Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp,

Faen, hvis de kjøper Dorsin og Stefanidis så kommmer de tilbake bigtime i høst...

Da må vi få ut fingern og hente Chrtistos ;)

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Faen, hvis de kjøper Dorsin og Stefanidis så kommmer de tilbake bigtime i høst...

Da må vi få ut fingern og hente Chrtistos  ;)

@ringo

Ikke skriv navnet hans da... Da får jo bratseth sett det enda en gang...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi må ta saken i egne hender og kjøpe dem selv!

aner egentlig ikke hvem disse spillerne er, men jeg har blitt påvirket av all disse lovordene, så nå MÅ jeg se dem i Stabækdrakt!

Babis og CC, dere kan bo hos meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om alle er så billige men:

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article233738.ece

her er det hvertfall billigsalg kan jeg tenke meg! snakk om å kaste penger ut av vinduet a... kjöpe spillere for en halv sesong og så selge de igjen

Nå er det vel sånn at 100millioner her, og 100millioner der bare er småpenger for russerhora

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel egentelig en spiss som kan score mål vi trenger? Altså Veigar har ikke fått bevist særlig hva han er god for enda men vi trenger en skikkelig spiss. En som SCORER. Desverre er det ganske få slike her til lands..

Hva med Ødegaard eller Heggestad eller noen av de Sogndal gutta? De kommer til å bli store hele gjengen. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Ødegaard eller Heggestad eller noen av de Sogndal gutta? De kommer til å bli store hele gjengen.  :)

Har vi råd til de da?

Er vanskelig å lokke spillere bort fra saftbygda, men med en fet avtale med coca cola så kan det hjelpe på

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en høy, mørkhudet spiller fra KFUM trener med Stabæk i disse ukene. Han så faktisk ganske god ut, og i tillegg var han høyere enn Muri. Noen som vet navnet hans og om han evt. blir tilbudt kontrakt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en høy, mørkhudet spiller fra KFUM trener med Stabæk i disse ukene. Han så faktisk ganske god ut, og i tillegg var han høyere enn Muri. Noen som vet navnet hans og om han evt. blir tilbudt kontrakt?

Personen du snakker heter Jesus, er 33 år gammel, og født i Betlehem. Han er først og fremst et produkt av den lokale junior-avdelingen til Nasareth I.L hvor det sies at han gjør store underverker med ballen. Han er i Stabæk nå for å spre sitt glade fotballbudskap.

black-jesus.jpg

Vi kan regne med å ha ham hos oss til neste påske.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi råd til de da?

Er vanskelig å lokke spillere bort fra saftbygda, men med en fet avtale med coca cola så kan det hjelpe på

Muligens. Sogndal har jo fått en oppsving etter i gjor så de vil vel ikke selge nøkkelspillere. Det er kanskje verdt å prøve? Men la oss nå gi Veigar en sjanse først, har stor tro på den gutten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det er likegreit så kan vi få brukt litt tid til å scoute markede etter nye ønskespillere ;)

@ringo

Lover å komme tilbake med nye interessante talent!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Skal vi se etter en spiss så må vi finne en spiller som har puttet jevnt med mål over flere sesonger. Det må være fra en liga omtrent på nivå med Tippeligaen, og med tilsvarende eller mindre status slik at spillerene ligger innenfor et akseptabelt pris/lønns nivå...

Vi har masser av unge lovende spillere så en spiss i andre halvdel av 20 årene er vel mest interessant. Han må i tilegg være hurtig og bra teknisk, god i lufta og både kunne være et oppspillspunkt og kunne true bakrommet...

En interessant utfordring.... ;)

@rigo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jone Samuelsen har vel ikke akkurat slått til, spør du meg.

Han får da spille..

Når du ramser opp alle de tingene, ringo, han må ha (enig i dem) så kan jeg absolutt ikke tenke meg noen store unge spisstalenter... Som du sier så fint; en interresant utfordrng..

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Løp Og Kjøp
  • Opprett ny...