Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Daniel Braathen ville utvilsomt vært en tilvekst til klubben, men siden han selv er så lysten på å komme seg fort utenlands spørs det om ledelsen i stabæk er villige til å satse på han. Og jeg vil tippe at 13andre eliteserieklubber er veldig intressert i å hente han...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

En stabil og god Daniel Brathen vil være en tillvekst for et hvilket som helst lag i Eliteserien. Men han er for ustabil, problemet sitter mellom øra.

Han varierer for mye og jeg tror ikke han uten videre ville tatt en plass på laget. Jeg er faktisk litt tvilende til at han noensinne kommer til å bli en stabil toppspiller... Men dersom man tror man kan få skikk på holdningene til guttungen så la han prøve seg... Han ville vært en spennende tilvekst på venstrekanten. Men å betale mye penger for ham ville jeg ikke gjort!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis han blir solgt, går han nok til et lag som holder til nord for heimdal og sør for Malvik.

Ikke langt fra en veldig god klubb som heter Club 4.

Jeg kan gi fler hint dersom ingen klarer å gjette.

Endret av atleten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller til et lag med samefargede drakter og et rykte for å ødlegge talenter som holder til øst i byen...

Jeg vil heller ha en av de to fremadstormende svenskene med greske aner...

Babis Stefanidis i DIF

eller

Christos Christoforidis i Assyriska

Begge er raske, tekniske og målfarlige, samt at begge er Bosmanspillere på jakt etter nye klubber. Vi har dessuten god erfaring med svenske spillere og muligens også et godt rykte i sverige for å være et bra springbrett videre! Stefanidis ønsker seg nok ut av landet også fremfor å spille for en annen klubb i allsvenskan!!!

Løp og kjøp!!!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De to spillerne ringo fremhever høres veldig lovende ut...Noen som sender et tips til ledelsen i Stabæk?

Ville være merkelig hvis Stabæk har noe annet enn et godt rykte i Sverige.

Atleten: Klubben du hinter heter Strindheim

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Babis Stefanidis - landslafgsdebùt:

Det var just vad Stefanidis gjorde i sin första match i det svenska seniorlandslaget. Mot Norge (0-3) i torsdags fick han finna sig i att sitta på bänken i samtliga 90 minuter, men i söndagens svenska tremålsseger låg Djurgårdsyttern bakom det mesta.

Babis Stefanidis bakom segern

Stefanidis_1.jpg

Burde klare overgangen til blaa drakt ganske greit

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De to spillerne ringo fremhever høres veldig lovende ut...Noen som sender et tips til ledelsen i Stabæk?

Ville være merkelig hvis Stabæk har noe annet enn et godt rykte i Sverige.

Atleten: Klubben du hinter heter Strindheim

Kunne vært Strindheim. Nå har jeg glemt hva de heter. Men hvis Daniel Braaten liker å gå i dette på jobb

ny%20rbk%20drakt.gif

og i dette

Club4Sak.JPG

på fritiden, er nok Trondheim et sted for han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil heller ha en av de to fremadstormende svenskene med greske aner...

Babis Stefanidis i DIF

eller

Christos Christoforidis i Assyriska

på tide at vi tar saken i egne hender og kjøper disse svenskene selv. de høres jo ut som messiaser og muhammeder begge to. om vi i tillegg slenger på han jesusen som var her, skulle vi vel ha en slagkraftig meninghet. ulempen er fare for knutby-tendenser.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er personlig innmari usikker på Skeid-spisser. I artikkelen det refereres til står:

Hvis får solgt ham for en bra sum, vil nok noe av pengene gå til å forsterke A-laget.

Skeid skal altså klare å forsterke laget for noe av pengene de får for ham. Bekymringen er ikke at laget blir svekka?

NEi, sats heller på å få friskmeldt Veigar. Det må da være noe spennende ved ham som gjorde Stabækledelsen så hissige på å få tak i ham. Personlig har jeg stor tro på Eirik M i et 4-2-3-1-system. Daniel Braathen virker ikke på meg som noen komplett spiss, slik vi trenger i 4-2-3-1. Men fart har han. Braathen-typer har vi i både Stian og sammy.

Men Årst hadde jeg ikke sagt nei til. Hvorfor er han ikke i Hareides søkelys? Makan til effektivitet har jeg ikke sett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke akkurat hypp paa braaten...synes ikke han er stabil nok, og det virker som om han har en veldig slapp holdning til det han driver med...Tror braaten hos oss ville blitt nok en overhypet bommert...

Enig i at det bor satses paa greske svensker eller egne islendinger istedenfor aa kaste bort flere millioner paa en spiller som uansett bare vil ut av landet. Han kommer garantert til aa havne ute eller i Enga eller rbk. mark my words...

noen kan kanskje sporre Sammy om han svenske fra djurgaarden? Han burde jo kunne hviske stabaek ledelsen noen ord i oret om talenter i allsvenskan...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi bør satse på egne islendinger, i tillegg til unggutta vi allerede har.

Daniel Braathen virker fortsatt svært ustabil. Han har allerede rukket å bli 22 år, og er vel fortsatt bare ung og lovende.

Fjøra sa på TV at når man er 22 år skal man ikke lenger være lovende, men etablert. Enig med Fjøra der

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei vet du hva, vi plukker ikke opp søpla etter andre.

babis og christos!!

må ha!! må ha!!

i tillegg er Philipe Cocu og Michael Reiziger lagt ut som free trensfer..

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et av de aller viktigste kriteriene for en ny spiller er at gutten må ha et navn som blir kult å rope/synge fra tribuneplass!! Derfor mener jeg at $$ bør kreve overfor ledelsen å få bli med på avgjørende møter ved disse forhandlingene.

Men etter å ha lest denne artikkelen

så skjønner jeg at dette allerede har blitt ordnet opp i og jeg er helt enig i beslutningen som ble tatt om å sende gutten videre på sin ferd nordover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Nettavisen:

Peter Kopteff, Erik Nevland, Frode Olsen, Erik Fuglestad, Frode Hansen, Hannes Sigurdsson, Tom Sanne, Jørgen Tengesdal og Tore Snørteland står alle fritt til å forlate siddisklubben når årets sesong er over.

Er det noen her som kunne hevet laget vårt? Kanskje en Nevland i form?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leser at Tønsberg vil ha Ronny Johnsen. Hvorfor ikke Stabæk?

Greit at han er fra Tønsberg, men det er jo likevel verdt et forsøk...

Han er skadet mye, men de gangene han er skadefri kan han sikkert bidra med noe på Stabæk 2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, Ohr vil bli en stor spiller i Stabæk. Jeg har skikkelig tro på ham.

Enig.

Bare vent til den sentrale midtbanen stabiliseres, og pasningene ut på kantene på ny blir millimeter presise.

La Stian få litt mer tid, og la han finne den hårfine balansegangen mellom tidlig innlegg, utfordre (innover og utover, mest utover), og ta med seg backen.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Ohr trenger nok mye tillitt og tryghet for å lykkes. Foreløpig synes jeg prestasjonen hans i Stabæktrøja har stått til godkjent minus. Men det er klart, jeg sammenligner han jo med forgjengeren og det er nok litt urettferdig.

Litt av kritikken mot Ohr tidligere har vært at han er en humørspiller og at han ikke står frem når det butter imot. Det synes jeg vi har sett i Stabæk også. Jeg synes Ohr får mange sjanser fra Gaute og jeg håper det snart løsner skikkelig for ham, men jeg er ikke brennsikker på at det kommer til å skje! Derfor er jeg opptatt av at vi har et skikkelig godt alternativ til Ohr de gangene det ikke stemmer for gutten! Per i dag synes jeg høyrekanten er den plassen vi mangler mest konkuranse! Tanum kan bli spennende på sikt og jeg har tro på Poljac i en høyre kantrolle. En litt annen variant enn Ohr. Alternativer er alltid bra!

Uansett, jeg ønsker Ohr lykke til og støtter ham uansett 100% på banen!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey hey

Rune Bratseth tråker trolig sidene våre big-time...

sakset fra VG:

IFK Göteborg-stopperen Mikael Antonsson (23) og Djurgårdens høyrekant Babis Stefanidis (23) kan også være interessant for RBK.

Les alt her

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Løp Og Kjøp
  • Opprett ny...