Norris 2 930 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 Nå er du helt jævlig objektiv, d*u*b. Kutt ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 Bra med seier, og bra med mennesker på hovis. Får vi semi hjemme med flomlys og høstvær tar vi skalpen av hvem som helst! I dag falt vi fullstendig sammen siste 45 min. Etter min mening bør vi "spare" Soko frem til 60 min og bruke han som en stabilisator siste 30 min. I dag manglet vi stabilitet på midten utover i kampen og det ble fryktelig mye hawaii. Ift bytter : I steden for å la en 19 åring fra Georgia debutere, ville jeg satt på Granli eller Timmi på backen og flyttet Trondsen opp på midten. Ingen coaching i verdensklasse fra Bob i dag. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 Jeg skjønte også lite av at han byttet inn Giorgi på det tidspunktet i kampen. Hadde vært bedre med noen friske bein i forsvaret, f eks Granli. Giorgi var veldig svak i dag, får håpe det var debut-nerver og at han blir bedre etterhvert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 13. August 2014 Del Skrevet 13. August 2014 Ift bytter : I steden for å la en 19 åring fra Georgia debutere, ville jeg satt på Granli eller Timmi på backen og flyttet Trondsen opp på midten. Ingen coaching i verdensklasse fra Bob i dag. Vi vant, gjorde vi ikke? Coaching i verdensklasse snakkes vel strengt tatt om når et lag kommer tilbake etter å ha ligget under eller slitt i kampen, etter at trener har gjort endringer. Jeg tror dette var en passende kamp til å gi Giorgi muligheten i. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 14. August 2014 Del Skrevet 14. August 2014 Deilig å være videre, men alt for spennende mot slutten når Haugesund tok over. Giorgi var veldig svak i dag, får håpe det var debut-nerver og at han blir bedre etterhvert. Han var ikke den eneste spilleren med nerver utover i andreomgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 14. August 2014 Del Skrevet 14. August 2014 Soleklar straffe. EOD (Hadde noen gjort det samme mot Mande hadde jeg krevd minst gult kort for skuespill..,). EOD2 edit: iPad retter alltid Mande til Mandela... Og Android retter Sayouba til Asylinstituttet. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 14. August 2014 Del Skrevet 14. August 2014 Høydepunktene fra kampen: http://www.siste.no/fotball/article7527377.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå