hebbe 168 Del Skrevet 2. August 2014 Del Skrevet 2. August 2014 Tipper det ender med at Hoseth starter i tierrollen og Stephens skyves ut på kanten. Det betyr vel benk på Kassi. AJ og Soko i det defensive midtbaneleddet. Kassi ble også testet på kant i stedet for Boli, kan være et godt alternativ det. Duket for et tidlig bytte hvor vi får på friske og raske ben? Synes med dette at midtbanen begynner å bli skarp! Dessverre er ikke forsvaret der helt ennå.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 2. August 2014 Del Skrevet 2. August 2014 Er vi sikker på at AJ blir klar til imorgen ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. August 2014 Del Skrevet 2. August 2014 http://www.rbk.no/news/article/j9mzm2k0rwhi1b0lu48gh26bp/title/16-spillere-reiser-til-baerum RBKs tropp:1. Daniel Örlund3. Mikael Dorsin5. Per Verner Rønning7. Mike Jensen8. Morten Gamst Pedersen9. Riku Riski11. Tobias Mikkelsen12. Alexander Lund Hansen16. Jørgen Skjelvik18. Daniel Berntsen20. Ole Selnæs31. Bent Sørmo32. John Hou Sæter37. Alexander Sørloth38. Per Magnus Steiring42. Mikkel Diskerud Vi reiser til en bortekamp i tippeligaen med 1 midstopper, 0 høyrebacker og 2 venstrebacker, og noen juniorer Okei. Så Laguttaket sier seg selv med andre ord...Lund HansenMikkelsen - Sørmo - Rønning - DorsinJensen - Selnæs - DiskerudGamst - Riski - SkjelvikBenk: Örlund, Berntsen, Hou Sæter, Sørloth, SteiringEr dette den dårligste kamptroppen og oppstillingen Rosenborg har mønstret i en Tippeligakamp i moderne tid?Strandberg, Reginiussen, Søderlund, Svensson og Helland altså ikke i form til å være med. Hverken Strandberg eller Reginiussen med er VELDIG godt nytt! Slipper to landslagsstoppere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 360 Del Skrevet 2. August 2014 Del Skrevet 2. August 2014 http://www.rbk.no/news/article/j9mzm2k0rwhi1b0lu48gh26bp/title/16-spillere-reiser-til-baerum RBKs tropp: 1. Daniel Örlund 3. Mikael Dorsin 5. Per Verner Rønning 7. Mike Jensen 8. Morten Gamst Pedersen 9. Riku Riski 11. Tobias Mikkelsen 12. Alexander Lund Hansen 16. Jørgen Skjelvik 18. Daniel Berntsen 20. Ole Selnæs 31. Bent Sørmo 32. John Hou Sæter 37. Alexander Sørloth 38. Per Magnus Steiring 42. Mikkel Diskerud Vi reiser til en bortekamp i tippeligaen med 1 midstopper, 0 høyrebacker og 2 venstrebacker, og noen juniorer Okei. Så Laguttaket sier seg selv med andre ord... Lund Hansen Mikkelsen - Sørmo - Rønning - Dorsin Jensen - Selnæs - Diskerud Gamst - Riski - Skjelvik Benk: Örlund, Berntsen, Hou Sæter, Sørloth, Steiring Er dette den dårligste kamptroppen og oppstillingen Rosenborg har mønstret i en Tippeligakamp i moderne tid? Strandberg, Reginiussen, Søderlund, Svensson og Helland altså ikke i form til å være med. Hverken Strandberg eller Reginiussen med er VELDIG godt nytt! Slipper to landslagsstoppere. Bra, for oss at hverken Strandberg eller Reginiussen er med. Ellers er det heldig for oss at mange av de som er tatt ut er ungutter, som skal spilles inn i troppen. Rart at RBK sparer spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. August 2014 Del Skrevet 2. August 2014 Etter hva jeg leser blir det mest sannsynlig til at de stiller med Örlund og fire juniorer på benken. Tynt, tynt, tynt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 2. August 2014 Del Skrevet 2. August 2014 Hepp, Gunstig tidspunkt å møte RBK på. Tipper de ser muligheter for å slå ut Karabükspor i Ecupen og at det preger prioriteringene. Samtidig har de vel ikke så imponerende bredde i troppen lenger. Det bør være muligheter her, selv om et redusert RBK fremdeles er en skummel motstander. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. August 2014 Del Skrevet 2. August 2014 Dette er fortsatt en kamp vi i utgangspunktet skal forvente å tape, glem ikke det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 2. August 2014 Del Skrevet 2. August 2014 Hepp, Jeg er spent på hvordan han velger å bruke Hoseth. Som du korrekt påpekte i Stephens tråden har vi vært best i 433 i år. Helt siden preseason faktisk. Jeg var litt overrasket da Bob la tilbake til 4231 etter å ha sett laget i 433. Men uansett valg av formasjon, så vil jeg helst se Næss sammen med MMS i midtforsvaret. Høiland er ikke i form. @ringo Høiland maks venstreback eller benken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 2. August 2014 Del Skrevet 2. August 2014 Mande Ville,mms,jih,Anders AJ,soko Mike,hoseth,boli Brustad Dette laget som ble spilt på trening har jeg hørt. Spennende oppstilling, har troen på den. Kassi er ofte vass som innbytter, så Boli kan byttes ut relativt raskt hvis han ikke har dagen. Trenger terrieren MS på banen for å ha nok arbeidskapasitet! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Med den "svake" troppen til RBK, og med et forsterket Stabæk virker 4 i odds på hjemmeseier som nesten for godt til åvære sant... Tror på en knalldebut for MH og AJ i dag :-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Det føles for godt til å være sant. Jeg har fortsatt tanken om at jeg har tro på at en seier er mulig, men er fortsatt ikke misfornøyd med tap. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Har AJ fått klarsignal av NFF til å spille kampen idag?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Ja 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 360 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Noen som vet hvordan laget kommer til å bli? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Omtrent som det Anette skrev igår tenker jeg. Det som ble brukt på treningen hvertfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 360 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Omtrent som det Anette skrev igår tenker jeg. Det som ble brukt på treningen hvertfall Bolli blir dratt ned som offensiv midtbane, kan bli spennende. Må få utnyttet farten til Brustad, som viste seg å være effektivt forrige kamp, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Det blir vått.... ... den regnfulle søndagen er ikke avlyst. Regnbygene har startet ved kysten i Ager-fylkene og Rogaland. De tunge regnbygene over Oslo og rundt Oslofjorden ser ikke ut til å komme før ved 18-19-tida....Det blir vått, for å si det mildt, rapporterer vakthavende fra Meteorologisk institutt på Blindern. I går varslet statsmeteorologene opp mot 30-40 millimeter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 I følge Yr, og jeg stoler alltd på Yr, så starter regnet kl 22. Så da skal det holde: 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 088 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Jeg har vanntett sesongkort og vanntett mobil. Samma for meg. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Jeg er vanntett, så samma for meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Jeg er der for å se Stabæk, ikke klage på været, så samma for meg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Jeg syns regn er irriterende, jeg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 I følge Yr, og jeg stoler alltd på Yr, så starter regnet kl 22. Så da skal det holde: Pent sagt. Yr stoler også alltid på deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Men nå har de utsatt regnet til mandag kveld. Vet ikke om jeg kan stole på yr lenger ass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 3. August 2014 (endret) Del Skrevet 3. August 2014 (endret) Hoseth starter: http://www.fotball.no/System-pages/Kampfakta/?matchId=5889737 Endret 3. August 2014 av Tom Bruaset 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Og Andrew! Spennende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 SayoubaJalasto-Næss-Skjønsberg-TrondsenJacobson-SokolowskiStephens-Hoseth-BoliBrustad Dette er vel det klart sterkeste laget vi har stilt i år. For Rosenborg: ØrlundMikkelsen-Rønning-Dorsin-SkjelvikDiskerud-Jensen-SelnæsBerntsen-Riski-Gamst Eller noe lignende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 360 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Men nå har de utsatt regnet til mandag kveld. Vet ikke om jeg kan stole på yr lenger ass. Har begynt å stole mindre på YR. Stod for noen dager siden at det skulle være lyn og heftig regn. Uansett om det kommer noen byger eller ei, så kommer jeg. Vi er de blaa og mørkeblaa vi står i snø og regn og solskinn sånn som nå, og vi skal stå og aldri gå for bakom skyene er himmelen alltid blaa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Ingen JIH.. Er det svake innsatsen sist/Bradley i det eksprimentelle hjørnet, eller er han skadet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 360 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Spennende å se Næss og MMS spille sammen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå