Gå til innhold

Turtråd Haugesund-Stabæk Søn 13.07 kl 15.30

Anbefalte innlegg

Må vel stoppe i Rauland hvis man skal se hele kampen, er vel der før 21 (Google sier 21.45). Da er man riktignok fort ikke hjemme før 03.00.

Men der har man ihvertfall Bjønnehie Pizzapub, som "Kan vise fotball på ”storskjerm”. Ta kontakt for avtale!" i følge Visitnorway.com. 18-årsgrense, pizzaservering og alle rettigheter i baren.

Evnt. Bull Inn Events i Bø i Telemark, de viser VM og der kan man vel være før 22 (Google sier 22.40) og rekke andreomgang.

Siste alternativ er Notodden, hvor man vel være 22.25 og rekke siste 20 minuttene (Google sier 23.10).

Kan hende jeg undervurderer Marius altså…

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir ikke stopp for å se VM finalen. Vi prioriterer å få de som skal på jobb dagen etter hjem innen rimelig tid.

Jeg har sett mange VM finaler i mitt liv om noen av de har vært veldig kjedelige. Jeg har også vært på mange turer med SS/BdB i mitt livv og ingen har aldri vært i nærheten av kjedelige. Bare å kjenne sin besøkelsestid og bli med til Haugesund!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir ikke stopp for å se VM finalen. Vi prioriterer å få de som skal på jobb dagen etter hjem innen rimelig tid.

Jeg har sett mange VM finaler i mitt liv om noen av de har vært veldig kjedelige. Jeg har også vært på mange turer med SS/BdB i mitt livv og ingen har aldri vært i nærheten av kjedelige. Bare å kjenne sin besøkelsestid og bli med til Haugesund!

Mulig du husker lenger tilbake enn meg, men en VM-finale pleier å være langt fra kjedelig. Ofte en av de bedre i mesterskapet. Har sett alle finalene siden 78, og er vel strengt tatt bare den i 90 som går i kategorien kjedelig.

Dette er dog ingen oppfordring om at man stopper for å se finalen.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan legge til 1974 Cruyff sitt rykk og Neeskens sin straffe, desverre hadde hadde Tyskalnd Mueller og vips så ble det 2-1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

94 og 2010 bl.a går ikke akkurat inn som noen høydare, men de hadde seff sine øyeblikk

Men nå dropper vi VM-prat i denne tråden. Kom igjen og bli med til Haugesund!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

998741_10151514182420793_622865195_n.jpg

Slenger ved et stemningsbilde fra tidligere overnattingstur for å minne dere som ikke har meldt dere på ennå om å gjøre det nå. Vil du ralle - gjør du det, vil du ta det rolig - gjør du det. Hyggelig blir det uansett! Vi ordner mest sannsynlig kampbillett til alle som reiser med bussen.

Påmelding til turtelefon (midlertidig 988 00 219) eller her.

Edit: Slenger ved stemningsvideo fra Ranheim også. Dét var gøy det!

Endret av marbor
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bii med på overnattingstur til Hagesund, står det på stabak.no - http://www.stabak.no/news/article/1l0tqk8tdhi0i1if583c1b6brx/title/i-med--og-motgang-stabaek-alltid-uansett

Har mediesjefen sluttet å lese korrektur igjen?

Sukk.

For å slutte med noe må man starte med noe. Men men. Det er sikkert bare grusomme meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ennå bedre! De som blir med bussen til Haugesund får også gratisbilletter til kampen! Da kan vi tåle en skriveleif eller to ass! Ingen unnskyldning for å ikke bli med til Haugesund

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeezus, da. Her reklamerer for en gangs skyld stabak.no veldig godt for mulighetene til å bli med på tur, og det første som skjer er at noen klager på skrivefeil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd Haugesund-Stabæk Søn 13.07 kl 15.30
  • Opprett ny...