Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er vel en jobb for Bjørn C å finne ut av?

Jeg mener dette er en sak NSA burde ta opp med NFF, på prinsippielt grunnlag, at hele stadion har gratisbiletter, untatt bortesuport (og sesongkort seksjoner.) Her hadde jo VIF infomert om at gratisbilettene ikke gjaldt til bortefeltet og da er det det man må forholde seg til.

Det er sikkerhetsforskrifter i hue og ræva om hva og hvordan borte og hjemmesupportere skal adskilles og så har man situasjoner som dette som bare skaper kaos.

Prisippet må jo være at bortesupporterne betaler det samme som tilsvarende biletter for hjemmesupporterne. du kan jo ikke selge en bilett til bortefeltett, rett bak mål for 500,- og en midt på langsiden med god utsikt for 200,- til hjemmesupporterne.

Jeg håper Stabæk neste år selger biletter til bortefeltett på enga kampen 200kr dyrere(eller hva nå biletten kostet i går) enn andre biletter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De jeg kjente ba om billett til feltet vårt (inngang 16) med (og muligens en uten) Stabæk-effekter og ble henvist til andre tribuner. Dette var henholdvis ca. fem min før kampstart og ca. ved kampstart.

Skjedde dette i de ordinære billettlukene eller ved "billettbordet" ved inngang 16?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ordinære billettlukene selger IKKE billetter til bortefeltet. Antagelig misforsto dine venner beskjeden om at man der kun får kjøpt billetter til de andre feltene på stadion, og oppfattet det som om de var utsolgt på bortesupport.

Endret av Bebe
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Vålerenga away turtråd
  • Opprett ny...