerne er møre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fremdeles sjokkert over Ragnvald Soma sin sveis. Hallo??? Vi er ikke i 1984 lenger. Han så jo ut som en blanding av Limahl og Thomas Anders fra Modern talking.

limahl5.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til asbjørn: Tja hvorfor ikke? Vi brukte sangen mye for noen år sia med "vi elsker stabæk vi"

Mangler en stavelse i ene linja men vi kan vel jobbe denne fram til noe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk - Brann
  • Opprett ny...