Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Håper Stengel starter i morgen så han får spille mot Adu. Da vil vi nok se hvem som er best, og vi vet alle at det er Adu.

Pappan min kan banke pappan din

Skrev jeg noe veldig dumt og galt siden du føler for å latterligjøre posten min?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil se ett lag som går på banen og er på fra avspark. Tøffe i duellene og med vilje til å ville noe.

Litt sånn som Sandnes åpnet mot Stabæk. Tøffe i duellene og jaget alle baller.

Boli er avhengig av å få støtte offensivt for å skape noe.

Vil ikke ha trilling i den bakre fireren som ender i en langpasning fra fontanello. Håper han går opp ett par hakk i nivå snart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil se ett lag som går på banen og er på fra avspark. Tøffe i duellene og med vilje til å ville noe.

Litt sånn som Sandnes åpnet mot Stabæk. Tøffe i duellene og jaget alle baller.

Boli er avhengig av å få støtte offensivt for å skape noe.

Vil ikke ha trilling i den bakre fireren som ender i en langpasning fra fontanello. Håper han går opp ett par hakk i nivå snart.

Trenger ikke resten av setningen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på full guts fra alle gutta, og en Boli som tar de smarte valgene for når han skal skyte selv og når han skal sende ballen videre til bedre plassert medspiller.

Dette blir også en test av oss på tribunen, håper vi klarer å dra med oss Hovis også i enda større grad. Får vi høre noen "Stabæk Fotball - Bærums Stolthet" igjen? Greit å bruke de innøvde ropene før de går i glemmeboka igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Mortimer sa,.

Ønsker å se 11 spillere som blør for drakten og som vet hvor mye en seier mot Engen betyr.

Ikke bare for resten av sesongen i form av poeng, men også for oss supportere og spillere med riktig blåfarget hjerte.

Det vil si alt fra spillere i a-stall og nedover i aldersklassene.

Stabæk skal være best på østlandet, ihvertfall bedre enn engen på hjemmebane...

Dette er kampen hvor ermene sakl brettes opp og guttene skal vise de er villige til å blø for drakten, løpe til krampen biter i begge legger eller de må ut på båre pga 100% innsats i en duell.

Men også SS må opp noen hakk og vise hva de er laget av, synge i mesteparten av kampens 90 minutter uansett.

Ikke mange og lange pauser men konstant.

Ta fram gamle klassikere av kastrop med hvis og jr support.

Gjerne også "horto magico" (vi er de blaa, og mørkeblaa) en av mine personlige favoritter

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er faktisk meget skjelden at norges beste dommer er så svak som idag. Her luktet det ikke toppkvalitet på avgjørelsene

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er faktisk meget skjelden at norges beste dommer er så svak som idag. Her luktet det ikke toppkvalitet på avgjørelsene

Hvilken logikk tilsier at Moen er Norges beste dommer? Spør du meg har han vært og vil nok for alltid befinne seg i det nedre sjiktet i TL

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken logikk tilsier at Moen er Norges beste dommer? Spør du meg har han vært og vil nok for alltid befinne seg i det nedre sjiktet i TL

Han er vel den norsk dommeren nå for tiden som får flest profilerte internasjonale oppdrag men førsteomgangen var alt annet en bra dvs terningkast 1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svein Oddvar Moen er jo helt på jordet.

Utvisningen var derimot helt riktig. Blir veldig vanskelig det her nå...

Han har 40 meter igjen til mål, ballen 10 meter foran seg og Brustad er i sikring. Åpenbar scoringsmulighet? Da har du stor tiltro til han nye svensken til viff, hvertfall.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Stabæk-Vålerenga
  • Opprett ny...