Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kommentator melder om 10.206 tilskuere. Imponerende!

Tja - det hadde vært ny rekord på Nadderud , mer ordinære 4.206 tenker jeg....

Men hvem bryr seg om det på en slik dag, blir sikkert flere neste hjemmekamp etter en dag som denne....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Messi, AJ og Hoset(h) spilte meget bra idag, disse gutta blir sinnsykt viktige utover høsten.

En som blir minst like viktig som jeg håper holder JIH ute av laget resten av sesongen er Næss, fy steike for en kamp denne mannen leverer idag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Messi, AJ og Hoset(h) spilte meget bra idag, disse gutta blir sinnsykt viktige utover høsten.

En som blir minst like viktig som jeg håper holder JIH ute av laget resten av sesongen er Næss, fy steike for en kamp denne mannen leverer idag.

Kul'n litt, JIH har vært en av topp 5 i år, idioti å ikke bruke han med bredden vår. Bør få han ut på backen igjen og frigjøre Anders. SÅ slitsomt kan det ikke være å løpe litt opp og ned ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kul'n litt, JIH har vært en av topp 5 i år, idioti å ikke bruke han med bredden vår. Bør få han ut på backen igjen og frigjøre Anders. SÅ slitsomt kan det ikke være å løpe litt opp og ned ;)

Enig med du! JIH er viktig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde jo vært passe fett om Næss ble såpass god at han holdt Høiland ute av laget, da :-)

Jih ut på backen, Trondsen opp på kant på midtbanen og Stephens ut på benken

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde jo vært passe fett om Næss ble såpass god at han holdt Høiland ute av laget, da :-)

Jih ut på backen, Trondsen opp på kant på midtbanen og Stephens ut på benken

Hvorfor kanke Trondsen fortsette på backen a? Spørs vel om ikke JIHs tid som back er over. Saftige offensive (og defensive) løp er vel ikke det som passer han best lenger..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VG-børsen:

Sayouba 6

Jalasto 4

Skjønsberg 4

Næss 5

Trondsen 5

Jacobson 5

Sokolowski 5

Brustad 7

Hoseth 7

Stephens 4

Boli 5

Alt om fotball-børsen:

Sayouba 6

Jalasto 5

Skjønsberg 6

Næss 7

Trondsen 5

Jacobson 5

Sokolowski 5

Boli 6

Hoseth 7

Stephens 5

Brustad 8

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VG-børsen:

Sayouba 6

Jalasto 4

Skjønsberg 4

Næss 5

Trondsen 5

Jacobson 5

Sokolowski 5

Brustad 7

Hoseth 7

Stephens 4

Boli 5

Alt om fotball-børsen:

Sayouba 6

Jalasto 5

Skjønsberg 6

Næss 7

Trondsen 5

Jacobson 5

Sokolowski 5

Boli 6

Hoseth 7

Stephens 5

Brustad 8

Altomfotball ser grei ut. Er veldig uenig med VG når det kommer til midtforsvaret.

Både Næss og Messi Skjønsberg gjorde en bra kamp. Morten styrer og Næss har vel både 2 og 3 viktige brudd som kunne bitt meget farlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En fantastisk kamp, men jeg syns det burde sendes inn klage på dommeren. Hvorfor i alle dager holdt han Brustad på sidelinjen så usaklig lenge, samt at Rævbk apillerne fikk lov til å dytte, rive og herje uten konsekvenser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig har ikke Fotball Media klart å sette opp et kamera i en vinkel som gjør det mulig å se tydelig, men det ligna vel også på en hands på scoringen til Rosenborg...

Men ellers, knallgod kveld fra vår side også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd Stabæk-Rosenborg 3/8
  • Opprett ny...