Gjest Nr14 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 Noen som kan si noe om taklinga til Messi Skjönsberg på Trond Olsen som resulterte i gult kort? Hodelöst eller en "smart" takling som stopper en stor sjanse/overgang for Glimt? Litt sånn som han noen ganger kan være dvs løs kanon. Heldig med bare gult, hjemmedommer kunne gitt rødt Slutt a. Det er jo ikke i nærheten av rødt. Hadde vi hatt Moskva-Marit i mål hadde hun nådd ballen før Trond Olsen Da var det vel ingen grunn til å takle han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 Deilig! Luc kassi banens beste. Stephens var også veldig god i dag syntes jeg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 Noen som kan si noe om taklinga til Messi Skjönsberg på Trond Olsen som resulterte i gult kort? Hodelöst eller en "smart" takling som stopper en stor sjanse/overgang for Glimt? Litt sånn som han noen ganger kan være dvs løs kanon. Heldig med bare gult, hjemmedommer kunne gitt rødt Slutt a. Det er jo ikke i nærheten av rødt. Hadde vi hatt Moskva-Marit i mål hadde hun nådd ballen før Trond Olsen Da var det vel ingen grunn til å takle han Du var vel aldri spesielt populær på skolen, var du? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 Noen som kan si noe om taklinga til Messi Skjönsberg på Trond Olsen som resulterte i gult kort? Hodelöst eller en "smart" takling som stopper en stor sjanse/overgang for Glimt? Litt sånn som han noen ganger kan være dvs løs kanon. Heldig med bare gult, hjemmedommer kunne gitt rødt Slutt a. Det er jo ikke i nærheten av rødt. Hadde vi hatt Moskva-Marit i mål hadde hun nådd ballen før Trond Olsen Da var det vel ingen grunn til å takle han I mine øyne, var det ett rutinert gult kort. Han forhindrer en stor mulighet såpass raskt, at han ikke får direkte rødt for å være siste mann. Men det var slik jeg så det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 Deilig! Luc kassi banens beste. Stephens var også veldig god i dag syntes jeg. Støttes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 Er det noen som vet hvor mye stabæk får for denne seieren? ca? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 Grattis gutta, deilig med en opptur! Det feires med en pils! Ullevål here we cum! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 500.000, ref Stabæk på Facebook Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 Er det noen som vet hvor mye stabæk får for denne seieren? ca? ifølge Stabæks facebook: 500.000,- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 Herlig med mms tilbake! Synes han og Nico fungerte bra sammen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 Jeg referer fra budstikkas livedekning/oppsummering av kampen: Glimt hadde noen få sjanser i starten, men etter det har Stabæk nektet dem på fantastisk vis. Den defensive organiseringen fungerte akkurat som den skulle, og man må rett og slett bare hylle Stabæk-spillerne for det arbeidet de la ned ute på matta i dag. Faen, denne kampen skulle jeg gjerne sett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 Quote nrk-reporteren etter kampen: "asså, det ble vel ikkje budsjettsprekk i dag" 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 Stabæk i kvartfinalen for første gang siden 2009 http://touch.budstikka.no/sport/stabek-i-kvartfinalen-for-forste-gang-siden-2009-1.8519078 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 Rakk bare 2.omgang, men meget oppløftende. Veldig viktig mentalt sett. At Glimt var sykt rævva er jo også positivt med tanke på resten av sesongen. @ringo 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 Greit med rødt kort på Imingen også. Soner vel mot Sarp neste serierunde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 23. Juli 2014 Del Skrevet 23. Juli 2014 Om Glimt er så ræva i serien også, så sover jeg litt bedre om nettene med tanke på høsten... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Juli 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Juli 2014 Jepp, jeg har egentlig ferie, men siden det ikke blir på blaa så kan jeg like gjerne åpne sjappa Prøver å være klar til 18:45, rekker ikke å hente inn vakt så fint om alle gjør den tjenesten å ikke ta øl inn og ut pga to ulike skjenkesoner! Kudos til Herman (Costello) for at han gadd å åpne Musikkflekken slik at vi fikk sett matchen. Telte 25 Stabæksupportere, og det var meget god stemning. Dette burde vi få til oftere når Blaa ikke tar seg bryet med å vise STB. 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Juli 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Juli 2014 Anytime! 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Juli 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Juli 2014 I dag er det ikke mange som klager over at gutta trener for lite. Rart det der... 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 24. Juli 2014 Del Skrevet 24. Juli 2014 Er det noen steder man kan finne høydepunkter fra kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 24. Juli 2014 Del Skrevet 24. Juli 2014 NRK.no har klipp av målene ihvertfall 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 24. Juli 2014 Del Skrevet 24. Juli 2014 Kampen var en hyggelig opplevelse for oss. Politiet var hyggelige, men det samme kan ikke sies om vaktene, og vekterne der. Politiet lot oss gå opp på øvre tribune. Etter en stund kom det en og kontrollerte billettene våre. Greit nok, men han gjorde ikke det med noen andre. Litt før pausen kom samme mann og sa at vi ikke kunne stå der vi sto, så vi måtte på nedre tribune igjen. Siden vi ikke hadde med banner og andre ting tok en av oss og skrev STB! med tape på murveggen. Ble brukt mye mindre tape enn om vi hadde hatt med oss ting. En av vekterne rev dette ned (en av den typen som virker som han jobber som vekter for å kunne ha litt makt). Førte til hissig stemning mellom to av oss (vi var tre) og vekterne. Disse valgte dermed å stå foran oss i 2. omgang. Til slutt kom det en vaktleder som gikk til politiet for å få en av oss kastet ut. Han gikk bort til politiet, kom så tilbake litt slukøret. Tok med seg vekteren og gikk (den andre hadde gått noen minutter før). Vekteren ble stående 20 meter lenger bort, og så ikke på oss resten av kampen. Politiet skal faktisk ha ros denne gangen. Vaktene og vekteren bør gå i seg selv. Greier de å gjøre stemningen amper når det er bare tre stykker kan man jo tenke seg hvordan det blir hvis man er 50. På den annen side da hadde de kanskje holdt seg lengre unna. Spesielt de to vekterne fikk man inntrykk av bare ville misbruke makt. Mulig en eller begge de andre vil legge til noe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 24. Juli 2014 Del Skrevet 24. Juli 2014 Kan jo nevne at grunnen til at jeg skulle bli kastet ut var at jeg klappet... "hvis ikke du stopper å klappe nå kaster jeg deg ut" "hadde jeg vært deg hadde jeg stoppet å klappe, så får du ihvertfall se resten av kampen". Det var på dette grunnlaget politiet ble bedt om å bistå, endte som Frode nevner med at det var vakten som måtte gå. Men glem det, kampen var jævlig bra! (Ja, jeg har glemt de første 10-15 minuttene) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juli 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juli 2014 Da vet vi det: Frode og Jan Fredrik = høyrisiko! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 25. Juli 2014 Del Skrevet 25. Juli 2014 Kampen var en hyggelig opplevelse for oss. Politiet var hyggelige, men det samme kan ikke sies om vaktene, og vekterne der. Politiet lot oss gå opp på øvre tribune. Etter en stund kom det en og kontrollerte billettene våre. Greit nok, men han gjorde ikke det med noen andre. Litt før pausen kom samme mann og sa at vi ikke kunne stå der vi sto, så vi måtte på nedre tribune igjen. Siden vi ikke hadde med banner og andre ting tok en av oss og skrev STB! med tape på murveggen. Ble brukt mye mindre tape enn om vi hadde hatt med oss ting. En av vekterne rev dette ned (en av den typen som virker som han jobber som vekter for å kunne ha litt makt). Førte til hissig stemning mellom to av oss (vi var tre) og vekterne. Disse valgte dermed å stå foran oss i 2. omgang. Til slutt kom det en vaktleder som gikk til politiet for å få en av oss kastet ut. Han gikk bort til politiet, kom så tilbake litt slukøret. Tok med seg vekteren og gikk (den andre hadde gått noen minutter før). Vekteren ble stående 20 meter lenger bort, og så ikke på oss resten av kampen. Politiet skal faktisk ha ros denne gangen. Vaktene og vekteren bør gå i seg selv. Greier de å gjøre stemningen amper når det er bare tre stykker kan man jo tenke seg hvordan det blir hvis man er 50. På den annen side da hadde de kanskje holdt seg lengre unna. Spesielt de to vekterne fikk man inntrykk av bare ville misbruke makt. Mulig en eller begge de andre vil legge til noe. Sender du meg en mail om dette så jeg kan få lagt det inn i en rapporterings side for SK? Mailadr. bjorn1964@gmail.com Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 497 Del Skrevet 25. Juli 2014 Del Skrevet 25. Juli 2014 Den minst hissige av oss var vel heller mer oppgitt over vaktene, og orket ikke hisse meg noe mer opp. For ordens skyld legger jeg ved bilde av den forferdelige "tifo-en" vår: 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 25. Juli 2014 (endret) Del Skrevet 25. Juli 2014 (endret) Og her tar vakten ned teipen.. Forresten: Veldig pent. Setter det på rallekontoen. Endret 25. Juli 2014 av Jan Fredrik 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 129 Del Skrevet 25. Juli 2014 Del Skrevet 25. Juli 2014 Den minst hissige av oss var vel heller mer oppgitt over vaktene, og orket ikke hisse meg noe mer opp. For ordens skyld legger jeg ved bilde av den forferdelige "tifo-en" vår: Rampunger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. Juli 2014 Del Skrevet 25. Juli 2014 Jeg tror noen av dem også var involvert i skandalen i Spania i vinter... (?) 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 27. Juli 2014 Del Skrevet 27. Juli 2014 Kampen var en hyggelig opplevelse for oss. Politiet var hyggelige, men det samme kan ikke sies om vaktene, og vekterne der. Politiet lot oss gå opp på øvre tribune. Etter en stund kom det en og kontrollerte billettene våre. Greit nok, men han gjorde ikke det med noen andre. Litt før pausen kom samme mann og sa at vi ikke kunne stå der vi sto, så vi måtte på nedre tribune igjen. Siden vi ikke hadde med banner og andre ting tok en av oss og skrev STB! med tape på murveggen. Ble brukt mye mindre tape enn om vi hadde hatt med oss ting. En av vekterne rev dette ned (en av den typen som virker som han jobber som vekter for å kunne ha litt makt). Førte til hissig stemning mellom to av oss (vi var tre) og vekterne. Disse valgte dermed å stå foran oss i 2. omgang. Til slutt kom det en vaktleder som gikk til politiet for å få en av oss kastet ut. Han gikk bort til politiet, kom så tilbake litt slukøret. Tok med seg vekteren og gikk (den andre hadde gått noen minutter før). Vekteren ble stående 20 meter lenger bort, og så ikke på oss resten av kampen. Politiet skal faktisk ha ros denne gangen. Vaktene og vekteren bør gå i seg selv. Greier de å gjøre stemningen amper når det er bare tre stykker kan man jo tenke seg hvordan det blir hvis man er 50. På den annen side da hadde de kanskje holdt seg lengre unna. Spesielt de to vekterne fikk man inntrykk av bare ville misbruke makt. Mulig en eller begge de andre vil legge til noe. Sender du meg en mail om dette så jeg kan få lagt det inn i en rapporterings side for SK? Mailadr. bjorn1964@gmail.com Det er nå gjort. Har også lagt ved de to bildene som er lagt ut her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå