Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må vel først av alt få gratulere med gårsdagens kamp, det var en fryd å se på! (første kampen min på Nadderud i år så det var ekstra bra (veit at det er litt flaut, men sånn går det når man ikke har bil og bor i Ski)

Og da Martin skreiv under på en ny kontrakt i pausa skjønte jeg at Gud finnes (en annen i tillegg til Martin). Det er vel en av de beste dagene jeg kan huske å ha opplevd.

Men så, det jeg skulle si:

Når Stian slår cornere så er ikke Samuel i felte, dette finner jeg veldig rart, siden han herjer på hode (vant alle dueller han gikk opp i i går).

Eller er det bare rett å slett sånn at alle Stabæk spillerene herjer på hode???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok, virker som tanken er å treffe hodet til IA på bakerste stolpe hver eneste gang. Ingen dum tanke, men når han er bakerste mann skal man være rimelig presis for ikke å kaste bort corner etter corner...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sammy slår gode cornere og treffer hodet til Muri perfekt på bakre stolpe stort sett hver gang.

Fra den andre siden derimot.......hm ikke alltid imponert der nei, men det blir stadig bedre

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(veit at det er litt flaut, men sånn går det når man ikke har bil og bor i Ski)

Det er da null problem å komme seg fra ski til nadderud. I fjor reiste jeg ofte fra Spydeberg uten bil

Som regel begynner kampene 1800... Da rekker du 2000 bussen hvis du er kjapp fra nadderud, bussen bruker litt tid til oslo, men fra oslo til ski er det IKKE vanskelig å komme seg på kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på endel treninger. På de fleste så har Jørgensen vært utrolig presis med "banan-cornere" - så jeg skjønner godt at han får lov til å ta cornere i kamp. Det kommer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig Mortimer

-savnet deg forresten på lysvakta før Brann kampen.

Hadde med kakao boller og ludo

Vakt... nå er jeg ikke helt med :D

Rakk aldri å gi fra meg nr mitt til slum, så når to vekkeklokker, en mobil, en haug med kaffe jeg ikke liker og spray chat på tv ikke holder meg våken så er det ikke håp;) Kommer vel flere kamper.. Vi får ta det igjen. Jeg hadde knust deg i ludo :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Cornere
  • Opprett ny...