fyR 1 760 Del Skrevet 5. Mai 2014 Del Skrevet 5. Mai 2014 Kamp- og tribunebilder: http://torbenjohansen.smugmug.com/Fotball/VlerengaFotballHerrerA/2014/7-runde-Stab%C3%A6k-V%C3%A5lerenga-05052/i-cdzQPgx Hvorfor i all verden legger du ut bilder av VIF og klanen på et Stabækforum? Fordi han tydeligvis er totalur!!! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 5. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 5. Mai 2014 (endret) Klønete og svakt at vi ikke klarte å utnytte indirekte fra 5 meter. Hva med å øve det inn? Ikke vanskelig at en spiller står med ryggen til målet og stusser ballen en halv meter tilbake til en med skuddbein som kommer i fart. Synd med så mye marginer mot på en kveld, men samtidig virker vi litt planløse i dag. Boli kjemper og løper hele kampen, men får vanskelige arbeidsbetingelser. Brustad får til svært lite, og virker direkte puslete i dueller. Stevens dekker store rom og jobber hardt hele veien, men han er ikke god nok med ballen og tør aldri spille raskt videre fremover. Der har vi et stort problem rett og slett. Overraskende at ikke Soko er bedre, han må jo by på det han kan for å få kontrakt hos oss eller andre. Moro å se Torsby som vokser for hvert minutt, men det må han fortsette med for å nå dette nivået. Granli og Trondsen gode og overraskende stabile. Næss er god ned ballen og MÅ bli i startelleveren fremover. Synes det offensive lider mest om dagen. Tror vi blir bedre utover sesongen med et så ungt lag og en så god trener. Med 3 poeng mot Sarp smiler vi alle godt igjen. Endret 5. Mai 2014 av Wilmar 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fotografen 583 Del Skrevet 5. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 5. Mai 2014 (endret) Bilder fra en helt subjektiv Stabæk-fotograf her. Kun bilder vi liker, ingen scoringer av motstander, glade VIF supportere etc. Ved dårlig fotball - finnes det alltids noen gode Stabæk-supportere å ta bilde av. Under kan du f.eks se hvordan vi sikkert ble snytt for en scoring, og hvordan halve VIF rykket ut 3-4m før Boli traff ballen på frisparket slik at vi sikkert ble snytt for en scoring til mens dommeren står og ser på. PS: De som vil trøste seg med noen bilder da vi slo VIF for et par uker siden på Valle Hovin kan jo ta en titt på bilder fra kampen til juniorene samme sted. Endret 5. Mai 2014 av Fotografen 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 5. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 5. Mai 2014 (endret) Klønete og svakt at vi ikke klarte å utnytte indirekte fra 5 meter. Hva med å øve det inn? Ikke vanskelig at en spiller står med ryggen til målet og stusser ballen en halv meter tilbake til en med skuddbein som kommer i fart. Synd med så mye marginer mot på en kveld, men samtidig virker vi litt planløse i dag. Boli kjemper og løper hele kampen, men får vanskelige arbeidsbetingelser. Brustad får til svært lite, og virker direkte puslete i dueller. Stevens dekker store rom og jobber hardt hele veien, men han er ikke god nok med ballen og tør aldri spille raskt videre fremover. Der har vi et stort problem rett og slett. Overraskende at ikke Soko er bedre, han må jo by på det han kan for å få kontrakt hos oss eller andre. Moro å se Torsby som vokser for hvert minutt, men det må han fortsette med for å nå dette nivået. Granli og Trondsen gode og overraskende stabile. Næss er god ned ballen og MÅ bli i startelleveren fremover. Synes det offensive lider mest om dagen. Tror vi blir bedre utover sesongen med et så ungt lag og en så god trener. Med 3 poeng mot Sarp smiler vi alle godt igjen. Jakt på ny startellever: Spillere som bare MÅ starte: Adu, Sayouba, Høiland, Boli Spillere som BØR få starte: Brustad, Kassi, Trondsen, Granli, Næss, Soko, Fontanello Spillere som KAN få starte: Torsby, Ville, Timmi, Stephens (forutsatt mer defensiv posisjon) Slår jeg sammen bør og må har jeg allerede 11 spillere: Mande Granli, Fontanello, Høiland, Næss Brustad, Trondsen, Adu, Kassi Soko Boli Hmm, det var jo faktisk ikke så vanskelig. Mest usikker på venstrebacken, selvfølgelig. Endret 5. Mai 2014 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fotografen 583 Del Skrevet 5. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 5. Mai 2014 (endret) Kamp- og tribunebilder: http://torbenjohansen.smugmug.com/Fotball/VlerengaFotballHerrerA/2014/7-runde-Stab%C3%A6k-V%C3%A5lerenga-05052/i-cdzQPgx Hvorfor i all verden legger du ut bilder av VIF og klanen på et Stabækforum? Fordi han tydeligvis er totalur!!! edit:fail Endret 5. Mai 2014 av Fotografen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 5. Mai 2014 Del Skrevet 5. Mai 2014 og hvordan halve VIF rykket ut 3-4m før Boli traff ballen på frisparket slik at vi sikkert ble snytt for en scoring til mens dommeren står og ser på. Nåja, de har lov til å løpe med en gang Stephens toucher ballen, trenger ikke å vente til Boli treffer den. Så akkurat der har vi vel ikke så mye å klage på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Skal ikke kalle meg taktisk fotballekspert men fra mitt ståsted virker analysen av denne kampen temmlig grei....: Vi kjører over Vålrenga frem til Ville må ut med skade. En viktig grunn til dette overtaket er Anders Trondsen, som sikrer oppspillspunkt på midten og ballen kan gå fort langs bakken. Da Trondsen flyttes ned på backen og Torsby kommer inn mister vi helt strukturen på midtbanen. Torsby er skikkelig lovende men igår fant han ikke utav plassen sin. Det blir store avstander, lite møtende midtbanespillere- med den konsekvensen at vi hele tiden må slå langt. Det blir det svært sjelden noe utav.... Jeg mener at bytte ettet 10 minutter var fullstendig feil, vi burde heller satt inn feks Timmi og beholdt midtbanen inntakt. Men, det er sikkert derfor jeg er tilskuer og Bob styrer laget! Til søndag knuser vi Sarpsborg med samme innsats som mot Vålrenga. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Bra av oss i går: at vi går på i andre omgang, selv med 0-2 og en mann i minus. Man vil noe. Dårlig av oss i går: byttet Ville-Torsby (som nevnt over) Kampen ble uansett avgjort av faktorer vi knapt var herre over. De to første målene er sånne som enkelte dager bare går inn. Dommerens håndtering av avgjørende situasjoner var det egentlig bedre at kom i en kamp som fra før var ganske ødelagt, heller enn at det kommer når vi har Rosenborg i kne til pause. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 6. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 6. Mai 2014 (endret) Hepp, Enig i at byttet ikke var taktisk heldig. Generelt bør man unngå å rokkere mer på leget enn strengt tatt nødvendig, og her var det etter min mening andre og smartere alternativ tilgjengelig. Den får Bob ta på sin kappe. Det er voldsomt fokus på det røde kortet, jeg synes det var greit. Det var klønete håndtert av Fontanello. Legger man inn en slik sklitaklig i den typen situasjon så er risikoen for å få det røde kortet relativt stor. Jeg synes det er urutinert, og jeg synes det føyer seg inn i et mønster. Startoppstillingen, igjen med Stephens i den offensive midtbanerollen. Han mangler kreativiteten, selvtillitten og pasningsferdighetene til å kle denne rollen. Det er så fuckings åpenbart at jeg ikke har noe annet valg enn å stille spørsmål ved Bobs taktiske egenskaper. Han er utvilsomt pålest og en fantastisk inspirator og leder, men jeg er ikke imponert over det fotballtaktiske han har prestert så langt. Laget legger ned en fantastisk innsats, men vi sliter litt i de avgjørende situasjonene i begge ender og det er normalt et tegn på at de er et visst nivåforskjell mellom oss og motstanderen. Hvilket vel ikke er helt uventet. Vi spiller tidvis bra fotball, men jeg mener vi ikke hadde rett mannskap på banen i går heller og at Bob har en jobb å gjøre med å få igang spillere som Timmi og Dahle for vi trenger deres bidrag fremover. @ringo Endret 6. Mai 2014 av @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Når det gjelder det røde kortet - etter den siste touchen ville ikke vif spilleren vært i nærheten av å rekke ballen, den hadde keeperen GÅTT ut og klarert. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 3-0-scoringen er rett og slett tåpelig når jeg ser den i reprise. Næss sover, Trondsen sover, Høiland og Granli prøver å gjøre jobben sin, men det er jaggu ikke lett når de to som skal passe på Kjartansson ikke gjør jobben sin i det hele tatt. Ellers en godt gjennomført 2. omgang, men slikt forsvarsspill er uakseptabelt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Når det gjelder det røde kortet - etter den siste touchen ville ikke vif spilleren vært i nærheten av å rekke ballen, den hadde keeperen GÅTT ut og klarert. Jepp, og enda større grunn for en rutinert spiller til ikke å gjennomføre taklinga. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Moen fikk forøvrig 3 på vg-børsen, og hva 4. dommeren hadde i drikkeflaska er jeg usikker på. Nå skal det sies at jeg ikke tror vi hadde tatt poeng uansett med 11 på banen, men med 10 ble det veldig vanskelig. Skjønner heller ikke hvorfor Thorsby ble prioritert foran Timmi eller Næss, når det er en back som måtte ut. En ting er positivt i alle fall. Om dette hadde vært i fjor hadde vi nok røket på en 4-5 (om ikke mer) baklengs, så det er i alle fall noe å ta med seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Har ikke sett 0-3-scoringa før, men bare for det fraværende returløpet sitt (ikke på noe tidspunkt under det angrepet gjør han annet enn å jogge) synes jeg Næss kan få ta en tur tilbake på benken igjen. Fytte rakker'n så dårlig innsats! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
flamingo 191 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Har ikke sett 0-3-scoringa før, men bare for det fraværende returløpet sitt (ikke på noe tidspunkt under det angrepet gjør han annet enn å jogge) synes jeg Næss kan få ta en tur tilbake på benken igjen. Fytte rakker'n så dårlig innsats! Næss gjorde en god jobb. Skulle gjerne likt å se han i stedet for Jalasto. Når jeg det gjelder Torsby...jeg forstår ikke hva BB tenker når han gang på gang setter inn den "kråka". Han arbeider jævlig hardt, og det er vel og bra. Men utførelsen er elendig. Skulle gjerne likt å se mer til Emil Dahle og Næss. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai 2014 (endret) Herregud for en måte å omtale Thorsby på, han er langt i fra noen kråke, men en særs talentfull spiller som det er bra at satses på. Ujevn ja, men var også tidvis veldig positiv i går. Enig at det var et dumt bytte, men mest pga at vi mistet Trondsen på midten - han er viktig for oss! Skulle satt inn Timmi! Ellers, så er det jo bare å innstille seg på at årets sesong blir en kamp for å overleve, håpet etter de første rundene om øvre halvdel er det nok bare å legge fra seg. Endret 6. Mai 2014 av M-A-N 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Startoppstillingen, igjen med Stephens i den offensive midtbanerollen. Han mangler kreativiteten, selvtillitten og pasningsferdighetene til å kle denne rollen. Det er så fuckings åpenbart at jeg ikke har noe annet valg enn å stille spørsmål ved Bobs taktiske egenskaper. Han er utvilsomt pålest og en fantastisk inspirator og leder, men jeg er ikke imponert over det fotballtaktiske han har prestert så langt. Nå vil jeg si at vi egentlig spiller med noe som minner mer om en 4-3-3, med Adu som sittende midt, og Stephens/Trondsen som indreløpere. Kassi vandrer mye innover, og bidrar sånn sett til å sette opp Boli. Jeg er enig i at Stephens ikke er fremoverrettet nok, og at antallet stikkere til Boli er meget lavt. Men nå har han nok ikke denne rollen alene slik en 4-2-3-1 i større grad vil tilsi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Er det noen som kjenner seg igjen i det db skriver om hetsingen av rekdal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Niks. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Så lenge han nekter å avsløre noe om hva som ble ropt som var verre enn vanlig har han null troverdighet. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Så det sto en mik 3m fra support, så må jo være tapet alt det jævlige han mener ble skreket.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Er det noen som kjenner seg igjen i det db skriver om hetsingen av rekdal? Vi er like usmakelig som vi bruker å være. Det er vi som STB Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Så lenge han nekter å avsløre noe om hva som ble ropt som var verre enn vanlig har han null troverdighet.Det er gjengangeren for både menn og kvinns i år ser det ut til. Buhu, de er slemme, vil ikke si hva de sa - bare slipp meg til i avisa. Reka og Herlovsen hadde blitt et flott reality-par. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Så lenge han nekter å avsløre noe om hva som ble ropt som var verre enn vanlig har han null troverdighet.Det er gjengangeren for både menn og kvinns i år ser det ut til. Buhu, de er slemme, vil ikke si hva de sa - bare slipp meg til i avisa. Reka og Herlovsen hadde blitt et flott reality-par. På Tv 2 hjelper deg 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 7. Mai 2014 Del Skrevet 7. Mai 2014 Startoppstillingen, igjen med Stephens i den offensive midtbanerollen. Han mangler kreativiteten, selvtillitten og pasningsferdighetene til å kle denne rollen. Det er så fuckings åpenbart at jeg ikke har noe annet valg enn å stille spørsmål ved Bobs taktiske egenskaper. Han er utvilsomt pålest og en fantastisk inspirator og leder, men jeg er ikke imponert over det fotballtaktiske han har prestert så langt. Nå vil jeg si at vi egentlig spiller med noe som minner mer om en 4-3-3, med Adu som sittende midt, og Stephens/Trondsen som indreløpere. Kassi vandrer mye innover, og bidrar sånn sett til å sette opp Boli. Jeg er enig i at Stephens ikke er fremoverrettet nok, og at antallet stikkere til Boli er meget lavt. Men nå har han nok ikke denne rollen alene slik en 4-2-3-1 i større grad vil tilsi. Mot Glimt ja, men ikke mot VIF. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå