Posse 21 246 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Hvem fortjener din stemme? Avstemningen har startet nå, og avsluttes før siste hjemmekamp - for da skal det deles ut ølkasser! http://www.stabaek.no/nyheter/1388-arets-viktigste-stabaek-spiller-2014 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Spør for Robin T: Hvor mange ganger kan man stemme på Boli? Mvh 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Holder en knapp på Sokolowski 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Hvem fortjener din stemme? Avstemningen har startet nå, og avsluttes før siste hjemmekamp - for da skal det deles ut ølkasser! http://www.stabaek.no/nyheter/1388-arets-viktigste-stabaek-spiller-2014 Denne siden trenger en oppdatering. Hvem vant i 2013? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Fjorårets (2013) vinnere mangler i oversikten. Det var vel Stokkelien for gutta, men hvem av jentene vant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Mads Stokkelien og Ingrid Hjelmseth var årets spillere i 2013 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Hvem fortjener din stemme? Avstemningen har startet nå, og avsluttes før siste hjemmekamp - for da skal det deles ut ølkasser! http://www.stabaek.no/nyheter/1388-arets-viktigste-stabaek-spiller-2014 Ikke mulig å stemme på Jon Inge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 246 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Hvem fortjener din stemme? Avstemningen har startet nå, og avsluttes før siste hjemmekamp - for da skal det deles ut ølkasser! http://www.stabaek.no/nyheter/1388-arets-viktigste-stabaek-spiller-2014 Ikke mulig å stemme på Jon Inge! Fikset! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 246 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Tidligere vinnere er nå oppdatert. http://www.stabaek.no/medlemssider/arets-spiller 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Derimot mulig å stemme på to stk. Morten Thorsby. Dessuten er hverken han Marco Hjorth, Pablo Fontanello, Tobias Ødegaard eller Thor Lange i klubben ved sesongslutt som vel er et krav. Og om det ikke er det lenger burde vel Adu også vært med. Christoffer Solbakken, Harald Holter, Marius Østvold og Sander Grønli Nordeide er også i troppen. Også kunne det godt stått mer enn bare Giorgi og Singh. Kan virke som litt pirk fra min side, men Thorsby kan godt komme til å få en del stemmer. Det regner jeg med at Adu ville fått også. Har pirket på et par ting på kvinnesiden også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Holder en knapp på Sokolowski Sokolowski er en god kandidat. Sayouba og Næss også. Og ikke minst Hoseth. Han kom sent, men har vært veldig viktig for å snu formkurven til laget og berge plassen. Ellers tror jeg nok det betydde en del å få inn Høiland før sesongen, og han spilte da også veldig godt de første kampene og bidro sterkt til at vi fikk en god start. Det står mellom de fem. Brustad har vel diskvalifisert seg selv ved å skrive under for en annen klubb midt i sesongen, med påfølgende svakt spill. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 246 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Derimot mulig å stemme på to stk. Morten Thorsby. Dessuten er hverken han Marco Hjorth, Pablo Fontanello, Tobias Ødegaard eller Thor Lange i klubben ved sesongslutt som vel er et krav. Og om det ikke er det lenger burde vel Adu også vært med. Christoffer Solbakken, Harald Holter, Marius Østvold og Sander Grønli Nordeide er også i troppen. Også kunne det godt stått mer enn bare Giorgi og Singh. Kan virke som litt pirk fra min side, men Thorsby kan godt komme til å få en del stemmer. Det regner jeg med at Adu ville fått også. Har pirket på et par ting på kvinnesiden også. Du skulle vært i Lurerpåtråden for et par timer siden Solbakken, Holter, Østvold og Nordeide er ikke ført opp på Stabak.no, derfor så jeg dem ikke. De er nå lagt til, men med draktnummer x. - rett og slett fordi vi ikke vet mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Derimot mulig å stemme på to stk. Morten Thorsby. Dessuten er hverken han Marco Hjorth, Pablo Fontanello, Tobias Ødegaard eller Thor Lange i klubben ved sesongslutt som vel er et krav. Når ble dette et krav? Min stemme gikk til Næss, etter å ha valgt bort Løven, Hoseth og Brustad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 For de som trenger litt statistikk på hvem som har spilt hvor mye, skåret hvor mange mål etc., så er http://www.stabak.no/team1stats/article/1rkd65xa7ew5518h56opdm5x5h/title/statistikk faktisk oppdatert. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Vipper mellom Mande, Morten og Henderson! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Derimot mulig å stemme på to stk. Morten Thorsby. Dessuten er hverken han Marco Hjorth, Pablo Fontanello, Tobias Ødegaard eller Thor Lange i klubben ved sesongslutt som vel er et krav. Når ble dette et krav? Min stemme gikk til Næss, etter å ha valgt bort Løven, Hoseth og Brustad. Det har i hvert fall blitt praktisert slik ved de siste to års avstemminger. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Noen som husker hvordan det gikk med oss når Løven var i VM? Og i tillegg har han signert ny, lang kontrakt! Hoseth kommer på en god andreplass, og Brustad på tredje (men han fortjener uansett ikke noen kasse etter den exiten. Han ligger bedre an om han kommer tilbake igjen). 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 14. Oktober 2014 (endret) Del Skrevet 14. Oktober 2014 (endret) Adu har vært best, men finner han ikke på lista.. Da blir det Soko! Endret 14. Oktober 2014 av Peter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Løven har vært best. det er ingen diskusjon engang. Men er vel andre kriterier også.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Soko! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Løven 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Blir vel fort Mande, Hoseth eller Soko i år ja.. Vanskelig valg! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Mande eller Boli. Foregangsfigurer hva gjelder lojalitet; spes da Mande som sikkert kunne satt seg på bakbeina og sutret. Nico er mest sannsynlig av samme ulla forsåvidt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Min stemme gikk til Fredrik Brustad 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Deilig at det er så mange fullverdige kandidater. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Med det spillet han har vist i hele år, har jeg problem med å sette noen foran Mande. Med 4,5 års kontraktsforlengelse er det ingen tvil. Løven er årets spiller! (det at det likevel har blitt driiit mange baklengsmål sier sitt om hvor vi kan forbedre oss) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Spør for Robin T: Hvor mange ganger kan man stemme på Boli? Mvh Hehehehe, eller Brustad! Kan jeg stemme på begge? Pliz 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Boli! Boli! Franck Boli! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Del Skrevet 14. Oktober 2014 Har gitt mine stemmer, og føler meg trygg på at ingen av dem vinner. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Oktober 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Oktober 2014 Står og vipper mellom Næss, Sayouba og Boli. Siden jeg ikke klarer å bestemme meg, går stemmen min til Ville. Han er så jævlig fet. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå