Gå til innhold

Stabæk - Viging!

Del

Anbefalte innlegg

:D genial plakat!

hvor er det forresten blitt av matchplakatene? kan ikke minnes aa ha sett en 'filmplakat' paa veggen til stabaek kontoret denne sesongen. Kanskje det ble for dyrt i lengden i forhold til den effekten de gav?

Nei...gi jobben til stabaeklars... mangler tydeligvis ikke paa kreativitet i hodet hans...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra www.vikinghordene.com:

stabak_plakat.jpg

Ha-ha-ha. Ja det er gutta med sans for humor. Blærum... snakker om å klekke ut gode ordspill. De Viking-gutta går nok ikke glipp av en eneste episode av "Du skal ha hørt mye...".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har "hordene" tenkt å overnatte på Nadderud? De skal jo til Nadderud på "synndag", men i følge skrivebordsbakgrunnskalenderen min fra stabak.no er kampen på mandag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Gullkorn fra freske fora"

Ubeslutsom helgardering klippet fra vikinghorenes forum, he he:

........................

"VikingKissa:

Itte min meiening må det nesten bli ein seier mod Stabek. Eg tror de ska slida eg asså, men eg tror på 1-1. Har ein følelse."

........................

http://www.viking-horene.com

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har "hordene" tenkt å overnatte på Nadderud? De skal jo til Nadderud på "synndag", men i følge skrivebordsbakgrunnskalenderen min fra stabak.no er kampen på mandag!

Dette kommer faktisk av (og det er ikke kødd), at de har forelsket seg i sangen vår "men på Nadderud på Søndag", noe som selvsagt er fullt forståelig ettersom Viking-supporter'ne selv sliter sinnsykt med å lage gode fotballsanger, og ikke minst med å skaffe talentfulle sangere.

-Jævlig bra, Markus!

Og Veigar er skadefri, HURRA, HURRA, HURRA!

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Stabæk - Viging!
  • Opprett ny...