Hanse 3 796 Del Skrevet 2. Juli 2014 Del Skrevet 2. Juli 2014 Man rekker ikke til Kongsberg fra Haugesund på 3,5 time selv med Marius som sjåfør Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 2. Juli 2014 Del Skrevet 2. Juli 2014 OK, regnet ikke på det, registrerte bare at Kongsberg ble nevnt oppover i tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 2. Juli 2014 (endret) Del Skrevet 2. Juli 2014 (endret) Må vel stoppe i Rauland hvis man skal se hele kampen, er vel der før 21 (Google sier 21.45). Da er man riktignok fort ikke hjemme før 03.00. Men der har man ihvertfall Bjønnehie Pizzapub, som "Kan vise fotball på ”storskjerm”. Ta kontakt for avtale!" i følge Visitnorway.com. 18-årsgrense, pizzaservering og alle rettigheter i baren. Evnt. Bull Inn Events i Bø i Telemark, de viser VM og der kan man vel være før 22 (Google sier 22.40) og rekke andreomgang. Siste alternativ er Notodden, hvor man vel være 22.25 og rekke siste 20 minuttene (Google sier 23.10). Kan hende jeg undervurderer Marius altså… Endret 2. Juli 2014 av Jan Fredrik 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 3. Juli 2014 Del Skrevet 3. Juli 2014 Det blir ikke stopp for å se VM finalen. Vi prioriterer å få de som skal på jobb dagen etter hjem innen rimelig tid. Jeg har sett mange VM finaler i mitt liv om noen av de har vært veldig kjedelige. Jeg har også vært på mange turer med SS/BdB i mitt livv og ingen har aldri vært i nærheten av kjedelige. Bare å kjenne sin besøkelsestid og bli med til Haugesund! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 3. Juli 2014 (endret) Del Skrevet 3. Juli 2014 (endret) Det blir ikke stopp for å se VM finalen. Vi prioriterer å få de som skal på jobb dagen etter hjem innen rimelig tid. Jeg har sett mange VM finaler i mitt liv om noen av de har vært veldig kjedelige. Jeg har også vært på mange turer med SS/BdB i mitt livv og ingen har aldri vært i nærheten av kjedelige. Bare å kjenne sin besøkelsestid og bli med til Haugesund! Mulig du husker lenger tilbake enn meg, men en VM-finale pleier å være langt fra kjedelig. Ofte en av de bedre i mesterskapet. Har sett alle finalene siden 78, og er vel strengt tatt bare den i 90 som går i kategorien kjedelig. Dette er dog ingen oppfordring om at man stopper for å se finalen. Endret 3. Juli 2014 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 4. Juli 2014 Del Skrevet 4. Juli 2014 Jeg kan legge til 1974 Cruyff sitt rykk og Neeskens sin straffe, desverre hadde hadde Tyskalnd Mueller og vips så ble det 2-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 4. Juli 2014 Del Skrevet 4. Juli 2014 94 og 2010 bl.a går ikke akkurat inn som noen høydare, men de hadde seff sine øyeblikk Men nå dropper vi VM-prat i denne tråden. Kom igjen og bli med til Haugesund! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 6. Juli 2014 (endret) Del Skrevet 6. Juli 2014 (endret) Slenger ved et stemningsbilde fra tidligere overnattingstur for å minne dere som ikke har meldt dere på ennå om å gjøre det nå. Vil du ralle - gjør du det, vil du ta det rolig - gjør du det. Hyggelig blir det uansett! Vi ordner mest sannsynlig kampbillett til alle som reiser med bussen. Påmelding til turtelefon (midlertidig 988 00 219) eller her. Edit: Slenger ved stemningsvideo fra Ranheim også. Dét var gøy det! Endret 6. Juli 2014 av marbor 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 7. Juli 2014 Del Skrevet 7. Juli 2014 Bii med på overnattingstur til Hagesund, står det på stabak.no - http://www.stabak.no/news/article/1l0tqk8tdhi0i1if583c1b6brx/title/i-med--og-motgang-stabaek-alltid-uansett Har mediesjefen sluttet å lese korrektur igjen? Sukk. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 7. Juli 2014 Del Skrevet 7. Juli 2014 er rettet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 7. Juli 2014 Del Skrevet 7. Juli 2014 Bii med på overnattingstur til Hagesund, står det på stabak.no - http://www.stabak.no/news/article/1l0tqk8tdhi0i1if583c1b6brx/title/i-med--og-motgang-stabaek-alltid-uansett Har mediesjefen sluttet å lese korrektur igjen? Sukk. For å slutte med noe må man starte med noe. Men men. Det er sikkert bare grusomme meg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 7. Juli 2014 Del Skrevet 7. Juli 2014 Men ennå bedre! De som blir med bussen til Haugesund får også gratisbilletter til kampen! Da kan vi tåle en skriveleif eller to ass! Ingen unnskyldning for å ikke bli med til Haugesund 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 7. Juli 2014 Del Skrevet 7. Juli 2014 Det er ikke(!) jeg som har lagt ut artikkel på stabak.no om tur i dag. Har meldt ifra om diverse skrivefeil til medieansvarlig. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 7. Juli 2014 Del Skrevet 7. Juli 2014 Jeezus, da. Her reklamerer for en gangs skyld stabak.no veldig godt for mulighetene til å bli med på tur, og det første som skjer er at noen klager på skrivefeil. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Juli 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Juli 2014 Jeezus, da. Her reklamerer for en gangs skyld stabak.no veldig godt for mulighetene til å bli med på tur, og det første som skjer er at noen klager på skrivefeil. Jeg spurte medieansvarlig pent om hun kunne gjøre det - og det var ikke noe problem. Sendte avgårde bilder og all informasjon vi allerede har postet her på forumet og på Facebook. Medieansvarlig måtte skrive inn overskrift selv. Her dukket det opp to skrivefeil som ble rettet opp i veldig raskt. Grunnen til at folk klager på skrivefeilene er fordi det skjer hver eneste gang. Slik skal det ikke være på Stabæks digitale plattform. Ferdig snakka. Jeg sa vel takk til medieansvarlig fire ganger for å ha lagt ut artikkelen, og skrivefeilene meldte jeg ifra om (som vanlig) på en hyggelig måte. Litt klaging må man belage seg på frem til skrivefeil ikke er stabak.no sitt kjennetegn lenger. ... Så, tilbake til tur. Påmelding HER! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 10. Juli 2014 Del Skrevet 10. Juli 2014 Ting har åpnet seg, og jeg kan kanskje være med i helgen. Noen som mangler noen å dele dobbeltrom med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Juli 2014 Del Skrevet 10. Juli 2014 Det er ledig plass på ett dobbeltrom. Meld deg på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 12. Juli 2014 Del Skrevet 12. Juli 2014 Vi er framme på Scandic. Er det andre som er her? Bjørn, 90689338 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 12. Juli 2014 Del Skrevet 12. Juli 2014 To biler på vei nu. En dro for noen timer siden. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 12. Juli 2014 Del Skrevet 12. Juli 2014 God tur til alle! Skikkelig misunnelig her jeg sitter stuck med 7 nattevakter på rad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 12. Juli 2014 Del Skrevet 12. Juli 2014 Skjønte det slik at det var en som ikke fikk være med hele turen. Ankommet Scandic jeg også. Spillerne har også kommet til Haugesund. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 12. Juli 2014 Del Skrevet 12. Juli 2014 Kommer først i morgen;pitstop i Vrådal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 12. Juli 2014 Del Skrevet 12. Juli 2014 Noen som står fast på Raulandsveien ? Ca 4 timer fra Haugesund?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå