Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Oktober 2014 Del Skrevet 24. Oktober 2014 Med JF avmeldt er det nå 2 ledige plasser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 25. Oktober 2014 Del Skrevet 25. Oktober 2014 Noen stopp på Plata? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 249 Del Skrevet 25. Oktober 2014 Del Skrevet 25. Oktober 2014 Noen stopp på Plata? Vi har riktignok stoppa i Strömstad for å kjøpe alk, men Plata hørtes litt voldsomt ut... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 26. Oktober 2014 (endret) Del Skrevet 26. Oktober 2014 (endret) Urtelefonen er tur. Kan jeg sitte på? Gjerne fra plata. Endret 26. Oktober 2014 av enda en jævla islending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 26. Oktober 2014 Del Skrevet 26. Oktober 2014 Har vi jobbet oss for langt inn på enga-territoriet nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Oktober 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Oktober 2014 (endret) Lite imponert over, og tar sterk avstand fra det enkeltpersoner og grupper på feltet lirte av seg da Kerr lå nede med leger rundt seg i dag. Endret 26. Oktober 2014 av Sincus 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 249 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Oktober 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Oktober 2014 Lite imponert over, og tar sterk avstand fra det enkeltpersoner og grupper på feltet lirte av seg da Kerr lå nede med leger rundt seg i dag. Dette følger vi opp. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 26. Oktober 2014 Del Skrevet 26. Oktober 2014 Grupper er vel å ta hardt i. Ellers er jeg enig! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 27. Oktober 2014 Del Skrevet 27. Oktober 2014 Helt enig. Heldigvis sluttet de ganske hurtig når de fikk kritisk tilbakemelding. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Oktober 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Oktober 2014 Jeg tar selvkritikk for egen oppførsel igår og vil med dette legge meg helt flat og be om unnskyldning til alle. Som en konsekvens av dette er jeg fra i dag ferdig i styret i Stabæk Support. 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 27. Oktober 2014 Del Skrevet 27. Oktober 2014 Du er tilgitt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 27. Oktober 2014 Del Skrevet 27. Oktober 2014 Jeg tar selvkritikk for egen oppførsel igår og vil med dette legge meg helt flat og be om unnskyldning til alle. Som en konsekvens av dette er jeg fra i dag ferdig i styret i Stabæk Support. På grunn av språkbruk på tribunen? Eller var det noe mer enn det som omtales her som skjedde i går? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 249 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Oktober 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Oktober 2014 (endret) De som var der hørte og så vel, men jeg håper folk har forståelse for at Stabæk Support tar så mye som mulig av dette internt for å unngå at det hausses opp av feks media - av hensyn til klubb og omdømme. Endret 27. Oktober 2014 av Posse 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 27. Oktober 2014 (endret) Del Skrevet 27. Oktober 2014 (endret) Det bør nevnes at unntatt de episodene som blir håndtert internt, så hadde vi faktisk en relativt bra dag på tribunen i går. Treig start, men det kom seg godt. Skulet titt og ofte bort på Fossefallet, de satt hele kampen, og hadde kun et par spede forsøk på å dra i gang sang før de fikk scoringen. Ganske søtt at Raymond fikk lov å sitte i speakerbua, forresten. Endret 27. Oktober 2014 av kkh94 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S08 0 Del Skrevet 27. Oktober 2014 Del Skrevet 27. Oktober 2014 Det bør nevnes at unntatt de episodene som blir håndtert internt, så hadde vi faktisk en relativt bra dag på tribunen i går. Treig start, men det kom seg godt. Skulet titt og ofte bort på Fossefallet, de satt hele kampen, og hadde kun et par spede forsøk på å dra i gang sang før de fikk scoringen. Ganske søtt at Raymond fikk lov å sitte i speakerbua, forresten. Satt Fossefallet gjennom hele kampen? Det var meget underlig mtp at tribunen vår er en ståtribune, uten seter der alle mann står. Stemningen fra vår side var dessverre latterlig dårlig denne gangen. Noe som er ille opp og ned hvor god stemningen er på hjemmebane. Når det er sagt, hadde vi sang gjennom hele kampen men dessverre mange som ikke ble med så ble noe labert. Vinden ødela også mye for begge lags supportere, da vi hørte sjeldent noe fra dere og dere mest sannsynlig ikke hørte stort fra oss heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 27. Oktober 2014 Del Skrevet 27. Oktober 2014 Haha ok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 28. Oktober 2014 Del Skrevet 28. Oktober 2014 Med kraftig vind vekk fra oss hadde det vært særdeles imponerende om vi hadde hørt noe som helst av hjemmesupp. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 28. Oktober 2014 Del Skrevet 28. Oktober 2014 Det bør nevnes at unntatt de episodene som blir håndtert internt, så hadde vi faktisk en relativt bra dag på tribunen i går. Treig start, men det kom seg godt. Skulet titt og ofte bort på Fossefallet, de satt hele kampen, og hadde kun et par spede forsøk på å dra i gang sang før de fikk scoringen. Ganske søtt at Raymond fikk lov å sitte i speakerbua, forresten. Satt Fossefallet gjennom hele kampen? Det var meget underlig mtp at tribunen vår er en ståtribune, uten seter der alle mann står. Stemningen fra vår side var dessverre latterlig dårlig denne gangen. Noe som er ille opp og ned hvor god stemningen er på hjemmebane. Når det er sagt, hadde vi sang gjennom hele kampen men dessverre mange som ikke ble med så ble noe labert. Vinden ødela også mye for begge lags supportere, da vi hørte sjeldent noe fra dere og dere mest sannsynlig ikke hørte stort fra oss heller. Er dere dverger alle mann da eller? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 249 Del Skrevet 28. Oktober 2014 Del Skrevet 28. Oktober 2014 Såvidt jeg kunne se stod de der borte. Hørte dog lite, vinden har vel noe av skylda der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 28. Oktober 2014 (endret) Del Skrevet 28. Oktober 2014 (endret) "Sunget ut i egen by" hørtes veldig godt på tven ihvertfall Endret 28. Oktober 2014 av s-simen 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå