ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2014 Hei alle venner, Stabækfans og hedersmennesker. Mange av oss er kanskje litt overtroiske, jeg er det i hvert fall. Og nå forteller min "hunch", min forutanelse, mine antenner som oppfanger signaler når det skal bli tre poeng, at det er for stor energilekkasje hos oss. Det er for mye fokus på omkringliggende ting, tegnsetting og mikrofonlyd etc. Forståelig, for all del, men ikke formålstjenelig. Nå skal all energi rettes mot én ting, mot å mane frem seier mot Vålerenga. Spre den gode energien, ikke la frustrerte bølger nå frem til andre supportere, til spillerne eller (Gud forby!) Bob Bradley himself, så de uten å merke det, merker at fokuset blir feil og frekvensene rare. Dette er ikke Snåsamannen i forkledning, dette er å samle energi og postive bølger slik at de sprer og forsterkes. Alt fokus på dette nå. Støtte, trøkk, jubel, bakcing….så tar vi tre mot Enga i morgen, og da er sesongen så i orden at vi bare kan glede oss til resten. Det meldes om en god trening med mye kraft i dag, i morgen vil jeg høre Bob si etter matchen at "Yes, we made our supporters proud today and we were good throughout the ninety minutes, so the 3-0 win was well deserved. Me and my boys were full of the strangest and strongest ENERGY today, I've never felt is so strong, it just accumulated in us from all around us and we were invincible…" Bare én ting nå. Fokus. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 4. Mai 2014 Del Skrevet 4. Mai 2014 Tror ikke akkurat noen her har problemer med å skille stabak.no og det sportslige fra hverandre. Jeg er sikker på at alle her gleder seg til kamp, og de fleste har nok stor tro på seier. Jo nærmere vi kommer kamp, jo sterkere blir fokuset mot den også. Likevel, om det ikke skjer noe med stabak.no vil kritikken fortsette å vokse, for sånn som den er nå holder ikke mål, og det er ingen tjent med. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Mai 2014 Del Skrevet 4. Mai 2014 Det er ikke Bob eller spillerne sine feil at det står så dårlig til med hjemmesida. Og det er ikke noen mediaavdelingen sin fortjenste at det går så bra på fotballbanen. Tror vi fint klarer å skille mellom disse to, ja. PS energi skrives med R. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2014 (endret) Hehe. Blaa Enegi. Mye Heia. Posetiv klapp kalpp klapp. Wooo! Men seriøst. Energilekkasje? Hvor får du det fra? Hvordan kan du mene at berettiget (og faktisk ofte konstruktiv) kritikk på et supporterforum, for eksempel av webansvarlig og innholdet på klubbens offisielle hjemmeside, går på bekostning av positivt engasjement på kampdag? Synger jeg lavere i morgen om jeg i forkant har påpekt at gårsdagens artikler på stabak.no inneholder skrivefeil i navnene på våre egne spillere? (Tomasz og Franck ) Er det noe som som skaper lekkasje hos meg så er det at klubbens ledere sier "vi skal se på det, men nå må vi ha et positivt fokus". Særlig når de ikke ser på det. Smile or die. Relevant: https://www.youtube.com/watch?v=u5um8QWWRvo Endret 4. Mai 2014 av alltidblaa 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 4. Mai 2014 Del Skrevet 4. Mai 2014 Nå er tida inne for å rette inn all energi og fokus, bra Ingo! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2014 Enig med Ingo her. ''Alt'' som er blitt skrevet på forumet den siste uken har handlet om stabak.no og mediesjef, Hilde. Kamp i morgen mot Vålerenga! Kamptråden der burde jo koke over av innlegg. Hvem starter? Henderson fortsatt skada? Fyller vi tribunen? Får vi snart våre 4 mill? Hvem er Herman Stengel? osv osv 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 4. Mai 2014 Del Skrevet 4. Mai 2014 Enig med Ingo her. ''Alt'' som er blitt skrevet på forumet den siste uken har handlet om stabak.no og mediesjef, Hilde. Kamp i morgen mot Vålerenga! Kamptråden der burde jo koke over av innlegg. Hvem starter? Henderson fortsatt skada? Fyller vi tribunen? Får vi snart våre 4 mill? Hvem er Herman Stengel? osv osv Tiltredes. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Vel, må innrømme at energien er noe lav idag etter 4 tap på 5 kamper. Hardt for opprykkerne nå. Ingo, hva med påfyll?! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Noe er alvorlig galt med klubben vår. Dette stikker dypt. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Mai 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Mai 2014 Jeg tror det er uhyre viktig å huske at nesten alle som ytrer seg på Forumet gjør det fordi de elsker Stabæk, og ønsker Stabæksuksess på alle områder. Noen av oss mener at den eneste måten å oppnå suksess på er fokusere på det positive og produsere en optimistisk - og Blaa - energi. Andre mener det er viktig å forsøke å forbedre de tingene som åpenbart trenger forbedring. For å oppnå samme suksess. Om vi går i skyttergravene istedenfor å lytte til hverandre og forstå at vi har samme mål, er vi en bunch med idioter. Alle sammen. 33 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Satser på at energien holder til brukbart frammøte av publikum idag, har kanskje ikke vært mobilisert så mye til denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 2. September 2014 Del Skrevet 2. September 2014 Måtte ned på side 4 for å hente denne. Ingo, kanskje det trengs noen paroler igjen etter 3400 på siste hjemmekamp? En kamp der plassen i praksis kunne ha vært sikret, men energien manglet noe...... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. September 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. September 2014 (endret) Ja. Her er realitene: Vi er akkurat like gode som de beste og like dårlige som de dårligste. Derfor har vi 12 av 12 poeng mot RBK og Godset, 1 av 12 mot Sandnes-Ulf, Aalesund og Haugesund - så langt. Men vi kommer til å klare oss med ok margin, og har overgått alle forventninger. Dessuten har vi fått PROFILER - hvem skulle trodd dét? Mande. Morten MS, Anders, Luc, Hoseth, Boli, Brustad. Moro. Vi er (nesten) like gode borte som hjemme. 2. divisjonslaget vårt er formlag nummer 1 i sin avdeling, og det er viktig for å gi talentene en macharena på vei til Tippeligaen. Semien hjemme mot Molde blir utsolgt og folkefest. Vi er ligger LANGT foran budsjettet på publikumsinntekter. 3.400 mot Sandnes Ulf er også mer enn vi anslo før sesongen. Vi ligger LANGT foran budsjett på cup, på spillersalg, på grasrotandel og på de 100.000 vi fikk for Adu da Malmö gikk til Champions League. Vi ligger langt foran budsjett på antall scorede mål. (Og litt foran - bak?) -på antall innslupne :-) Vi ligger langt foran budsjett på Stengel. Chixa er på tabelltopp og kan ta the Double - igjen. Entusiasmen i folket er større enn siden 2009, slik jeg opplever det. Folk skryter, gratulerer, synes det er moro. Hardcore fans kan kanskje se bak og forbi dette, men alminnelig interesserte er kjempeimponerte. Vi kan krone alt sammen med cupfinale, NM-gull, E-cupplass og kongepkal nr to i klubbens historie. Det er fin fremdrift i prosessen rundt ny arena på Nadderud. Kanskje viktigst av ALT? Sist, men ikke minst: Økonomien er en HELT ANNEN enn på veldig mange år. En ordentlig erstatning fra Staten etter det som faktisk VAR overgangsskandalen, så har vi et fantastisk utgangspunkt før neste år. Særlig siden veldig mange sliter voldsomt med det vi nå har kommet igjennom. Dumt med skrifeleifer og tomme seter, men i den store sammenhengen.... småpotatis. Fekk du ennergi no? Endret 2. September 2014 av ingo 46 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 2. September 2014 Del Skrevet 2. September 2014 Takk, er det noen sak med slik en liste! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Del Skrevet 2. September 2014 Del Skrevet 2. September 2014 Vi ligger også milelangt foran budsjettet på Tippeligascoringer av Sortevik. Blir ikke han bedre og bedre, forresten? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 2. September 2014 Del Skrevet 2. September 2014 Jo, får ut potensialet sitt nå. Bra med klausulen for Adu som ga en ekstra pott, nytt for meg! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Del Skrevet 2. September 2014 Del Skrevet 2. September 2014 IA Olsen tenker på alt :-) 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 2. September 2014 Del Skrevet 2. September 2014 Gir meg energi å tenke på at mens de roper på styrelederes hoder langs hele vestkysten opp til Nidaros. Har vi fått Bob og en ledelse som har kjempet klubben gjennom alt! Staten, media, økonomi og Hoftun (kjernen er ikke i nærheten engang) er beseiret. 2014 er allerede en suksess uten sidestykke:) så stolt 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 2. September 2014 Del Skrevet 2. September 2014 IA Olsen tenker på alt :-) Og har full kontroll............. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. September 2014 (endret) Del Skrevet 2. September 2014 (endret) Jeg hyller hvertfall Bob og IA og den jobben de har gjort. Jeg digger også styreleders ukentlige blogg (men det er nå så lenge siden sist at jeg har glemt hva den het) Men noen har jo ansatt den nye mediesjefen (hadde vi råd?), og det er grenser for hvor mye skryt hele nåværende ledelse skal ha for salget av Thorsby og erstatningsdommen i Stenegate. Håndteringa av Kauringate synes jeg heller ikke var ubetinget klok. Endret 2. September 2014 av geirti 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 606 Del Skrevet 2. September 2014 Del Skrevet 2. September 2014 Jeg hyller hvertfall Bob og IA og den jobben de har gjort. Jeg digger også styreleders ukentlige blogg (men det er nå så lenge siden sist at jeg har glemt hva den het) Men noen har jo ansatt den nye mediesjefen (hadde vi råd?), og det er grenser for hvor mye skryt hele nåværende ledelse skal ha for salget av Thorsby og erstatningsdommen i Stenegate. Håndteringa av Kauringate synes jeg heller ikke var ubetinget klok. Der fikk du meg raskt ned på jorda igjen, geirti. Takk skal du ha. Det var like før jeg fikk litt energi fra ingo... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. September 2014 Del Skrevet 2. September 2014 Var det ikke mer som skulle til? Lista til Ingo er jo fantastisk! Min er ment som et tilsvar til PKs post. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 3. September 2014 (endret) Del Skrevet 3. September 2014 (endret) Jeg hyller hvertfall Bob og IA og den jobben de har gjort. Jeg digger også styreleders ukentlige blogg (men det er nå så lenge siden sist at jeg har glemt hva den het) Men noen har jo ansatt den nye mediesjefen (hadde vi råd?), og det er grenser for hvor mye skryt hele nåværende ledelse skal ha for salget av Thorsby og erstatningsdommen i Stenegate. Håndteringa av Kauringate synes jeg heller ikke var ubetinget klok. Uten å vise manglende respekt for din mening vil jeg si meg uenig i nesten alt du sier :-P Økonomien er klubbens ryggrad og essensiell for vår overlevelse som toppklubb. Derav Thorsby salget. Vi har også fått en rekke nye partnere/sponsorer, dette fordrer en endringsoppfatning av Stabæk Fotball. Vi skal nok ikke se bort ifra at mediesjef har vært sentral her. Stenegate er vunnet og erstatningskrav følger, som nevnt tidligere er det en enorm bragd å bekjempe staten og media og attpåtil bygge ryktet opp i ettertid. Kauringate håndtering var nok ikke den beste nei. På den andre siden er slike saker uhåndterlige. Mediedekningen er et bevis for dette. Om journalistene hadde giddet å gjøre de enkle undersøkelsene som Satyren gjorde, ville det aldri ha blitt en sak engang. Det var en urettmessig svertekampanje fra start til slutt og idiotene hadde mediemonopol, som idioter som regel har. Styret har stått rakrygget gjennom et håpløst urettferdig mediekjør ved flere anledninger, det er det blitt brukt mye energi på! La oss gi den energien tilbake i form av positivitet:) PS: Det er lov å være litt blaaøyd som fotballsupporter. Endret 3. September 2014 av PKhelten 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. September 2014 Del Skrevet 3. September 2014 Jeg hyller hvertfall Bob og IA og den jobben de har gjort. Jeg digger også styreleders ukentlige blogg (men det er nå så lenge siden sist at jeg har glemt hva den het) Men noen har jo ansatt den nye mediesjefen (hadde vi råd?), og det er grenser for hvor mye skryt hele nåværende ledelse skal ha for salget av Thorsby og erstatningsdommen i Stenegate. Håndteringa av Kauringate synes jeg heller ikke var ubetinget klok. Vi skal nok ikke se bort ifra at mediesjef har vært sentral her. Jeg er enig i det meste du skriver, men akkurat dette punktet tror jeg vi bare skal se bort i fra. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 3. September 2014 Del Skrevet 3. September 2014 Vil tro det er greiest å se fremover nå og bruke lista til Ingo som inspirasjon for det! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 3. September 2014 Del Skrevet 3. September 2014 Uten å vise manglende respekt for din mening vil jeg si meg uenig i nesten alt du sier :-P Økonomien er klubbens ryggrad og essensiell for vår overlevelse som toppklubb. Derav Thorsby salget. Vi har også fått en rekke nye partnere/sponsorer, dette fordrer en endringsoppfatning av Stabæk Fotball. Vi skal nok ikke se bort ifra at mediesjef har vært sentral her. Stenegate er vunnet og erstatningskrav følger, som nevnt tidligere er det en enorm bragd å bekjempe staten og media og attpåtil bygge ryktet opp i ettertid. Kauringate håndtering var nok ikke den beste nei. På den andre siden er slike saker uhåndterlige. Mediedekningen er et bevis for dette. Om journalistene hadde giddet å gjøre de enkle undersøkelsene som Satyren gjorde, ville det aldri ha blitt en sak engang. Det var en urettmessig svertekampanje fra start til slutt og idiotene hadde mediemonopol, som idioter som regel har. Styret har stått rakrygget gjennom et håpløst urettferdig mediekjør ved flere anledninger, det er det blitt brukt mye energi på! La oss gi den energien tilbake i form av positivitet:) PS: Det er lov å være litt blaaøyd som fotballsupporter. Jeg tror du har misforstått meg når det gjelder to viktige saker, Stenegate og Thorsby-overgangen. Det er to ekstremt viktige saker som gikk vår vei denne våren, og det betydde utrolig mye for klubben. Den første ga oss (en viss) moralsk oppreisning, og begge ga oss mye penger. Fantastisk! Men hvem fortjener æren for dette? Det mener jeg ikke er spesielt klart at inkluderer hele nåværende styre og stell. IA har vært med på å legge grunnlaget for begge avtalene, så er åpenbart en av dem som fortjener skryt for begge. Bare fordi oljeprisen gikk opp fra da Putin tok over presidentposten, og Russland dermed drastisk økte sine inntekter år etter år, betyr ikke dette at det er hans fortjeneste. Han bare satt der på riktig tidspunkt. Slik kan det jo fint være for noen i styre og stell også? Ellers innser jeg at jeg skal legge bånd på meg i å gå videre i karakteriseringen av de andre sakene jeg nevnte. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 3. September 2014 Del Skrevet 3. September 2014 Uten å vise manglende respekt for din mening vil jeg si meg uenig i nesten alt du sier :-P Økonomien er klubbens ryggrad og essensiell for vår overlevelse som toppklubb. Derav Thorsby salget. Vi har også fått en rekke nye partnere/sponsorer, dette fordrer en endringsoppfatning av Stabæk Fotball. Vi skal nok ikke se bort ifra at mediesjef har vært sentral her. Stenegate er vunnet og erstatningskrav følger, som nevnt tidligere er det en enorm bragd å bekjempe staten og media og attpåtil bygge ryktet opp i ettertid. Kauringate håndtering var nok ikke den beste nei. På den andre siden er slike saker uhåndterlige. Mediedekningen er et bevis for dette. Om journalistene hadde giddet å gjøre de enkle undersøkelsene som Satyren gjorde, ville det aldri ha blitt en sak engang. Det var en urettmessig svertekampanje fra start til slutt og idiotene hadde mediemonopol, som idioter som regel har. Styret har stått rakrygget gjennom et håpløst urettferdig mediekjør ved flere anledninger, det er det blitt brukt mye energi på! La oss gi den energien tilbake i form av positivitet:) PS: Det er lov å være litt blaaøyd som fotballsupporter. Jeg tror du har misforstått meg når det gjelder to viktige saker, Stenegate og Thorsby-overgangen. Det er to ekstremt viktige saker som gikk vår vei denne våren, og det betydde utrolig mye for klubben. Den første ga oss (en viss) moralsk oppreisning, og begge ga oss mye penger. Fantastisk! Men hvem fortjener æren for dette? Det mener jeg ikke er spesielt klart at inkluderer hele nåværende styre og stell. IA har vært med på å legge grunnlaget for begge avtalene, så er åpenbart en av dem som fortjener skryt for begge. Bare fordi oljeprisen gikk opp fra da Putin tok over presidentposten, og Russland dermed drastisk økte sine inntekter år etter år, betyr ikke dette at det er hans fortjeneste. Han bare satt der på riktig tidspunkt. Slik kan det jo fint være for noen i styre og stell også? Ellers innser jeg at jeg skal legge bånd på meg i å gå videre i karakteriseringen av de andre sakene jeg nevnte. Tror ikke egentlig vi er så uenige da nei. Når alt koker ned har vi hvert fall reist oss med dette styret. Det fortjener positiv energi i alle tilfeller:-) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 3. September 2014 Del Skrevet 3. September 2014 Synes innlegget til Ingo var helt herlig, en skikkelig dose med energi. Fantastisk at vi har en guru som tar seg tid til å sveipe innom forumet med jevne mellomrom. Og helt sjef at økonomien begynner å komme på rett kjøl, særlig når andre - særlig LSK - sliter big time. Det eneste som er dritt akkurat nå er at det er så lenge til neste kamp. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September 2014 (endret) Nå som vi har så mye energi - hva skal vi gjøre med den? Vi er allerede en av landets desidert beste supportergrupper på tribunen, med pyrotifo-bilder som går verden rundt i sosiale medier. Vi har allerede et av fotballnorges desidert mest aktive fotballforum, med i mine øyne mange flere kompetente og skriveføre fans enn på alle supporterklubb-fora der ute. Vi har et $$-styre som organiserer bussturer til nær sagt samtlige bortekamper, i samarbeid med en bussjåfør som umulig kan tjene et eneste øre på å kjøre t/r kvartfinale i LSK-hallen i dag (50kr!). Stabæk Support er ufattelig veldrevet. Stabæk Fotball gjør det ufattelig bra sportslig. Det gir overskuddsenergi. Men hva skal vi liksom bruke den på? Jeg synes det er så utrolig rart at et av klubbens styremedlemmer logger seg på supporterklubbens diskusjonsforum, og ber folk, som prøver å bruke denne overskuddsenergien på å hjelpe klubben, om å "ta seg en pause" og å "fokusere på de positive tingene". Så jævlig arrogant og utakknemlig. Selv "småpotatis" som skrivefeil på klubbens offisielle hjemmeside får vi ikke lov til å hjelpe til med. Vi er mange som kan, og mange som vil. Vi har masse energi. Men døren på brakka er lukket og låst. Vi er ikke ønsket. Vi er vel nå inne i 22. måned med regelmessige skrivefeil på klubbens hjemmeside. Småpotatis, kanskje. Men vi snakker om -tjueto- måneder, med et problem som koster -tjueto- kalorier å fikse. Jeg fatter det ikke. Jeg mener... Vi har jo Bob!! Hvordan er det mulig at klubbens ledelse og ansatte klarer å være så jævla avvisende til forslag om og hjelp til forbedringer?? Bob pusher og pusher, jobber parallelt med detaljer og helhet, stiller krav og oppmuntrer. "To see if we can reach the next level". Ser ikke ledelsen hvor bra det funker?? Setter ikke ledelsen pris på det?? Det første Bob gjorde var å kaste ødelagte treningsutstyr som bare stod der. Definitivt småpotatis. Men definitivt ekstremt viktig i den store sammenhengen. VG, 9. januar 2014: - Det handler om de små detaljene som gjør alle bedre, mener 55-åringen. WWBD Endret 3. September 2014 av alltidblaa 34 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 3. September 2014 (endret) Del Skrevet 3. September 2014 (endret) Appelerte til Ingo om en parole igår og synes i likhet med veldig mange andre, at vi fikk en utmerket sådan! Mange har fokus på oppgaven med å sikre plassen nå, men respekterer de som tar skrivefeilene også. Hvorfor blande det? PS, skriveføre fans stemmer, men synes ett innlegg på tråden til Sortevik etter søndagens innsats, viser at forbedring er mulig! Endret 3. September 2014 av arni 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå