Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Haugesund

Håvard
 Del

Anbefalte innlegg

Vi skal vel spille kampp i dag? Haugesund sikret ny kontrakt forrige runde, la oss håpe de har feiret det tilstrekkelig og at gutta kan varte opp med målrik sesongavslutning av godt gammelt slag.

Haugesund slo vi 1-0 hjemme i cupen og vi tapte 2-0 i vest. Totalt har vi

Hjemme 3-2-2

Borte 4-0-3

STABÆK SKADER: Craig Henderson (mb) er stadig ute, og Jørgen Hammer (f) rekker nok heller ikke denne. Franck Boli (a) er suspendert.

FK HAUGESUND SKADER: Michael Haukås (mb), Emmanuel Ekpo (f) og Pontus Engblom (a) er ute med skade.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har jeg egentlig mest tro på uavgjort. På høstsesongen har Haugesund gått over til den gamle "peis på"-oppskriften, og spiller raskt og direkte. Ikke akkurat den typen fotball vi liker å forsvare oss mot, med andre ord.

Stilte forøvrig dette laget sist, i en meget sterk 3-2-seier over Strømsgodset:

Kristiansen

Skjerve-Cvetinovic-Andreassen-Våge Nilsen

Bamberg-Mæland-Haraldseid-Stølås

Sema

Gytkjær

Gytkjær er farlig god. Ligger på andre plass på toppscorerlista (etter Kjartansson), tross at han spiller på et lag som virkelig ikke har hatt flyten i år. Ellers er Haugesund først og fremst et godt kollektiv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper Boli finner igjen litt av det han viste mot Brann i våres (verdt å se igjen!)! Han har jo prestert langt over forventet i år, men litt frustrerende i de siste kampene å se han gå seg fast med ball gang på gang - i hvert fall når vi vet hva han kan!

Edit: Er det forresten noen som er ute for Stabæk? Eller kan vi forvente å se "toppa" lag?

Endret av GeirSJ
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper Boli finner igjen litt av det han viste mot Brann i våres (verdt å se igjen!)! Han har jo prestert langt over forventet i år, men litt frustrerende i de siste kampene å se han gå seg fast med ball gang på gang - i hvert fall når vi vet hva han kan!

Edit: Er det forresten noen som er ute for Stabæk? Eller kan vi forvente å se "toppa" lag?

Boli er ute med suspension så tror ikke du får se han som mot Brann idag!

Grytkjær og bolleknekt var foresten ett tapt veddemål i 2 mot 1 på TV2

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(Også råder jeg deg til å lese øverste innlegget i tråden der resterende skader, suspensioner etc står)

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider

(Også råder jeg deg til å lese øverste innlegget i tråden der resterende skader, suspensioner etc står)

Haha:-P Så ikke at det sto suspensjoner bak skader. Jaja, da får vi satse på en avskjedspresent fra Brustad, da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper Kassi eller Sortevik inn for Boli, og så tror jeg Hoseth er tilbake igjen.

Simba

Jalasto - Høiland - Skjønsberg - Trondsen

Sokolowski - Jacobson

Stephens - Hoseth - Kassi/Sortevik

Brustad

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper Kassi eller Sortevik inn for Boli, og så tror jeg Hoseth er tilbake igjen.

Simba

Jalasto - Høiland - Skjønsberg - Trondsen

Sokolowski - Jacobson

Stephens - Hoseth - Kassi/Sortevik

Brustad

Håper og tror det blir Kassi eller Georgi da dette mest sannsynlig blir SS sin siste hjemmekamp i blått!

Da er det bedre å bruke spillere som er med også til neste år, ihvertfall min vurdering!

(Med forbehold Om at Sortevik har fått kontraktstilbud jeg ikke har fått med meg.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper også på Kassi, men Bob har aldri vært kjent for å la utgående kontrakt være en grunn til å holde en spiller på benken. Han tar ut det laget han mener kan vinne kampen i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stakkars Brann. Dette taper vi med glans mot Sogndal med den innstillingen vi nå legger for dagen. Her har ikke Bob klarte å trykke på de riktige knappene, skuffende sesongavslutning

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Med en så slett innsats som idag kan det se ut som vi har sløst bort 1,5 mnok. Det burde vært motivasjon godt nok å vil kreve mye aktivitet for 10'ern til Ingo utover vinteren for å ta inn igjen de pengene.

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider

:( Dette er trolig den kjedligste Stabæk kampen jeg har sett noen gang. Tusen takk til de blide jentene i kiosken som sørget for varm og kruttsterk kaffe, noe som var helt nødvendig for å klare å holde seg våken og oppreist...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Haugesund
  • Opprett ny...