Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan er disse billettene egentlig fordelt? Ser at Stabæk Support for eksempel har fått 70 % flere billetter (+ fordel på uavhentede) enn det Bastionen har fått. Begge supporterklubbene er vel jevnstore og har deltatt med NSA på årets landskamper. Hordene har fått 40% fler enn Bastionen og jeg tviler på at de har vært særlig delaktige under årets landskamper. Her er det noe som skurrer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er disse billettene egentlig fordelt? Ser at Stabæk Support for eksempel har fått 70 % flere billetter (+ fordel på uavhentede) enn det Bastionen har fått. Begge supporterklubbene er vel jevnstore og har deltatt med NSA på årets landskamper. Hordene har fått 40% fler enn Bastionen og jeg tviler på at de har vært særlig delaktige under årets landskamper. Her er det noe som skurrer.

Enkelt svar. Bastionen har rett og slett vært med på alt for få kamper, og solgt svært få billetter til sine medlemmer. Stabæk Supports medlemmer har vært svært flinke med oppmøte på landskamper med NSA

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt korrekt

Stabæk Support har normalt stilt 40-60 på Ullevaal. Mot Danmark var vi over 70. Vi har normalt en kvote på 40-50 billetter. Den er beskåret til 25.

Bastionen har normalt en kvote på 20, den er redusert til 15. Ingen grunn til å klage på det synes nå jeg.

Det er gitt noen billetter ekstra til Vikinghordene og Tigerberget fordi kampen går i Danmark. Pga reiseavstanden har de sjelden mulighet til å stille særlig mange på Ullevaal. Hadde matchen gått i Trondhjem hadde Kjernen og Tornekrattet fått ekstra kvote.

Rich

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk Support får 25 plasser til Danmark-Norge
  • Opprett ny...