Gå til innhold

Kamptråd: Vålerenga-Stabäk 29/7

geirti
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest Nr14

Må desverre si at det ikke var coaching i verdensklasse av Bob i dag. Når vi ligger under 8 min før slutt kommer et bytte av en forsvarsspiller. Må si jeg ikke skjønte den helt. Bare et eksempel. Trondsen ned som back igjen enda en. Det blir ikke trygghet i de bakre rekker av konstante endringer. Den eneste som har prestert der de gangene han har fått lov er Næss og MMS spiller også trygt men ingen god match med JIH til det er de altfor like. Derfor JIH ut på backen Trondsen på midten og Næss inn sammen med MMS. La de spille seg inn over tid. Det er ingen posisjoner på banen som er så viktig med relasjoner som i forsvaret.

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og 30 sekunder ekstra i tillegg gidder vi ikke legge til.. mms Gjør en ok jobb og ville spiller seg opp. Men Høiland var krise i dag

boli med to megasjanser som han burde satt. Spiss og forsvarer inn takk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når tabber defensivt först skal gjöres, er det greit at det er en rutinert og stödig type som Höiland som gjör dem. Dette rister han av seg og hevner mot RBK.

Boli har også "spart seg" til den kampen. Jeg kliner til med et offensivt tips på 3-0 - to av Boli og et til av Brustad. Hvis Ingo bare spiser på Bekkestuene för kamp så går det kanskje inn også :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forvörig interessant forslag fra Nr14 over her. For det förste må vi få komponert en fast forsvarsfirer. Virkelig få drillet den inn. Näss, Granli*, Höiland og Messi. Det tror jeg faktisk kan bli ganske bra om det får tid til å sette seg.

Da gjelder det bare at Bob slutter å sette ut Näss. Og slutter å sette Trondsen ned i forsvar så fort han får sjansen.

* Akkurat Granli er jeg litt usikker på, Timmi og Ville er utfordrere til den siste backplassen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For all del; vi trenger en spiss, men forsvaret vårt MÅ forsterkes.. Er det Sayoba? Høiland? MMS? Eneste i bakre firer som leverer i mine øyne er Ville... Vi lekker som ei gammal ei, noe som burde prioriteres før noe annet!

MMS har levert knallsterkt hele veien. Høiland var en KATASTROFE idag.

Passiv på samtlige målene. Jeg er fortsatt i sjokk :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brustad er etter min mening beste Stabækspiller. Hvis enkelte som Stephens klarer å gi bedre stikkere inn til Brustad så kan kampen snus. Synes MMS er veivete til tider. Alt i alt mye bedre enn de siste kampene. Vi må ha troen nå, kjempe og støtte laget for å unngå nedrykk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edvardsen skal ha en liten klapp for god hjemmedømming også!

Pøh! Dette er det forsvaret vårt som taper.. Skylde på dommern etter denne kampen blir for dumt..

Så du kampen? Alle 50/50 gikk mot oss, og vi ble snytt for straffe. Edvartsen bør holde seg til hockey. Fotball har han ikke greie på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edvardsen skal ha en liten klapp for god hjemmedømming også!

Pøh! Dette er det forsvaret vårt som taper.. Skylde på dommern etter denne kampen blir for dumt..
Så du kampen? Alle 50/50 gikk mot oss, og vi ble snytt for straffe. Edvartsen bør holde seg til hockey. Fotball har han ikke greie på.
1-1 målet ballen er ute, 2-1 målet er ikke frispark og ja var straffe. Edvardsen hold deg til hockey
Lenke til innlegg
Del på andre sider

All honnør til SS idag. Selvom vi stillingen er 1-1, 2-1, 2-2 eller 3-2, så synger SS gutta frem. Håper der blir like god trøk mot bartefanten på søndag.

Endret av fexter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken kamp så dere som maser om hjemmedømming?

Det er to ting som mangler i dag, det er et fungerende forsvar og bevegelser framover. Ved flere anledninger er det masse rom i midten mens Brustad løper fra backene, men så er det ingen for ham å se etter i midten.

Jon Inge er ute av form, og jeg blir ikke overrasket om dette er hans siste sesong på fotballbanen. Noen defensive hjerneblødninger som vanlig.

Men for å se på det positive er dette flere hakk bedre enn Brann-kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er to ting som mangler i dag, det er et fungerende forsvar og bevegelser framover. Ved flere anledninger er det masse rom i midten mens Brustad løper fra backene, men så er det ingen for ham å se etter i midten.

Jon Inge er ute av form, og jeg blir ikke overrasket om dette er hans siste sesong på fotballbanen. Noen defensive hjerneblødninger som vanlig.

Så vel samme kamp som deg og når du ikke dømmer straffe på en så klar sak... Så er du hjemme dommer!

Endret av greatone
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med det positive videre som at vi scorer mål og kan krige inn utligninger. Forsvarspillet, tempo på midtbanen og skudd må det jobbes med frem mot RBK kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maser vel ikke, men påpeker bare at dommeren ble avgjørende for kamputfallet med flere grove feil. Relativt normalt når Edvartsen er involvert dessverre. Forøvrig enig i at forsvarsspillet var svakt, men at vi var bedre offensivt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edvartsen er en fadese. Helt natta. Ellers grei kamp. Altfor passive defensivt. Savner en spiller som gir litt faen og kliner til for laget. Vi mangler et rasshøl rett og slett. Bra match av Soko, Stephens og Brustad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å gi Høiland en liten wakeup call i form av benking... Vet bare ikke om det er lurt å gjøre det mot RBK..

Han må opp i ringa og opp på det nivået han var i årets første kamper.. Dette holder ikke..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høiland var helt borte idag!! Spesielt på 1 og 3 goalen. Gir Zahid fri bane istedenfor å sikre på 1-1, og ballwatching på 3-2.. Over the top!

Var vel ikke helt med på mål 2 heller, men Høiland revansjerer seg mot RævBK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett høydepunkter nå. Straffen er rimelig klar, ja. Trekker det overdrevent bombastiske spørsmålet mitt tilbake.

Enklere om du ser hele kampen før du skriver innlegg, så slipper du å trekke tilbske ting..
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett høydepunkter nå. Straffen er rimelig klar, ja. Trekker det overdrevent bombastiske spørsmålet mitt tilbake.

Enklere om du ser hele kampen før du skriver innlegg, så slipper du å trekke tilbske ting..

Jeg så hele kampen, kompis. Jeg skrev referatet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slipper inn ALTFOR enkelt. Men for all del dette var ingen dårlig kamp. Jeg for en gleder meg til fortsettelsen. Vi har vist gode takter i det siste nå, 2-0 mot bodø og spiller langt i fra noe dårlig kamp i dag heller og det mot et lag som så og si har pissa på de fleste som har tatt turen til Ullevål.

Gleder meg til RBK kampen, har trua seier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Vålerenga-Stabäk 29/7
  • Opprett ny...