apk 16 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 YES YES YES! ENDELIG! Testingen av hvem av oss som er medgangssupportere og hvem som ikke er det, er over for denne gang! Til og med Fjøra er imponert! http://www.nrk.no/sport/fotball/tippeligaen2004/3798091.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 skryter oss opp i skyene - på stabæk's hjemmesider - satt på Q feltet, men tar en del av æren... Hes i dag jeg også !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 enig med alz...positivt med nye sanger...men vi kan kanskje starte en egen traad for det og andre rop? Det er vaaaaaaaaaar dag idag! Hereguuuuud for en deilig daaaaag!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 For... Melodi:"Those were the days " Vi er de mørkeblå, skal alltid sammen stå vi knuser alt som kommer i vår vei, så syng med min venn så vi tar tre poeng vi er de blå , de mørke,mørke blå Etter...? Melodi:"Those were the days " Vi er de mørkeblå, skal alltid sammen stå vi knuser alt som kommer i vår vei, så syng nå med min venn og vi tar tre poeng vi er de blå , de mørke,mørke blå det er naa mitt forslag til redigering.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 Herregud - jeg er glad jeg ikke skal prøve å spille meg inn på midtbanen vår etter 1. juli. Andresen, Stenvoll, Jørgensen, Clausen, Stenersen, Sand og Hauger. Midtbanen fra helvete for alle motstandere! Bare deilig! Glemte jeg noen, forresten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 Sleng med Sammy, Samir, Stian og Branimir, så har vi litt kantspillere også =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 22. Mai 2004 Del Skrevet 22. Mai 2004 Det skal bli gøy med Martin tilbake ja, men jeg syntes det var utrolig gøy å se Samuel på kanten, teknikken er glimmrende, vinner alle hodedueller regner med at han kommer til å leke seg mot Ffk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 22. Mai 2004 Del Skrevet 22. Mai 2004 Ja, Sammy var fantastisk mot Brann. Han hadde jo klippa luggen før kampen, så sikkert derfor han vant ALT i lufta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 22. Mai 2004 Del Skrevet 22. Mai 2004 Vi snakker om en midtbane av meget høy klasse her! Når Markegård får spilt seg inn med Finstad, prater vi fort om 14-20 mål på disse to gutta alene, det er jeg sikker på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 22. Mai 2004 Del Skrevet 22. Mai 2004 Vi snakker om en midtbane av meget høy klasse her! Når Markegård får spilt seg inn med Finstad, prater vi fort om 14-20 mål på disse to gutta alene, det er jeg sikker på! Jepp. Og et eller annet sted leste jeg at Veigar skal score 19 mål. Ikke tvil om at det blir mye morsom fotball fremover. GO! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. Mai 2004 Del Skrevet 24. Mai 2004 Kanskje litt lite smart mens du bærer ungen, men dog. han ble helt normal selv med triksing... se her: Stabæk's yngste supporter ???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 24. Mai 2004 Del Skrevet 24. Mai 2004 Hehe, bra Markus Hjernevasking på et tidlig stadium er å foretrekke, slik at objektet ikke får tilbakefall. Jehoves Vitner, 7. bud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg