Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Avreise 1600 fra Bekkestua, torsdag 8.mai. Pris kun 100 kroner!

Du kan bli plukket opp på Lysaker, Skøyen ( bussholdeplassen ved motorveien ) og på Helsfyr. I så fall må du gi beskjed om dette på PM eller på 988 00 219.

I skrivende stund er det ca 15 påmeldte. Vi trenger altså 15 til for at det skal bli tur!

Avgjørelsen tas rett etter kampen ikveld så ikke nøl med å melde deg på.

Spre ordet.

Fra forsiden

http://www.stabaek.no/

Turtelefonen er ur og derfor er midlertidig turtelefon 988 00 219

Stabæk skal til Raufoss i cupens 2. runde, dette er en kort tur til lav pris - med mye moro. Meld deg på før mandag etter Stabæk - VIF!

Hvadå Raufoss?

Raufoss er et tettsted sydøst i Oppland med ca 6 500 innbyggere og er siste stasjon før man går av toget på Gjøvik. Raufoss er en av Norges 3 største industriparker, sa en kar på fest – før han kom på at det var litt uinteressant viten og gikk ut for å røyke istedet.

Kjente personligheter fra Raufoss inkluderer Trond Nagell Dahl, gladlaksen med det lange håret i Beat For Beat, Ronny Le Tekrø og Dag Stokke fra TNT, Bente Nordby fra landslagskvinnenes kvinnemål og Svein Grøndalen som med sine 77 landskamper sikret seg Norges Fotballforbunds "Bling 4 Peace" - eller gullklokka om du vil.

Plukk meg opp på veien!

Bussen kan plukke opp supportere på Lysaker, Skøyen og Helsfyr! Send sms til turtelefonen om du vil gå på andre steder enn Bekkestua.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi gjennomfører denne turen! Ikke nøl folkens. Meld dere på. Dere som allerede har meldt dere på, få med 1 til. Vi må da klare å nesten fylle en buss til Raufoss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er slik at folk sitter på gjerde fordi det bare ser ut som om gwestlund er påmeldt kan jeg informere om at jeg også er påmeldt. Torsdagsrall til Toten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Turtråd Raufoss
  • Opprett ny...