Sincus 1 306 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Det gikk vel to måneder fra overgangen til klubbene møttes den gangen. Men enig i at det ikke bør være noen prinsipiell forskjell om kampen er umiddelbart eller syv runder senere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Meld dere på folkens! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 3. August 2014 Del Skrevet 3. August 2014 Påmeldt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 4. August 2014 Del Skrevet 4. August 2014 Med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. August 2014 Del Skrevet 4. August 2014 Med! Tredje gangen i denne tråden du melder fra om at du er med. Flott å se at vi har ivrige styremedlemmer i SS 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 4. August 2014 Del Skrevet 4. August 2014 Med! Tredje gangen i denne tråden du melder fra om at du er med. Flott å se at vi har ivrige styremedlemmer i SS Ivrig ja, dette blir jo årets tur! Klart man må melde seg på et par ganger ekstra da. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
UstoppeligeGræff 99 Del Skrevet 4. August 2014 Del Skrevet 4. August 2014 500. Msp og jeg kjører samme opplegget. Sas kl 10 eller? Jepp. Påmeldt 1020 flyet jeg også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 4. August 2014 Del Skrevet 4. August 2014 Dere så skriver påmeldt her i tråden må sørge for å melde dere på via skjema eller sms. Ser ingen påmeldinger fra hverken Græff, Daigo eller PST. Det gjør det ekstra vanskelig for oss som arrangerer når vi må vurdere om det er aktuelt å kjøre turen eller ikke. Ennå surere for de som flyr opp og dermed ikke har noe buss hjem igjen. Kom igjen og meld dere på a fokens! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 4. August 2014 Del Skrevet 4. August 2014 Hvis det var noen tvil: Påmeldt. Og jeg skal ikke ta noe fly verken den ene eller andre veien. Har med en liten gave til alle som tar buss også! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 4. August 2014 Del Skrevet 4. August 2014 Hvis det var noen tvil: Påmeldt. Og jeg skal ikke ta noe fly verken den ene eller andre veien. Har med en liten gave til alle som tar buss også! Tror jeg har en anelse om hva gaven er, Hehe får desverre ikke blitt med på turen selv pga ferie... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 4. August 2014 (endret) Del Skrevet 4. August 2014 (endret) Dere så skriver påmeldt her i tråden må sørge for å melde dere på via skjema eller sms. Ser ingen påmeldinger fra hverken Græff, Daigo eller PST. Det gjør det ekstra vanskelig for oss som arrangerer når vi må vurdere om det er aktuelt å kjøre turen eller ikke. Ennå surere for de som flyr opp og dermed ikke har noe buss hjem igjen. Kom igjen og meld dere på a fokens! Meldte meg på en vei igår via sms. Er forøvrig en eller to påmeldinger til som kommer I løpet av kvelden Endret 4. August 2014 av Daigo nr 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 4. August 2014 Del Skrevet 4. August 2014 Påmeldt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. August 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. August 2014 Jeg kan ikke, men melder meg på og betaler 500 for bussen hvis det er med på å sikre at det blir tur. 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 5. August 2014 Del Skrevet 5. August 2014 Jeg kan ikke, men melder meg på og betaler 500 for bussen hvis det er med på å sikre at det blir tur. Fy faen, Posse! Imponerende! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 7. August 2014 Del Skrevet 7. August 2014 Vet at det har blitt sendt ut et nyhetsbrev, hvor blant annet denne turen var tema. Jeg har ikke fått nyhetsbrevet, og er sikkert ikke den eneste. Kunne noen kanskje poste det her inn også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 7. August 2014 Del Skrevet 7. August 2014 Stort sett det samme som Maria skrev på side 1: Overnattingstur til Molde Midlertidig turtelefon er 988 00 219 Bli med til vakre Molde og se Magne Hoseth senke gamle lagkamerater på Røkkeløkka. Vi feide Rosenborg ut av Lerkendal på 16. mai, og vi kan prestere bra mot de gode også i denne kampen. Kampstart er 15.30 søndag 10 august og vi reiser til Molde LØRDAG 9.august, klokken 10:30 fra Bekkestua. Prisen for turen inkludert hotell (dobbeltrom, da blir man bedre kjent) er latterlig billige 850 kroner. Molde er en fantastisk by og denne turen er like inkluderende enten du er en raller eller ei. Det ryktes at det allerede er folk fra SS på plass i rosenes by for å sondere terrenget. Med kampstart kl 15:30 på søndag er vi også hjemme på Bekkestua like over midnatt natt til mandag, slik at du kan stille frisk og fin på jobb mandag morgen uten at sjefen trenger å vite hvor du har vært. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 7. August 2014 Del Skrevet 7. August 2014 Vet at det har blitt sendt ut et nyhetsbrev, hvor blant annet denne turen var tema. Jeg har ikke fått nyhetsbrevet, og er sikkert ikke den eneste. Kunne noen kanskje poste det her inn også? Bruker du en @stabaek.no-adresse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 7. August 2014 Del Skrevet 7. August 2014 Aha. Jeg tror penger...-adressen går til meg. Da er vi kanskje ikke så mange som ikke har fått det nyhetsbrevet likevel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 8. August 2014 (endret) Del Skrevet 8. August 2014 (endret) Turen til Molde i morgen går via ring 3 og Rv4 over Gjøvik til Lillehammer og så Guldbrandsdalen og Romsdalen. Da den nyeste bussen fortsatt er på verksted, blir det rallebussen. Nå har den vært en tur frem og tilbake til Paris, uten noe problemer denne uken så da skal vel denne lille svippen frem og tilbake til Molde ikke være noe problem. Forøvrig reiser jeg alene på denne turen.. Endret 8. August 2014 av Buss1 Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 8. August 2014 Del Skrevet 8. August 2014 Gudbrandsdalen på denne tiden av året, pluss bygging av ny E6? Ta med ekstra øl, og beregn god tid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 8. August 2014 Del Skrevet 8. August 2014 Gudbrandsdalen på denne tiden av året, pluss bygging av ny E6? Ta med ekstra øl, og beregn god tid Det er derfor jeg kjører om Gjøvik, så slipper vi veiarbeidene mellom Minnesund og Hamar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 8. August 2014 Del Skrevet 8. August 2014 Bygger ny E6 mellom Ringebu og Sjoa, så det er litt der oppe også. Men bedre nå enn for et par måneder siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 8. August 2014 Del Skrevet 8. August 2014 Vi har da god tid. Masse å drikke, bra folk og kampen er ikke før søndag. Dette blir kanon! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 8. August 2014 Del Skrevet 8. August 2014 Jeg kjørte samme vei over Gjøvik forrige lørdag. Veien var flott så god tur og ta med 3 poeng hjem 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_ikkealanzinho1 42 Del Skrevet 9. August 2014 Del Skrevet 9. August 2014 Er det mange som skal ta fly opp i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 9. August 2014 Del Skrevet 9. August 2014 Hver fall 6 stykk som flyr på søndag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 9. August 2014 Del Skrevet 9. August 2014 Hver fall 6 stykk som flyr på søndag Når? Og når hjem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_ikkealanzinho1 42 Del Skrevet 9. August 2014 Del Skrevet 9. August 2014 Hver fall 6 stykk som flyr på søndag Kommer til å bli et stappet stabæk fly mtp. spillerne og styret også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 9. August 2014 Del Skrevet 9. August 2014 Sikkert hyggelig stemning på det flyet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 9. August 2014 Del Skrevet 9. August 2014 Sitter mellom Stabæk spillerne imorgen, det blir gøy det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå