Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siste kamp før ferien går i Bodø. Det er meldt strålende sol, og 28! grader under kampen. Vel, kampen spilles i Nordlandshallen og for spillerne er det kanskje greit. Spørs dog om det kommer mye publikum.

Møtte Grand i treningskamp i vinter. Den endte 2-2 etter at Grand ledet med to mål. Kun Ingvild S og Siri G fra den normale startoppstillingen som var med. Etter den kampen uttalte Grands trener at de ikke vil bli noe slaktoffer. Med kun et poeng på de ti første, og 6-42 i målforskjell. Dette skal bli en kamp hvor vi scorer mange mål. Ingen grunn til å hvile seg i denne kampen, og forhåpentligvis greier spillerne å slippe seg løs.

Mens dette skrives leder Lillestrøm 1-0 mot Arna Bjørnar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal være ærlig, jeg bryr meg ikke om Røa og Arna Bjørnar annet enn resultatene deres mot oss og LSK, hovmod må gjerne stå for fall, men vi skal foran dem på tabellen. Med god margin. Jeg kan leve med en god andreplass, selv om det er bittert at man da går glipp av CL, men å havne utenfor topp2 vil jeg faktisk karakterisere som krise.

I så måte var Arna Bjørnars tap dårlig for oss, selv om det betyr at vi kommer enda en plass høyere på tabellen.

Har LSK spilt på Klepp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, møter dem 27. august. Ellers herlig å se Marie i dag med bla. to flotte mål begge etter fine gjennomspill. Man scorer også på sine to første cornere i kampen. Grei kamp selv om det var en periode midt i hvor man slapp seg i vanlig stil ned. Stensland virket uinsperert, men hevet seg til de grader på slutten. Syv mål hjelper litt på målforskjellen også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Grand Bodø-Stabæk søndag 6. juli 16:00
  • Opprett ny...