ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig - gi kult kort på uønskede forseelser ved første anledning i kampen og legg lista der den skal være. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Nr 23 drøyde på hvert innkast og hver dødball gjennom hele kampen. Forundrer meg ikke om det var han som måtte knyte lissa si også. Men at dommeren holder spillet på grunn av dét, kan ikke bety noe annet enn mild hjerneskade. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 411 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Fikk ikke sett fellingen av Sortevik særlig godt - skulle vi hatt straffe der, eller? Av det jeg så så var det nok desverre en riktig avgjørelse å ikke blåse straffe Så ut som en situasjon som hadde vært soleklar straffe dersom Sortevik hadde fortsatt å spille fotball istedenfor å kaste seg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Vi drøyde like mye mot Godset. Eneste forskjellen var at Mande fikk en tidlig gult kort. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Jeg så ikke Godset-kampen, og tviler ikke på at vi tok oss god tid der. Men det er uansett forskjell på å drøye tiden mot slutten av annen omgang kontra midt i første omgang. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 31. August 2014 (endret) Del Skrevet 31. August 2014 (endret) Dommerne slipper generelt alt for mye, drøying, holding, farlige taklinger og øvrig usportslig opptreden. Problemet deres, er at de vet de mye lettere får kritikk for å gjøre noe, enn for å unnlate å gjøre noe. Lett å bli en passiv dommer da. Endret 31. August 2014 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Vi drøyde like mye mot Godset. Eneste forskjellen var at Mande fikk en tidlig gult kort. Two wrongs don't make a right. (But three lefts do) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Greit nok at Ulf vil være bekjent av å spille den typen destruktiv fotball, men jeg betaler ikke for å se spillere bruke to-tre minutter på å ta et innkast, ytterligere to-tre på å knyte sko, og alt dette for å drøye. Dette gjelder uansett lag, herunder Stabæk. Her må dommerne ta grep for å stoppe dette. Et kjapt tidlig gult med beskjed om at ytterligere kort vil følge bør være nok. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Allerede i første omgang da Ulfs #23 E. Tønne forsøkte å jogge bakover burde han fått gult kort - så hadde man sluppet mye av problemet. Det så kun ut som et særdeles mislykket forsøk på moonwalk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Jeg betaler for å se laget mitt kjempe om poeng, og støtte dem i den kampen. Jeg hadde blitt jævlig forbanna om ikke vi hadde tøyd strikken så langt vi klarte for å sikre seieren i Drammen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. September 2014 Del Skrevet 2. September 2014 Men de skal gjerne stoppes av dommer'n, ikke sant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå