Gå til innhold

Kamptråd: Sarpsborg 08-Stabæk

kkh94
 Del

Anbefalte innlegg

Der steg Ole Heieren Hansen litt i kurs hos meg iallfall. Alle toppidrettsutøvere skal ha den innstillingen. Jeg blir helt oppgitt når de snakker om at "det blir kjempetøft, motstanderen er et veldig godt lag" og alt sånt tull før kamp.

Støttes. Blir også oppgitt av trenere som mener at "det ikke finnes lette kamper" når de er i 1. runde i cupen, osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der steg Ole Heieren Hansen litt i kurs hos meg iallfall. Alle toppidrettsutøvere skal ha den innstillingen. Jeg blir helt oppgitt når de snakker om at "det blir kjempetøft, motstanderen er et veldig godt lag" og alt sånt tull før kamp.

Alla Nils Johan Semb, da han var landslagstrener. Uansett hvilket drittlag vi skulle møte, gjentok han at alle kamper på dette nivået er utrolig vanskelig.

Tror ikke det gikk så bra for han. Eller jo! Han fikk jo livstidskontrakt i administrasjonen i NFF som en slags belønning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isåfall blir oppgaven i Sarp noe vanskeligere..

Ser Budstikka nå melder at Hoseth har fått en smell i kneet, Sayoba har også vært småsyk.

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mande er FANTASTISK! For en sweeper :D

Vel, var ekstremt heldig der som ikke fikk mål imot. S08-spilleren kunne jo bare ha satt ballen i det åpne målet istedenfor å gi bort ballen da han fikk den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mande er FANTASTISK! For en sweeper :D

Vel, var ekstremt heldig der som ikke fikk mål imot. S08-spilleren kunne jo bare ha satt ballen i det åpne målet istedenfor å gi bort ballen da han fikk den.

I motvind? Det hadde nok aldri gått. Syns det var herlig jobbet av Mande.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Sarpsborg 08-Stabæk
  • Opprett ny...