ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Hva var det som ble sagt over høyttalerne etter kampen? Måtte løpe. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Ny treårskontrakt til Trondsen! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Næss god i dag. Håper han ikke blir benka i neste kamp. Soko hadde sin beste Stabækkamp uten tvil. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Soko har gjort en god omgangEnig. Mål 3 er Sokos fortjeneste. Bra match! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Næss god i dag. Håper han ikke blir benka i neste kamp. Soko hadde sin beste Stabækkamp uten tvil. Støttes, gøy å se begge to og Soko kan bli veldig verdifull utover høsten. Vi må satse på å få han med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Hvor mange nestenulykker må til før vi skjønner at vi ikke kan slutte å spille fotball selv om vi har en komfortabel ledelse? Siste 30 minuttene i dag var helt håpløse og totalt unødvendig. Skal være mulig å spille ball som i første omgang og gå for mål nummer fire! Ingen grunn til å la Sarpsborg låne ballen. Sånn da var det luftet ut. Herlig med 3 poeng og en meget viktig seier. Næss, Thorsby og Adu våre beste i dag, med flere andre som også viser seg frem på en god måte. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 En og annen tabbe fra Sayouba kan jeg leve med, men det cornerforsvaret må vi slutte med ellers blir vi massakrert i Trondheim. Ellers er det siste kvarteret av 1. omgang noe av det som gjør det verdt å være fotballsupporter. 15 minutter der alt bare funker, vi spiller bra fotball og alt går vår vei. Thorsby, Næss og Sokolowski leverer solide søknader til fast plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 "Corner er (baklengs)mål!!" 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Glimrende 11'er vi startet med i dag. Synd at Sortevik og Stephens ikke hadde dagen i dag, men hva gjør vel det så lenge vi vinner! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jalasto 183 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Utrolig imponert over Næss idag, har jo kontroll på Samuel i store deler av kampen. Trondsen klarer seg ok på v. backen, men ikke helt overbevist over Granli idag. Synes franskmannen på Sarpsborg fikk altfor store rom og god tid til å slå flere innlegg som Sarpsborg fikk noen farlige muligheter ut av i andre omgang, første scoringen deres et eksempel på det. Sokolowski og Adu løser oppgavene på midtbanen bra. God kamp av Thorsby. Har selv vært skeptisk til at han startet men han overbeviste meg. Tross for t de begge scoret, så man egentlig lite til Kassi og Brustad. Skal sies at sistnevnte var litt mer aktiv i andre omgangen og burde ha scoret på stillingen 3-1. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Næss må jo få fast plass etter denne kampen! Føler meg mye tryggere med han og Høiland, selvom Fontanello er en aldri så god spiller.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Utrolig imponert over Næss idag, har jo kontroll på Samuel i store deler av kampen. Trondsen klarer seg ok på v. backen, men ikke helt overbevist over Granli idag. Synes franskmannen på Sarpsborg fikk altfor store rom og god tid til å slå flere innlegg som Sarpsborg fikk noen farlige muligheter ut av i andre omgang, første scoringen deres et eksempel på det. Sokolowski og Adu løser oppgavene på midtbanen bra. God kamp av Thorsby. Har selv vært skeptisk til at han startet men han overbeviste meg. Tross for t de begge scoret, så man egentlig lite til Kassi og Brustad. Skal sies at sistnevnte var litt mer aktiv i andre omgangen og burde ha scoret på stillingen 3-1. Må jo også ta med at det var Brustad som ble felt og "ga" oss straffen. Synd han ikke puttet på 3-1, men irriterte meg mer over at han ikke prøvde å skyte flere ganger.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Sammendrag: http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=match&matchId=715732&tournamentId=1&seasonId=336&useFullUrl=false Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 11. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 11. Mai 2014 (endret) Synes det er morsomt at to spillere går inn i laget og viser seg frem som kampens profiler (Næss og Soko). Det viser jo at vi tross alt har noe bredde i laget. Eventuelt viser det at disse to burde starte flere kamper. Næss er i mine øyne BB, og en gigant gjennom hele kampen. Han gjør jo Samuel til en helt ufarlig spiller, på tross av at jeg hadde fryktet ham i forkant. Næss har flere enormt viktige inngripener i dag. Så er det vanskelig å vite hva man må gjøre når Fontanello er tilbake igjen. Synes det er synd for Næss om han stadig blir satt ut etter kjempekamper! Sokolowski jobber hardt på midten gjennom 80 minutter (han var sliten de siste 10), og er jo alene mannen bak 3-0. Det å gidde å jage en ball som er på vei langt ut av banen på stillingen 2-0 på overtid i første omgang står det respekt av. Synes også han er mer fremoverrettet enn mange av de andre. Han gjør rett og slett en svært viktig jobb i dag. Så må vi finne en annen løsning enn å bruke Trondsen på backen. De første 30 minuttene av kampen i dag viser tydelig hvorfor. Mangel på offensiv kreativitet i midtbaneleddet gjør at vi knapt skaper noenting. Jeg savner å ha Trondsen der som et offensivt element. Trondsen + Soko på midtbanen med Adu som en defensiv sikring ville vært veldig bra! Derfor håper jeg at Timmi kan komme i gang igjen og overbevise Bob om at han er en god back. Evt. ser jeg heller at Næss spiller på backen enn at han sitter på benken. I andre omgang faller vi dessverre altfor dypt og slutter å spille ball. Det viser seg gang på gang hvor skummelt det er. Så håper jeg Bob terper defensive cornere ytterligere. Han sa det skulle gjøres etter kampen mot VIF, men dersom man ser høydepunktene fra kampen faller markeringene helt sammen når Sarpsborg scorer. Unødvendig å gjøre denne kampen spennende igjen. Wiig kommer inn helt på slutten men rekker å få 2 kjempesjanser etter cornere, hvorav den ene ender i scoring... det er for dårlig! Likevel skal vi glede oss over kampen i dag, og 3 særdeles viktige poeng! Nå gjenstår det bare se frem til kampen mot Rosenborg. La oss sikte høyt. Jeg har tro på 3. poeng også i Trondheim!! Endret 11. Mai 2014 av BlaaAlltid 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Utrolig imponert over Næss idag, har jo kontroll på Samuel i store deler av kampen. Trondsen klarer seg ok på v. backen, men ikke helt overbevist over Granli idag. Synes franskmannen på Sarpsborg fikk altfor store rom og god tid til å slå flere innlegg som Sarpsborg fikk noen farlige muligheter ut av i andre omgang, første scoringen deres et eksempel på det. Sokolowski og Adu løser oppgavene på midtbanen bra. God kamp av Thorsby. Har selv vært skeptisk til at han startet men han overbeviste meg. Tross for t de begge scoret, så man egentlig lite til Kassi og Brustad. Skal sies at sistnevnte var litt mer aktiv i andre omgangen og burde ha scoret på stillingen 3-1. Må jo også ta med at det var Brustad som ble felt og "ga" oss straffen. Synd han ikke puttet på 3-1, men irriterte meg mer over at han ikke prøvde å skyte flere ganger.. Det så for meg ut som om det var hands han dømte straffen for (hvis ikke burde jo fellingen av Boli kvalifisert i forkant) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Det har du helt rett i. Dommeren pekte på armen under kampen, Jeg glemte det i farta når jeg leste referatet til Budstikka. Burde ha visst bedre enn å stole på blekka... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fotografen 583 Del Skrevet 11. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 11. Mai 2014 (endret) Bilder her Denne gangen kom jaggu stabak.no meg i forkjøpet - dere finner de samme bildene der, dog i litt dårligere "Perform-kvalitet". Hva synes du om kampen Bojan ? Endret 12. Mai 2014 av Fotografen 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fotografen 583 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Utrolig imponert over Næss idag, har jo kontroll på Samuel i store deler av kampen. Trondsen klarer seg ok på v. backen, men ikke helt overbevist over Granli idag. Synes franskmannen på Sarpsborg fikk altfor store rom og god tid til å slå flere innlegg som Sarpsborg fikk noen farlige muligheter ut av i andre omgang, første scoringen deres et eksempel på det. Sokolowski og Adu løser oppgavene på midtbanen bra. God kamp av Thorsby. Har selv vært skeptisk til at han startet men han overbeviste meg. Tross for t de begge scoret, så man egentlig lite til Kassi og Brustad. Skal sies at sistnevnte var litt mer aktiv i andre omgangen og burde ha scoret på stillingen 3-1. Må jo også ta med at det var Brustad som ble felt og "ga" oss straffen. Synd han ikke puttet på 3-1, men irriterte meg mer over at han ikke prøvde å skyte flere ganger.. Det så for meg ut som om det var hands han dømte straffen for (hvis ikke burde jo fellingen av Boli kvalifisert i forkant) omtrent her : 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Jeg er glad Bojan ikke hadde dagen og at Næss gjorde dagsformen til Samuel irrelevant. Også gleder jeg meg til Thorsby har lagt på en kilo muskler på avsluttningsbenet. Da tror jeg det blir noen profilintervjuer på den gutten. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Mai 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Mai 2014 (endret) Hepp, Det var åtte kjappe minutter i himmelen. Det kom litt ut av det blaa egentlig, som en sidemann på tribunene sa – tre mål på en sjanse bør vi være godt fornøy med. Jeg kan ikke huske sist vi ledet 3-0 til pause. Det var nær euforisk. Defensivt var første omgang bra, offensivt ikke. Sarpsborg hadde stort sett minst like god kontroll på oss som vi hadde på dem. De lå ca. 10 meter inne på egen banehalvdel og ventet på oss og når vi hverken har fremdrift eller bevegelse uten ball så blir det veldig lett å forsvare seg mot oss. Det ser jo bra ut når vi triller rundt med ballen i laget, men særlig effektivt er det jo ikke. Så da blir det enkeltmannsprestasjoner som må løse det opp, og det fikk vi i form av Thorsby som vender opp og drar seg forbi to mann og skaffer corneren som er foranledningen for Luc sitt perlemål. Så Brustad som trenger inn i feltet og kjemper frem straffen. Det var vel fort to – tre forseelser på rad som hver for seg kunne forsvart en straffe i den situasjonen. Deretter så går jo begge lag fullstendig opp i limingen og det er vill vest i noen sekunder. Venstrebacken deres er opp og agerer spiss, og Soko tar et sugende løp inn i rommet backen etterlater seg og stresser stopperen deres til å spille en ferdigscoret assist i føttene på Brustad. Lekent! I andre omgang kommer Sarpsborg på med en helt annen aggressivitet i spillet sitt og anført av en fantastisk god Kronberg på høyrebacken tar de over kontrollen i matchen og presser oss bakover. Jeg synes vi forsterker problemene våre med å sette inn Stephens. Han løper mye, men ankommer stort sett litt for sent til situasjonene, og med ball er det jo bare støttepasninger han kommer opp med. I sum blir han bare virrende rundt uten å bidra hverken offensivt eller defensivt. Men så lenge Næss storspiller slik han gjør, og effektivt tar Samuel ut av kampen samtidig som Zajic ikke har dagen, så har ikke S08 så fryktelig mye å by på offensivt. I alle fall ikke når de spiller så passivt som i første omgang. Hadde de gått ut i første som de gjorde i andre, hadde det fort blitt vrient er jeg redd. Soko gjør en veldig bra kamp og bidrar effektivt til at savnet av Trondsen på midtbanen ikke blir merkbart. Jobben i forkant av 3-0 målet var matchavgjørende. Ellers var det mest interessante med kampen (foruten 3 velfortjente og høyst verdifulle poeng) trekket med å flytte Brustad inn som midtspiss. Han vant jo alt som var av hodedueller der en periode, fantastisk interessant. Men spillerne rundt må ligge tettere på slik at vi kan vinne andreballene. Får vi til det så kommer vi til å skape MYE mer – spennende! Litt mindre spennende – Hammer er tilbake og jeg frykter vel at han går rett inn i startoppstillingen (høyre back?) etter noen treninger i full fitness… Dagens mann – Næss etterfulgt av Soko og Brustad. (Og Kronberg på s08 - hvis det jeg så i 2 omgang er representativt har jeg fått en ny fyr øverst på ønskelista ) Endret 12. Mai 2014 av @ringo 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 12. Mai 2014 Del Skrevet 12. Mai 2014 takk for godt sammendrag Ringo! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 12. Mai 2014 Del Skrevet 12. Mai 2014 VG på sin side mener at Næss var en av Stabæk's dårligste, med en 4-er på børsen... http://vglive.no/#match=10011025 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 12. Mai 2014 Del Skrevet 12. Mai 2014 1 S. Mandé 5 - for høy 21 D. Granli 5 - grei nok 14 J. Høiland 5 - grei nok 4 N. Næss 4 - helt ur 81 A. Trondsen 4 - grei nok 32 T. Sokolowski 5 - for lav 7 E. Adu 6 - grei nok 6 F. Brustad 6 - grei nok 16 M. Thorsby 4 - for lav 28 L. Kassi 6 - for høy 11 F. Boli 5 - grei nok Kan legge til at Stephens fikk en 4er for sin drøye halvtime. Hvordan han skal ha vært like god som Thorsby, Næss og Trondsen skjønner jeg ikke. Nok et bevis på at VG-børsen ikke bør være standardreferanse. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 12. Mai 2014 Del Skrevet 12. Mai 2014 1 S. Mandé 5 - for høy 21 D. Granli 5 - grei nok 14 J. Høiland 5 - grei nok 4 N. Næss 4 - helt ur 81 A. Trondsen 4 - grei nok 32 T. Sokolowski 5 - for lav 7 E. Adu 6 - grei nok 6 F. Brustad 6 - grei nok 16 M. Thorsby 4 - for lav 28 L. Kassi 6 - for høy 11 F. Boli 5 - grei nok Kan legge til at Stephens fikk en 4er for sin drøye halvtime. Hvordan han skal ha vært like god som Thorsby, Næss og Trondsen skjønner jeg ikke. Nok et bevis på at VG-børsen ikke bør være standardreferanse. Tatt fra altomfotball - fint sammendrag på nesten 7 min forresten 1 M. Sayouba (6) 14 J. Høiland © (5) 81 A. Trondsen (4) 4 N. Næss (6) 21 D. Granli (5) 7 E. Adu (5) 3 2T. Sokolowski (6) 6 F. Brustad (4) 16 M. Thorsby (4) 28 L. Kassi (5) 11 F. Boli (4) 30 M. Stephens (5) En del rare vurderinger her og, men de beste på banen har i hvert fall fått ok karakterer ref. Soko og Næss, mens Sayoba kanskje skulle gått 2 hakk ned og Thorsby en opp. En annen ting som var verdt å merke seg i går var trekket med å ta Kassi mer inn i banespillet og la Trondsen få mye rom offensivt på backen sin. Det ble først utnyttet etter ca 35 min, men det synes jeg så mest ut som var pga usikkerhet på hvem som skulle ta sikringsjobben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 13. Mai 2014 Del Skrevet 13. Mai 2014 Hvor mange tilskuere var det og hva er snitt så langt opp mot budsjett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 13. Mai 2014 Del Skrevet 13. Mai 2014 Drøye 3000 tror jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 13. Mai 2014 Del Skrevet 13. Mai 2014 Tror det var 3200 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 13. Mai 2014 Del Skrevet 13. Mai 2014 Tror det var 3200 Husket bare han sa 3 tusen og et eller annet. Men kan nok stemme bra med 3200 ja=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 13. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 13. Mai 2014 (endret) Dere er klar over at dette tar mindre enn to minutter å sjekke, sant? 3251 er tallet. Snittet så langt ligger på 4002. Edit: Kilde http://vglive.no/#match=10011025 Endret 13. Mai 2014 av kkh94 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 13. Mai 2014 Del Skrevet 13. Mai 2014 Dere er klar over at dette tar mindre enn to minutter å sjekke, sant? 3251 er tallet. Snittet så langt ligger på 4002. Edit: Kilde http://vglive.no/#match=10011025 Jada, men satt på bussen på vei til jobb så det ble for mye pes =) Men takk for avklaring! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå