Bizzy 258 Del Skrevet 30. April 2014 Del Skrevet 30. April 2014 Vet ikke om det har noe å gjøre med måten vi spiller på... Upresist og uten engasjement mener du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 30. April 2014 Del Skrevet 30. April 2014 Dette skal i mitt hode være en kamp vi tar 3 poeng, minst 1! Ikke en kamp vi blir tuktet som en liten 14izz jente Luguber dråget ner! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 30. April 2014 Del Skrevet 30. April 2014 Ræva Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 097 Del Skrevet 30. April 2014 Del Skrevet 30. April 2014 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 30. April 2014 Del Skrevet 30. April 2014 Sier alt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 30. April 2014 Del Skrevet 30. April 2014 Trist at vi klarer å tape mot Ulf, tror mange andre lag kommer til å ta poeng der. Soleklart års verste, man ser igjen at vi ikke klarer å komme tilbake etter å ligge under. Ser ikke ut som vi har en plan når vi må angripe. Blir ofte til at vi bare pælmer ballen oppover for å håpe at den går forbi midtforsvaret og Boli skal komme alene igjennom. En positiv ting: Sokolowski virket relativt bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 30. April 2014 Del Skrevet 30. April 2014 Godkjent til boli og mande. Resten får stryk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 30. April 2014 Del Skrevet 30. April 2014 Nå tror jeg gutta skjønner litt bedre hvor skapet står. Vi er langt fra de første til å undervurdere Sandnes Ulf, og vi blir ikke de siste heller. Jeg tror at når laget kommer ut på banen på mandag kommer de til å være så tente at det fråder rundt munnen på dem. For de skjønner selv at dette var flaut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 30. April 2014 Del Skrevet 30. April 2014 Nå tror jeg gutta skjønner litt bedre hvor skapet står. Vi er langt fra de første til å undervurdere Sandnes Ulf, og vi blir ikke de siste heller. Jeg tror at når laget kommer ut på banen på mandag kommer de til å være så tente at det fråder rundt munnen på dem. For de skjønner selv at dette var flaut. Like mye tenning i de gutta som en solvarm kartong med melk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå