d*u*b 2 363 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 5 poeng til Stephens, banens dårligste Stabækspiller, er jo smått utrolig.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 Noen som har sett noen intervjuer av våre spillere eller Bob på nettet noe sted enda? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 438 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 Minimalt, men alikevel: http://www.stabak.no/news/article/16icjxzbxs65k18h1llwbrhel4/title/fornoyd-kaptein Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
iedvard 46 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 Det var ikke store greiene og navnet til Jon Inge er skrevet feil... :/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 Så lenge RBK har så mye pæng som de har, så er det utrolig viktig at det finnes trenere som Perry som får tillit av ledelsen i klubben, men som ikke evner annet enn å kjøre laget i grøfta. Jeg håper RBK får såpass anstendige resultater i de kommende kampene at Perry blir sittende lenge (og ødelegge) klubben jeg hater. Perry for president! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 Tok noen bilder https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152070133922601.1073741894.522437600&type=1&l=bd2deebc3b 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 http://www.adressa.no/100Sport/meninger/kommentatorer/article436371.snd Vi kan ha gitt Perry et avgjørende støt her. Dead man walkin' når han får lokalavisa mot seg. Heh, Det at han i det hele tatt ble ansatt viser alt som er galt med RBK. Fansen der oppe skyter feil hest når de angriper Perry, han gjør så godt han kan. Det er han premieklovnen Koteng og resten av styret som ansatte han så og si under bordet som har sviktet. @ringo 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 http://www.adressa.no/100Sport/meninger/kommentatorer/article436371.snd Vi kan ha gitt Perry et avgjørende støt her. Dead man walkin' når han får lokalavisa mot seg. Heh, Det at han i det hele tatt ble ansatt viser alt som er galt med RBK. Fansen der oppe skyter feil hest når de angriper Perry, han gjør så godt han kan. Det er han premieklovnen Koteng og resten av styret som ansatte han så og si under bordet som har sviktet. @ringo Ansettelsen av Perry var ganske hodeløs, ja. Fyren er en slags norsk versjon av David Moyes. Han har hatt suksess med mindre klubber som Sundsvall, men i Rosenborg gikk det virkelig galt. Erik Hoftun, som blant annet har på CVen at han brukte sju millioner på mannen som bommet på blank gåll etter 68 minutter i dag, er nok den store synderen. Men hele byggverket Rosenborg er pill råttent. Fra 1920-tallet og fram til 2011 var partiet Fianna Fail (uttales Finne Fåll) Irlands største. Fram til en gang på 70-tallet var partiet også godt organisert, hadde relativt fornuftig politikk og var et særdeles effektivt maskineri. Så forsvant den gode organisasjonen, og så den gode politikken. De fløt videre på velgernes gamle vaner fram til økonomien kollapset i 2008-2009. Så kom valget i 2011 og partiet gikk fra 77 til 19 mandater over natten. Og ja, jeg tror Rosenborg er på samme vei. Og jeg nyter det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 Var inne på mixzone og pakket sammen sekken min da jeg hørte Hoftun si til en annen mens jeg hadde ryggen til: Nå skal hoder rulle!!! Dæm sliiit her på Lærkendal..... 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 Sammendrag på stabak.no. Herlig å se de kalde målene vi scorer, ikke noe som bare flakse inn på rene tilfeldigheter. B&B kommer nok til å fortsette, spent på om Kassi gjør det samme eller om dette er ett blaff. To lignende mål etter hverandre tyder på at vi kan ha mer å glede oss til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 Var inne på mixzone og pakket sammen sekken min da jeg hørte Hoftun si til en annen mens jeg hadde ryggen til: Nå skal hoder rulle!!! Dæm sliiit her på Lærkendal..... Han bør vel etterhvert klare å skjønne at det først og fremst er hans eget som bør kappes av? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 560 Del Skrevet 16. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 16. Mai 2014 (endret) Drillo kårer målet til Kassi til kampens øyeblikk. Ja, det ser kult ut å score på volley. Men jeg synes passningen til Stephens og målet til Brustad går det en høy gang. Fantastisk å se måten Brustad kriger den ballen inn på. Endret 16. Mai 2014 av Mr. Diamond 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai 2014 Helt greit å stå opp tidlig en 17 mai for å dra ut å møte folk etter å ha knust hele Norges Rosenborg 1-3 på Lerkendal. Noe helt annet enn å ha fått grisebank i Fredrikstad! 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 17. Mai 2014 Del Skrevet 17. Mai 2014 Hva denne Bob (Bradley) har fått til med gråstein er helt utrolig. Vi var jo rævva frem til 1 uke før seriestart, og nå er det ikke utenkelig med medalje. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 18. Mai 2014 Del Skrevet 18. Mai 2014 Hva denne Bob (Bradley) har fått til med gråstein er helt utrolig. Vi var jo rævva frem til 1 uke før seriestart, og nå er det ikke utenkelig med medalje. Det er nok ikke utenkelig, nei, men vi er altfor ustabile til at vi bør begynne å drømme om medalje Øvre halvdel, så er jeg kjempefornøyd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. Mai 2014 Del Skrevet 18. Mai 2014 Klart det er utenkelig med medalje. Det er like utenkelig som at vi havner på den plassen hele Akersgata forsikret at vi skulle havne på: sisteplass. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 18. Mai 2014 Del Skrevet 18. Mai 2014 Folk sa jo også at det var utenkelig at Bob kom til å bli Stabæktrener.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mai 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mai 2014 For drøyt to år siden kastet jeg en tom colaflaske av plast 4-5 meter gjennom luften i klasserommet, den hopet og spratt bortover, og endte med å bli stående opp ned(!). Jeg er fortsatt i den mening at det er utenkelig at noe slikt skal skje (igjen). Med det mener jeg at det er noe jeg overhodet ikke behøver forholde meg til, fordi det er ytterst usannsynlig. Det er selvfølgelig ikke umulig at Stabæk vinner eliteserien, eller at Belsvik leder Larvik til Eliteseriegull 2016, det er bare så usannsynlig at vi slipper forholde oss til det. Inntil videre mener jeg det samme om den nederste plassen og de øverste plassene i årets tippeliga: det fremstår meget usannsynlig at vi skal innta noen av disse plassene. Per nå vil jeg kanskje si at en plass rundt 10.-12. virker mest sannsynlig for oss. Og forresten: det VAR utenkelig at bob skulle komme til oss. En landslagstrener som ledet fillelaget sitt til finalen i prøve-VM, og videre fra gruppespillet året etter, og som aldri hadde hørt om schtabeck før. Men nok engang endte colaflasken stående på hodet. Og bra var det! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå