knutta 1 872 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 hadde det ikke värt kult om noen lagde en side hvor vi la ut alle stabäk-målene slik at vi alle kunne se hvert mål vi scora og stemt på det fineste å sånn? det hadde jeg likt:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 du kan se sammendrag på tv2... litt vanskelig å laste ned, men hvis noen får det til skal jeg klippe, redigere og legge de ut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 koster det ikke penger å se på på tv2.no? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 Jepp, 30,- spenn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 Det går nok dessverre ikke. Vi har ikke rettigheter til bildene og TV-selskapene er veldig ops på tyveri. Utrolig egentlig at "julekalenderen" kom i mål uten at vi fikk bråk. Et annet problem er serverkapasitet og bånnbredde. Vi har ikke serverkapasitet til å håndtere massiv nedlasting av videosnutter. Da vi kjørte julekalenderen måtte vi låne plass hos andre som har digre servere og massevis med linjekapasitet. Selv da var det enkelte dager ting knela. Men du verden så kult det hadde vært om vi kunne gjort det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 så sammendrag på tv2 går og tror ikke jeg kjøpte noe !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 NRK Nett-TV er ihvertfall gratis og der kan du se disse to-minutts kampsammendragene du ser på sportshjørnet på tv-en! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 Gikk helt fint å komme seg gratis inn på tv2 sine klipp via Nettavisen. Prøvde meg med et program som visstnok skulle kunne lagre streaming, men det ville ikke lagre fra tv2. Buhu. Er det forresten noen som har målet til Chippen mot Enga liggende ? Det var vel ikke med i julekalenderen, var det ? Synes forøvrig at NRK burde gi ut en Stabæk DVD, med alle målene siden opprykket. Det hadde vært flott. Mitt favoritt mål er Chippens mot Moss på Melløs. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 målet til Chippen har jeg i opptil flere versjoner (kamerasettinger) og med musikk og med en versjon hvor vi har lagt på Arne Schei som kommenterer målet til maradonna mot England i VM. Det passer i grunn perfekt. Det kommer mye Chippen-digg i julekalenderen 2004, men den kommer kun i CD versjon. Hvis du mangler Julekalenderen 2003, send meg en mail. Svarer når PC´n min kommer fra reperasjon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 Takk for tilbudet, men jeg tror jeg fikk meg det som var av mål i årets julekalender. Lurer på om vi blander mål ? Jeg har Chippens mål mot Moss med Arne Scheies Maradona kommentering liggende, men ikke mot Enga på Ullevaal. Blander vi ? Nuvel, takk for tilbudet uansett. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 21. Mai 2004 Del Skrevet 21. Mai 2004 Skal dere laste ned streaming multimedia saa kan dere bruke et program som Heter URLsnooper til aa finne den noyaktige adressen til streamen.. denne adressen smeller dere inn i feks SDP(Stream Downloading Project eller no) saa skal det vaere mulig aa laste ned streams Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg