Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Deilig med 3poeng i lomma ja. Ikke noen stor kamp, men jeg synes det er en ting som virker bedre, forsvaret. De er tryggere og mer ryddige bak der, og det skaper trygghet i hele laget. Stian hadde kanskje årsbeste etter min mening, vel blåst Stian.

Er det ikke dette en kaller flyt da ?

Nydelig Stabæk. Forza Forza.

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ikke helt bortifra at jörgensen ikke var med i troppen rett og slett fordi han har spilt räva i det siste, og da er det helt riktig å benke han slik at man gir et signal om at han burde skjerpe seg, iogmed at det er konkurranse om plassen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ikke helt bortifra at jörgensen ikke var med i troppen rett og slett fordi han har spilt räva i det siste, og da er det helt riktig å benke han slik at man gir et signal om at han burde skjerpe seg, iogmed at det er konkurranse om plassen

Eller så hadde en en muskelskade i lysken :P

Kampen sett under ett så var seieren veldig fortjent. Med en heading i tverrliggeren fra Finstad og skudd i stolpen fra Sand før pause måtte det gå den riktige veien.

Til tider fungerer spillet greit, men Ohr og Sammy burde bli flinkere til å se hverandre på motsatt side. På hver eneste kontring så står enten Ohr eller Sammy helt alene fordi FFK forsvaret sideforskyver.

En siste ting, håper for guds skyld at de klappetingene ffk folket hadde forblir i plankebyen...

Deilig med 3poeng i dag. 6poeng opp til Tromsø på 1.plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og da var vi oppe i to seiere paa rad uten at jeg befant meg paa stadion...huff...om det er mitt fravaer som kreves for at vi tar seriegull i aar saa skal jeg gjerne ofre meg jeg, selv om det er en tung straff for meg rent personlig aa ikke kunne se de blaa live... :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, jada – dette går veien…

2003 sesongen lå vi etter åttende serierunde 8 poeng bak serielederen (Rosenborg) pr dags dato ligger vi 6 poeng bak Tromsø som ligger øverst og 2 poeng bak Rosenborg.

Skal vi dra noen matematiske kalkyler på dette betyr dette at etter 8 runder i 2004 har Rosenborg tatt 0,25 poeng flere enn oss pr kamp denne sesongen, I fjor tok de 1 poeng mer i denne perioden.

Kamp 9-16 var forskjellen 0,93, mens kamp 17-26 medførte at Rosenborg totalt tok 0,73 poeng mer enn oss i hver kamp. Med andre ord går antall poeng pr kamp ned etter hvert som sesongen går videre. Skal vi da gjøre om 2003 tallene til slik vi ligger ann i 2004 medfører dette at i perioden 9-16 vil forskjellen være 0,23 poeng pr kamp og 17-26 helt nede på 0,18 i snitt pr kamp.

Ganger vi da slutt tabellen på 26 kamper med at Rosenborg tar 0,18 poeng flere enn oss ender vi 4,75 poeng bak serievinneren. Dette forutsetter dog at Rosenborg vinner serien, det gjør de jo ikke. For den vinner vi.

Så etter verdens dårligste sesong åpning av de blå ser ikke sesongen så mørk ut lenger. Den ser mørke blaa ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Fredrikstad - Stabæk
  • Opprett ny...