Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kampene for Chixa kommer tett den neste uken.

De to første bortekampene har begge endt med uavgjort. Nå er det på tide å hente de første tre poengene på fremmed gress.

Det er tidlig enda men all annet en seier borte mot Vålerenga i Vallhall vil vel være en liten katastrofe.

Vi prøver å sette opp busstur til denne kampen men er avhengig av at mange nok melder sin interesse innen mandag formiddag 19 mai.
Bussen vil gå fra Bekkestua kl 18 og koster 100kr,

Meld deg på ved å sende en sms med navn til telefon 40039927.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil egentlig ikke være negativ, for jeg er i utgangspunktet veldig positiv til en bortetur for Toppserien, men jeg sliter litt med å finne en god grunn til at jeg skal betale 100kr for en buss når jeg kan ta t-banen fra samme sted med månedskortet mitt istedet og heller bruke hundrelappen min på en hyggelig pub istedet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil egentlig ikke være negativ, for jeg er i utgangspunktet veldig positiv til en bortetur for Toppserien, men jeg sliter litt med å finne en god grunn til at jeg skal betale 100kr for en buss når jeg kan ta t-banen fra samme sted med månedskortet mitt istedet og heller bruke hundrelappen min på en hyggelig pub istedet...

Når man endelig prøver å gjøre noe positivt for å få opp engasjementet rund damene, så bit ikke hode av den som prøver. Jeg syntes det er et kjempefint tiltak. Meld dere på bussen eller ta trikken, håper flest mulig kommer på kampen ihvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det samme kan sies når gutta møter VIF på Ullevaal. Det er vel enda enklere å komme seg til Ullevaal enn Vallhall med T-Banen.

Dette er et tilbud som man kan benytte seg av om man vil. Så får vi se om mange nok synes det er interessant nok til at turen blir gjennomført.

Det bør være runt 20stk påmeldte. I øyeblikket er det 6 stk som vil sitte på med bussen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var virkelig ikke meningen å bite hodet av noen altså, det var mer et ønske om å si at jeg heller kommer til å bruke penger på en tur lenger unna enn en tur jeg allerede har billett til... Jeg er blakk student, da er 100 kr på busstur til Oslo mye. Jeg tenkte at det kunne være greit med en forklaring på hvorfor jeg ikke melder meg på nettopp fordi jeg synes det er bra at det blir satt opp tur i Toppserien og jeg ellers ville hatt lyst til å være med. Jeg heier på dere jeg altså!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jaggu jeg velger å betrakte bussen som en pub, og tar en øl eller fire på vei til og fra kampen, heller enn å måtte kjøre hele veien sjæl.

Valget er lettere for oss som bor på den riktige sida...

Påmeldt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster det så mye mer å ta bussen? På en pub koster halvliteren rundt 80 kr, kjøper du to har du allerede brukt 160 kr. For samme prisen kan du ta buss med oss, og kose deg med øl som er kjøpt i butikk på turen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha slått Medkila 4-0 på Nadderud tidligere i dag er dette neste kamp borte i Vallhall onsdag kl 19.

Vi prøver som sagt å sette opp buss til denne kampen men mangler fortsatt ett visst antall for at turen skal bli gjennomført.

Kunne du tenke deg å bli med på denne korte turen så send en sms med navn til Trond på tlf 40039927 før kl 12 i morgen mandag.

Turen koster 100kr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre var det få som ville være med buss til Vallhall.

Vi har derfor kommet frem til at det ikke blir noen buss i regi av Stabæk Support denne gangen.

Håper og tror at de som hadde meldt seg på likevel klarer å komme seg til østkanten av Oslo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ta å se litt på selve kampen. Vålerenga har etter 1-0 hjemme mot Kolbotn i 1. serierunde gått på fire strake tap og 1-13 i målforskjell. Har to bra keepere! som har byttet på å stå. Pettersen sto sist, og med fem i baken mot Røa er det vel ikke utenklig at Ervik vil stå mot oss.

Dog er Vålerenga et lag man har hatt dårlig tak på. 2 2 0 og 11-5 i målforskjell. Så spørs det hva man vil stille med Caroline var ikke troppen sist. Mulig man må se an om hodet er på rett plass. Skulle gjerne sett Marie i gang også. Litt mer enn 10 minutter hadde gjort seg, men er vel litt usikkerhet med skade. Synd, for både kampen mot Medkila og denne burde passet for henne.

Ellers skulle jeg gjerne sett Elise skikkelig i gang. Kunne trengt en pang pang kamp.

Ble nevnt at Ingvild I slet med skade, men siden hun holdt hele kampen sist er det vel ingenting som tyder på at hun ikke skal greie denne også. Så en evt. endring blir vel om man starter med Caroline. Da settes vel Ingrid S ned på backen, mens Guro starter på benken.

Uansett tidligere resultater og hva man starter med er dette en kamp som skal vinnes, og helst med masse mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Vålerenga - Stabæk Onsdag 21 Mai kl 19:00
  • Opprett ny...