Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller virker spillerne utrolig slitne? Greier ikke holde tempoet.

Skjønner ikke hvorfor de skulle være slitne. Har de ikke hatt ferie i 3-4 uker?

Hvis man ikke har trent i ferien blir man gjerne sliten av å løpe rundt i 90 min..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er noe med stemningen og innsatsviljen i laget som ikke er som det skal. Jeg tror desverre dette kan gå ordentlig galt hvis det ikke dukker opp noen lederskikkelser i overgangsvinduet. Virker som Bob er rådvill å ikke får respons fra spillerene

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror faktisk nøkkelen her er IAO. Han har desverre ikke imponert meg gjennom årene i sin posisjon så får nok litt Belsvik følelse han er rett og slett ikke dyktig nok i den rollen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er noe med stemningen og innsatsviljen i laget som ikke er som det skal. Jeg tror desverre dette kan gå ordentlig galt hvis det ikke dukker opp noen lederskikkelser i overgangsvinduet. Virker som Bob er rådvill å ikke får respons fra spillerene

Ja, om det ikke er Bob som er problemet da...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi sliter med selvtilliten tror jeg. Vi har en brukbar innsats, men sliter i begge ender. Feil valg og vanskelige valg fremover, og bakover lekker vi som "normalt" de siste 3 årene. Savnet av en skikkelig sjef på banen blir ekstra stort når flyten ikke er der som i våres. Bare å gi alt videre nå skal vi snu dette!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår skruknotter på Næss til neste gang. Samme skjedde i første omgang men da reddet Høiland han. Tungt å se på

Akkurat det der fikk meg på ekle tanker. Det samme med kapteinens oppførsel på første baklengsmålet. Det er sikkert tilfeldig, men ser ikke veldig bra ut. Forøvrig så jeg spillerne på vei til bussen før kampen, og med et par unntak så de ut som de var på vei til en begravelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

...geniforklart for 1-2 mnd siden...

Jeg tror faktisk nøkkelen her er IAO. Han har desverre ikke imponert meg gjennom årene i sin posisjon så får nok litt Belsvik følelse han er rett og slett ikke dyktig nok i den rollen

Det var ikke av meg men helt sikkert relatert til Bob. Men vi må nok innrømme at han har vel strengt tatt aldri klart å gi trener den stallen som trenges. Ok skjønner det med økonomi etc men synes vi får lite igjen og en veldig ubalansert stall, derfor mener jeg vi trenger friskt blod i den posisjonen Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt oppsummert av Soko:

" Vi trenger mannemannfolk til de neste 15 rundene. Som ikke går inn halvveis, men som går inn 100 prosent. Det må evalueres av trenerteamet i løpet av uken hvem som vil være med, ikke graver seg ned, og ikke synes synd på seg selv nå."

http://www.budstikka.no/sport/far-sluttpakke-i-brann-1.8509005

Endret av duckster
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi drive å hive ut folk nå? Det koster penger, det koster energi, og vi har vel strengt tatt ikke så mange til overs?

Vi har mista/skal miste Thorsby, Fontanello og Adu. Hver av disse hadde styrket oss.

Spillere som er gode nok til å gå rett inn og forsterke laget har vi ikke råd til. Selv om salget av Thorsby og rettssalsseieren over Engen skulle bringe inn over 10 mill på kort sikt, så har vi ikke råd til dyre forsterkninger. Dyre forsterkninger reduserer kanskje sjansen for at vi rykker ned i år, men det øker til gjengjeld sannsynligheten for at vi spiller langt lavere enn adecco om et par år.

Man får heller kreve mer av de som er der, det virker det helt klart å være rom for. Er det bare jeg som husker kampen mot regjerende mester? Da var vi skikkelig gode. Selv om vi har blitt noe svekket siden det, skal vi fortsatt ha mannskap til å vinne over Start og AaFK på hjemmebane. Og Brann...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har sett at laget har er et godt nivå inne, men også utrolig lavt... skulle vi ende på 12 plass er det uansett strålende. Vi er i dag a poeng med Bodø-Glimt som var et hav av poeng foran oss i fjor. Synes ingen må gå, men ser gjerne at noen kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi drive å hive ut folk nå? Det koster penger, det koster energi, og vi har vel strengt tatt ikke så mange til overs?

Vi har mista/skal miste Thorsby, Fontanello og Adu. Hver av disse hadde styrket oss.

Spillere som er gode nok til å gå rett inn og forsterke laget har vi ikke råd til. Selv om salget av Thorsby og rettssalsseieren over Engen skulle bringe inn over 10 mill på kort sikt, så har vi ikke råd til dyre forsterkninger. Dyre forsterkninger reduserer kanskje sjansen for at vi rykker ned i år, men det øker til gjengjeld sannsynligheten for at vi spiller langt lavere enn adecco om et par år.

Man får heller kreve mer av de som er der, det virker det helt klart å være rom for. Er det bare jeg som husker kampen mot regjerende mester? Da var vi skikkelig gode. Selv om vi har blitt noe svekket siden det, skal vi fortsatt ha mannskap til å vinne over Start og AaFK på hjemmebane. Og Brann...

Skal ikke undervurdere Brann. De er faktisk gangske gode, har bare en typisk sesong hvor ingenting går i mål. Vi, på den andre siden, er udugelige i begge boksene, men ganske flinke til å trille ball mellom de. Så jeg er mer redd for nok et kalastap enn noe annet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd : Haugesund - Stabæk! 13.07.2014 Kl:15:30
  • Opprett ny...