kkh94 8 096 Del Skrevet 25. April 2014 Del Skrevet 25. April 2014 Værvarsel: Skyet, 17 (!!) graderVi ligger fem poeng foran 2012-skjema, etter en pangåpning og seire mot Sogndal og Brann. Etter det har vi hatt en liten dupp, og tapt mot Molde og Odd. Men kanskje gutta har fått tilbake selvtilliten etter en rimelig grei forestilling mot Jevnaker i cupen?Jeg trodde Molde skulle prøve å styre kampen for to uker siden, og tok feil. De lot oss ha kommandoen og kontret når det passet dem. Det er nettopp dette Bodø/Glimt også er spesialister på, så jeg håper virkelig Bob har funnet en resept som funker mot denne typen fotball. Klubben fra et forblåst høl har nærmest grunnlovsfestet spillestilen sin og har fått med seg dyktige Jan Halvor Halvorsen, som sender sine tropper ut i en vant 4-3-3. Hittil har Bodø/Glimt plukket med seg fem poeng, men det skal sies at dette er kun deres andre bortekamp. Det mest imponerende resultatet var 2-2 mot Rosenborg hjemme sist helg, selv om Rosenborg ikke har vært prangende i år. I deres eneste bortekamp hittil tapte de 3-1 mot VIF, i en kamp jeg fikk inntrykk av at var jevnere enn resultatet tilsier.Tabellsituasjon:7 Rosenborg 4 1 3 0 7 - 5 68 Stabæk 4 2 0 2 6 - 5 69 Bodø/Glimt 4 1 2 1 8 - 8 510 Sarpsborg 08 4 1 2 1 6 - 7 5Gode naboer.Fem siste:Stabæk: VVTTVBodø/Glimt: UTVUVForventer dette laget, ettersom Bob ikke er spesielt glad i å bytte folk. Hvis Henderson er skadet:SayoubaJalasto-Høiland-Fontanello-GranliAdu-TrondsenDahle?-Stephens-KassiBoliI hjemmekampen mot Rosenborg 2. påskedag stilte Bodø/Glimt følgende lag:LondakBrix-Braaten-Sané-ImingenJacobsen-Chatto-NdiayeRichards-Laajab-OlsenHer er det mye å passe seg for. Heldigvis for oss er høyrebacken Zarek Valentin langtidsskadet, ellers stiller de nærmest toppet lag. Skal jeg peke ut én virkelig stor trussel er det høyrevingen Dane Richards som kan gjøre Daniel Granli rimelig svimmel.Opp på 9 poeng eller kontret i senk? Og hva med tilskuertallet? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 25. April 2014 Del Skrevet 25. April 2014 Glimt-kaptein brakk foten Dårlig nytt for Bodø/Glimt, tross cupavansementet mot Tverlandet i går: Lagkaptein Ruben Imingen måtte til sykehus, og nå er det ifølge Avisa Nordland konstatert at han brakk foten og er ute en god stund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 25. April 2014 Del Skrevet 25. April 2014 Glimt-kaptein brakk foten Dårlig nytt for Bodø/Glimt, tross cupavansementet mot Tverlandet i går: Lagkaptein Ruben Imingen måtte til sykehus, og nå er det ifølge Avisa Nordland konstatert at han brakk foten og er ute en god stund Auda. Det var veldig synd for ham. Hvem fyller den plassen da, tro? Regner med at Kassi kan kjøre karusell med Kristian Brix, men det hadde vært greit om høyresiden også fikk en enkel dag på jobben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 25. April 2014 Del Skrevet 25. April 2014 minner om at innslipps porten til SS stenger 10 min før kampstart. kommer dere etter det må dere bruke de andre innslipps portene der det kan være en del kø. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 25. April 2014 Del Skrevet 25. April 2014 Glimt-kaptein brakk foten Dårlig nytt for Bodø/Glimt, tross cupavansementet mot Tverlandet i går: Lagkaptein Ruben Imingen måtte til sykehus, og nå er det ifølge Avisa Nordland konstatert at han brakk foten og er ute en god stund Auda. Det var veldig synd for ham. Hvem fyller den plassen da, tro? Regner med at Kassi kan kjøre karusell med Kristian Brix, men det hadde vært greit om høyresiden også fikk en enkel dag på jobben. Zarek Valentin er ute med slitt achilles, så begge de foretrukne backene er ute av spill.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 25. April 2014 (endret) Del Skrevet 25. April 2014 (endret) Bodø/Glimt sine offisielle kamper på gress i 2013/2014 2013: Sandefjord - Bodø/Glimt 2-1 Bryne - Bodø/Glimt 4-0 Vard Haugesund - Bodø/Glimt 2-2 Follo - Bodø/Glimt 0-1 Hødd - Bodø/Glimt 2-1 Fredrikstad - Bodø/Gimt 2-1 Stabæk - Bodø/Glimt 1-1 2014: Vålerenga - Bodø/Glimt 3-1 En seier, to uavgjort og fem tap. Blir godt med en seier igjen. Endret 25. April 2014 av Slum 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 25. April 2014 Del Skrevet 25. April 2014 Hepp, Vi bør nok ha poeng i denne. Ikke så mye fordi motstanderen heter Bodø, men fordi vi trenger å vise at vi kan reise oss og slå tilbake etter 2 strake tap i serien. Vi er fortsatt et ganske skjørt byggverk, og det siste vi trenger nå er at usikkerheten får sive inn i troppen igjen. Men det fordrer nok at Bob tar noen grep i 11'eren. Jeg ville droppet Henderson, Stephens og Fontonello, til fordel for Brustad, Soko og Næss. @ringo 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 25. April 2014 (endret) Del Skrevet 25. April 2014 (endret) Jeg ville droppet Henderson, Stephens og Fontonello, til fordel for Brustad, Soko og Næss. @ringo Jeg er i grunn mer bekymret for Jalasto mot Olsen og Granli mot Richards. (Om Bradley holder ved det gamle.) Endret 25. April 2014 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 25. April 2014 Del Skrevet 25. April 2014 Hepp, Hvilke alternativ foreslår du? Timmi er ikke tryggheten selv defensivt han heller, men bør kunne bidra mye offensivt. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 25. April 2014 Del Skrevet 25. April 2014 Hepp, Hvilke alternativ foreslår du? Timmi er ikke tryggheten selv defensivt han heller, men bør kunne bidra mye offensivt. @ringo Nja, Granli på høyre og Næss eller johansen på venstre? Blir vi løpt i senk på en av sidene er et altarnativ at Brustad flyttes ned. (Ja, jeg er enig i at han bør foretrekkes fremfor Henderson.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 25. April 2014 Del Skrevet 25. April 2014 Løven Næss - JIH - Fontanello - Gran Trondsen - Adu Brustad - Sortebill - Luc Boli Etter at både Sortebill og Brustad satt 3 hver i Jevnaker og da "trikset med hatten" som det så fint heter synes jeg begge burde starte. Næss/Ville på back kan diskuteres og kanskje Soko inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 25. April 2014 Del Skrevet 25. April 2014 Glimt tar vi på Nadderud. At de kommer til å kjøre noe av den samme taktikken som Molde gjorde gjør ikke så mye, Molde har et mye bedre forsvar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 25. April 2014 Del Skrevet 25. April 2014 Tror som sagt ikke Henderson er klar til denne kampen. I så fall får vel Dahle eller Sortevik prøve seg på høyresiden. Jeg mener en del av kritikken mot Henderson har vært banal og usaklig, men det er vanskelig å nekte for at det har gått nedover siden første kamp og han blir ikke noe stort savn. Ellers tror jeg den eneste forandringen blir at Timmi eventuelt kommer inn på venstreback. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. April 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. April 2014 Litt OT kan jeg melde at 10 000 flyers nå er ferdigdistribuert på skoler, buss-, bane- og togstopp, idrettsarenaer, kulturarrangementer og kjøpesentra. La oss håpe det reflekterer seg i søndagens oppmøte 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 27. April 2014 Del Skrevet 27. April 2014 Litt OT kan jeg melde at 10 000 flyers nå er ferdigdistribuert på skoler, buss-, bane- og togstopp, idrettsarenaer, kulturarrangementer og kjøpesentra. La oss håpe det reflekterer seg i søndagens oppmøte Solen skinner, Stabæk vinner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 27. April 2014 Del Skrevet 27. April 2014 Litt bekymret for manglende fart i de bakre rekker i dag merker jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 27. April 2014 Del Skrevet 27. April 2014 Litt bekymret for manglende fart i de bakre rekker i dag merker jeg.. Jeg har en følelse av at Bob har tatt høyde for det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 543 Del Skrevet 27. April 2014 Del Skrevet 27. April 2014 Ja, her trengs coaching i "verdensklasse" Kjenner spenningen stiger noe hakk nå..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 27. April 2014 Del Skrevet 27. April 2014 Litt OT kan jeg melde at 10 000 flyers nå er ferdigdistribuert på skoler, buss-, bane- og togstopp, idrettsarenaer, kulturarrangementer og kjøpesentra. La oss håpe det reflekterer seg i søndagens oppmøte i følge noen venner er det MASSE Stabæk plakater på sandvika, bra jobba! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 27. April 2014 Del Skrevet 27. April 2014 Disse starter i følge VG Live : Mande Sayouba - John Inge Høiland, Ville Jalasto, Daniel Fredrik Granli, Pablo Fontanello - Fredrik Brustad, Enock Kofi Adu, Aketchi Kassi, Anders Trondsen - Bi Boli, Michael Stephens 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 27. April 2014 Del Skrevet 27. April 2014 Hærlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Thon 211 Del Skrevet 27. April 2014 Del Skrevet 27. April 2014 Kassi én mot én er blant våre største trussler fremover. Ballen er så tett inntil kroppen at når han utfordrer blir det fort felling slik som nå. Hvorfor tar egentlig Høiland straffer? Tok ikke Stephens straffer i oppkjøringskampene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 27. April 2014 Del Skrevet 27. April 2014 Granli har vært god! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 27. April 2014 (endret) Del Skrevet 27. April 2014 (endret) 1-0 til pause. Syntes vi har vært gode idag, liker at de jeg syntes har under prestert, har gjort det bedre idag. Syntes Ville har vært god defensiv, selv om oppspillene hans ikke sitter helt. Stephens syntes jeg også har vært bedre idag, endelig har han begynt å vise litt offensive kvaliteter. Endret 27. April 2014 av MattaS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bizzy 258 Del Skrevet 27. April 2014 Del Skrevet 27. April 2014 Fontastisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 27. April 2014 Del Skrevet 27. April 2014 JAAA 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Thon 211 Del Skrevet 27. April 2014 Del Skrevet 27. April 2014 Jada! Jalasto må stå over neste kamp pga gult kort, håper å se Timmi inn i løpet av 2 omg og start i neste kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 27. April 2014 Del Skrevet 27. April 2014 Pernod (uttales per nå) er vi der vi skal være på tabellen... 5.plass. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 27. April 2014 Del Skrevet 27. April 2014 Hvor mange tilskuere i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 27. April 2014 Del Skrevet 27. April 2014 Veldig bra spill men nå må snart Stephens lære seg å skyte på første berøring Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå