@ringo 22 013 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Tja, Det er mye man kan pirke bort i Bob på, men jeg tror nok han har full fokus på oss. @ringo 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Stabæk har ÉN spiss en måned før seriestart http://www.vg.no/sport/stabaek/stabaek-har-en-spiss-en-maaned-foer-seriestart/a/23409129/ Likevel, det ser MYE bedre ut enn det gjorde på samme tid i fjor. Vi vet dessuten at det kommer noen offensive forsterkninger, så med mindre det kuker seg til noe alvorlig frem mot seriestart så tror jeg vi at vi kommer til å få en helt ok sesong. @ringo Synes du? Jeg synes vi per nå er svakere enn det jeg kan huske vi var i fjor. Dårligere pasningsspill, mindre ballsikre individuelt og som lag, og dårligere i presset. Forsvaret muligens et lite hakk vassere nå, men det renner fortsatt inn ganske mye bakover. Jeg håper du har rett, og at hukommelsen min er farget av en positiv overraskelse av å plutselig se et lag som spilte fotball igjen sist vinter, men jeg er ikke overbevist. Uten Bob ved roret hadde jeg antakeligvis satt pengene mine på det unevnelige. Tror vi er avhengige av solide forsterkninger om vi skal nå fjorårets tabellposisjon. Så du kampene i Portland? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Tja, Det er mye man kan pirke bort i Bob på, men jeg tror nok han har full fokus på oss. @ringo Kanskje unyansert fra min side, men ingen røyk uten ild - hvor mange andre klubber har han egentlig snakket med..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 5. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 5. Mars 2015 (endret) Stabæk har ÉN spiss en måned før seriestart http://www.vg.no/sport/stabaek/stabaek-har-en-spiss-en-maaned-foer-seriestart/a/23409129/ Likevel, det ser MYE bedre ut enn det gjorde på samme tid i fjor. Vi vet dessuten at det kommer noen offensive forsterkninger, så med mindre det kuker seg til noe alvorlig frem mot seriestart så tror jeg vi at vi kommer til å få en helt ok sesong. @ringo Synes du? Jeg synes vi per nå er svakere enn det jeg kan huske vi var i fjor. Dårligere pasningsspill, mindre ballsikre individuelt og som lag, og dårligere i presset. Forsvaret muligens et lite hakk vassere nå, men det renner fortsatt inn ganske mye bakover. Jeg håper du har rett, og at hukommelsen min er farget av en positiv overraskelse av å plutselig se et lag som spilte fotball igjen sist vinter, men jeg er ikke overbevist. Uten Bob ved roret hadde jeg antakeligvis satt pengene mine på det unevnelige. Tror vi er avhengige av solide forsterkninger om vi skal nå fjorårets tabellposisjon. Så du kampene i Portland?Word. I kampene fra Portland synes jeg vi fremstod mer ballsikre individuelt og som lag, og hadde bedre pasningsspill enn i fjor. Det var også en del feilpasninger, men er ikke det sånt man klarer å luke bort frem mot seriestart? Endret 5. Mars 2015 av Norris 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Tja, Det er mye man kan pirke bort i Bob på, men jeg tror nok han har full fokus på oss. @ringo Kanskje unyansert fra min side, men ingen røyk uten ild - hvor mange andre klubber har han egentlig snakket med..? Hepp, Hvem vet, sannsynligvis flere! Han har strengt tatt hele tiden sagt at det er noe han forbeholder seg retten til å gjøre. Men jeg tror han - i motsetning til en viss kaffedrikkende svenske, er i stand til å nullstille og fokuserer fullt og helt på de oppgavene som ligger under nesen hans. Mulig jeg feillesere karakterstyrken hans altså, men det er nå slik jeg ser det. @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Det finnes få folkeslag som er mer gjennomført profesjonelle enn amerikanere. Bob har nok andre planer enn å være treneren vår i 2016, men han vet at han må få alt han kan ut av oss i år om en ny jobb skal gå i orden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Hepp, Ikke minst! Han er helt avhengig av å fortsette å prester med Stabæk skal portene åpne seg, samtidig blir jeg ikke forundret om han trekker seg om det går ad undas i år. CV'en hans tåler ikke et nedrykk om han skal fortsette i Europa. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. Mars 2015 Del Skrevet 6. Mars 2015 I natt drømte jeg at jeg var med SS til Tsjekkia, der Stabæk skulle spille bortekamp i Europaligaen. Etter en lengre krangel med kontrolløren (hvor jeg tydeligvis hadde lært meg tsjekkisk) kom jeg inn, og tilbragte så hele kampen i en eneste lang kioskkø. Drømmen ble avsluttet med at jeg fikk høre jubelen da vi scoret seiersmålet. 2016, anyone? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 6. Mars 2015 Del Skrevet 6. Mars 2015 Tror det tar lengre tid å lære seg tsjekkisk. Høres ut som et vanskelig språk. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 6. Mars 2015 Del Skrevet 6. Mars 2015 Stabæk har ÉN spiss en måned før seriestart http://www.vg.no/sport/stabaek/stabaek-har-en-spiss-en-maaned-foer-seriestart/a/23409129/ Likevel, det ser MYE bedre ut enn det gjorde på samme tid i fjor. Vi vet dessuten at det kommer noen offensive forsterkninger, så med mindre det kuker seg til noe alvorlig frem mot seriestart så tror jeg vi at vi kommer til å få en helt ok sesong. @ringo Synes du? Jeg synes vi per nå er svakere enn det jeg kan huske vi var i fjor. Dårligere pasningsspill, mindre ballsikre individuelt og som lag, og dårligere i presset. Forsvaret muligens et lite hakk vassere nå, men det renner fortsatt inn ganske mye bakover. Jeg håper du har rett, og at hukommelsen min er farget av en positiv overraskelse av å plutselig se et lag som spilte fotball igjen sist vinter, men jeg er ikke overbevist. Uten Bob ved roret hadde jeg antakeligvis satt pengene mine på det unevnelige. Tror vi er avhengige av solide forsterkninger om vi skal nå fjorårets tabellposisjon. Så du kampene i Portland?Word. I kampene fra Portland synes jeg vi fremstod mer ballsikre individuelt og som lag, og hadde bedre pasningsspill enn i fjor. Det var også en del feilpasninger, men er ikke det sånt man klarer å luke bort frem mot seriestart? For å gi et svar, jeg så kun en hel kamp fra USA-turen. Jeg har desverre ikke hatt anledning til å se like mange kamper som i fjor grunnet, for meg, dårlige tidspunkt. Per dags dato, utfra det jeg HAR sett, så mener jeg vi er bak på de nevnte tingene. Supert om det ikke er tilfelle, da blir ikke denne pessimisten skuffet selv om han aldri tidligere har tatt feil. Som Norris sier, mye kan endre seg frem til seriestart. Mye kan også endre seg med et par skikkelige forsterkninger, hvilket bør være grei skuring å få til med millionene fra salget av Trondsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 7. Mars 2015 Del Skrevet 7. Mars 2015 Stabæk har ÉN spiss en måned før seriestart http://www.vg.no/sport/stabaek/stabaek-har-en-spiss-en-maaned-foer-seriestart/a/23409129/ Likevel, det ser MYE bedre ut enn det gjorde på samme tid i fjor. Vi vet dessuten at det kommer noen offensive forsterkninger, så med mindre det kuker seg til noe alvorlig frem mot seriestart så tror jeg vi at vi kommer til å få en helt ok sesong. @ringo Synes du? Jeg synes vi per nå er svakere enn det jeg kan huske vi var i fjor. Dårligere pasningsspill, mindre ballsikre individuelt og som lag, og dårligere i presset. Forsvaret muligens et lite hakk vassere nå, men det renner fortsatt inn ganske mye bakover. Jeg håper du har rett, og at hukommelsen min er farget av en positiv overraskelse av å plutselig se et lag som spilte fotball igjen sist vinter, men jeg er ikke overbevist. Uten Bob ved roret hadde jeg antakeligvis satt pengene mine på det unevnelige. Tror vi er avhengige av solide forsterkninger om vi skal nå fjorårets tabellposisjon. Så du kampene i Portland?Word. I kampene fra Portland synes jeg vi fremstod mer ballsikre individuelt og som lag, og hadde bedre pasningsspill enn i fjor. Det var også en del feilpasninger, men er ikke det sånt man klarer å luke bort frem mot seriestart? For å gi et svar, jeg så kun en hel kamp fra USA-turen. Jeg har desverre ikke hatt anledning til å se like mange kamper som i fjor grunnet, for meg, dårlige tidspunkt. Per dags dato, utfra det jeg HAR sett, så mener jeg vi er bak på de nevnte tingene. Supert om det ikke er tilfelle, da blir ikke denne pessimisten skuffet selv om han aldri tidligere har tatt feil. Som Norris sier, mye kan endre seg frem til seriestart. Mye kan også endre seg med et par skikkelige forsterkninger, hvilket bør være grei skuring å få til med millionene fra salget av Trondsen. Aldri? Never? Noensinne? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mars 2015 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mars 2015 (endret) KJÆRLIGHET TIL EN KLUBB ER ANNERLEDES ENN ALT ANNET: Kl 14 i går var alt elendig; Bob, laget, spillerne, spissene, den sportslige ledelsen, styret, penga og alle beslutninger vi har tett siden 2008. Kl 19 var verden snudd på hodet; Asante blir en sensasjon, Jevgenij er en klasseback, Girogi får en fantomsesong, Haugstad og Meling er spissparet i trenger, Bob er et geni, IA Olsen er den beste sportsdirektør man kan drømme om, Tom Schelvans øyne virker like godt som før, styret har tatt kloke beslutninger og hvem var Anders Trondsen igjen? I går gruet vi oss, nå gleder vi oss hemningsløst till sesongstart. Jeg fikk till og med "tilbake" to Tiergivere i går kveld! Og det er sant, det er mye å glede seg til. To-tre supre forsterkninger til, den faste forsesongsseieren over RRK (kommer 16. mars i la Manga), full trøkk på sesongkortslaget og fotballfeber i bygda før premieren mot Haugesund 2. påskedag - 6. april kl 18. Er det rart vi elsker fotball? Er det rart vi elsker Stabæk? Er det rart vi elsker Stabæk Support; Guttensindet, kuk, Bruaset, Ringo, perfect 7, Offside, Slum og hele gjengen? Ikke rart i det hele tatt! Endret 8. Mars 2015 av ingo 39 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 8. Mars 2015 Del Skrevet 8. Mars 2015 2015 sesongen is going to be something special 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 9. Mars 2015 Del Skrevet 9. Mars 2015 Avisene kommer vel snart med årets luper og tabelltips. Blir spennende og se om de tør å gjøre samme feilen igjen i år. Brukerne på vgdebatt har hvertfall ikke store troen på oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 9. Mars 2015 Del Skrevet 9. Mars 2015 Gjorde de egentlig det? Vi forsterket først etter at tipsene var gitt og det vi presterte i sesongoppkjøringen var virkelig skrale saker. Et annet tips ville nesten vært useriøst. SS.no hadde også tippet oss på siste i fjor, dersom vi hadde gitt tips... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 9. Mars 2015 Del Skrevet 9. Mars 2015 Joda, greit nok. Men jeg mener det er større dumpekandidater enn oss i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 9. Mars 2015 Del Skrevet 9. Mars 2015 I år er det en helt annen greie! Vi har sett mye bedre ut og har en helt annen progresjon enn vi hadde i fjor. Men det er egentlig ikke så rart, kjernetroppen har vært samlet nesten hele oppkjøringa. Vi fikk inn den sentrale midtbanen tidlig og forsvaret er mer eller mindre inntakt. At det har skortet fremover skyldes at vi mangler spillerne, de vet vi kommer. Dermed er jeg ikke så bekymret som jeg var i fjor. Skjønt, det så ikke så bra ut mot Bærum, men det svinger alltid litt i forsesongen. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 9. Mars 2015 Del Skrevet 9. Mars 2015 I år er det en helt annen greie! Vi har sett mye bedre ut og har en helt annen progresjon enn vi hadde i fjor. Men det er egentlig ikke så rart, kjernetroppen har vært samlet nesten hele oppkjøringa. Vi fikk inn den sentrale midtbanen tidlig og forsvaret er mer eller mindre inntakt. At det har skortet fremover skyldes at vi mangler spillerne, de vet vi kommer. Dermed er jeg ikke så bekymret som jeg var i fjor. Skjønt, det så ikke så bra ut mot Bærum, men det svinger alltid litt i forsesongen. @ringo Kommer SS.no med tabelltips iår? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 9. Mars 2015 Del Skrevet 9. Mars 2015 I år er det en helt annen greie! Vi har sett mye bedre ut og har en helt annen progresjon enn vi hadde i fjor. Men det er egentlig ikke så rart, kjernetroppen har vært samlet nesten hele oppkjøringa. Vi fikk inn den sentrale midtbanen tidlig og forsvaret er mer eller mindre inntakt. At det har skortet fremover skyldes at vi mangler spillerne, de vet vi kommer. Dermed er jeg ikke så bekymret som jeg var i fjor. Skjønt, det så ikke så bra ut mot Bærum, men det svinger alltid litt i forsesongen. @ringo Kommer SS.no med tabelltips iår? Pliiiiiiiiz? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 9. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 9. Mars 2015 (endret) I mine øyne er Start, Mjøndalen, Viking og Tromsø årets store dumpekandidater. Bodø/Glimt kan muligens inkluderes i den sammenhengen. Endret 9. Mars 2015 av kkh94 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 9. Mars 2015 Del Skrevet 9. Mars 2015 Nei dessverre, jeg tror den tiden er ugjennkallelig forbi. Man skal aldri si aldri, men akkurat nå er det kapiteket lukket. I allefall for det formatet. Dels har jeg ikke den tiden jeg hadde før, dels har jeg ikke den samme motivasjonen og så er jeg for ærekjær til å gjøre dette halvveis. Rich hadde nok kanskje lyst til å kjøre en runde til. Men han har alt i overkant mange jern i ilden. . Men det betyr jo ikke at noen andre ikke kan ta opp hansken og føre arven videre så og si! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 9. Mars 2015 Del Skrevet 9. Mars 2015 Nei dessverre, jeg tror den tiden er ugjennkallelig forbi. Man skal aldri si aldri, men akkurat nå er det kapiteket lukket. I allefall for det formatet. Dels har jeg ikke den tiden jeg hadde før, dels har jeg ikke den samme motivasjonen og så er jeg for ærekjær til å gjøre dette halvveis. Rich hadde nok kanskje lyst til å kjøre en runde til. Men han har alt i overkant mange jern i ilden. . Men det betyr jo ikke at noen andre ikke kan ta opp hansken og føre arven videre så og si! Veldig synd, men forstår deg/dere også godt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 9. Mars 2015 Del Skrevet 9. Mars 2015 I mine øyne er Start, Mjøndalen, Viking og Tromsø årets store dumpekandidater. Bodø/Glimt kan muligens inkluderes i den sammenhengen.Start, Mjøndalen og Tromsø er jeg enig i, men Viking? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 9. Mars 2015 Del Skrevet 9. Mars 2015 Viking er det nesten umulig å si noe om. Jonevret er en kuk, og ha bruker å miste garderoben rundt omkring nå. Man fikk merke det en hel del da Bruttern stakk i fjor. Nå har de vel fått inn Burchnall på feltet og han har fått mye skryt for jobben han gjorde i Sarp. Stallen deres er god nok for en topp 5 plassering. Start, Sandefjord, Aafk er de jeg har minst tro på enn så lenge. Haugesund har ikke sett så bra ut foreløpig de heller. I andre enden holder jeg en liten knapp på RBK forran Molde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 9. Mars 2015 Del Skrevet 9. Mars 2015 Viking er det nesten umulig å si noe om. Jonevret er en kuk, og ha bruker å miste garderoben rundt omkring nå. Man fikk merke det en hel del da Bruttern stakk i fjor. Nå har de vel fått inn Burchnall på feltet og han har fått mye skryt for jobben han gjorde i Sarp. Stallen deres er god nok for en topp 5 plassering. Start, Sandefjord, Aafk er de jeg har minst tro på enn så lenge. Haugesund har ikke sett så bra ut foreløpig de heller. I andre enden holder jeg en liten knapp på RBK forran Molde. Hvordan vurderer du Stabæk i dette feltet? Ender vi på øvre eller nedre halvdel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 9. Mars 2015 Del Skrevet 9. Mars 2015 Om stabæk og oppbygging av nytt lag på sportsdelen på nrk nyhetene om ca 20 min Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 9. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 9. Mars 2015 (endret) Vi må nesten avvente og se an hvilke spisser vi får inn. Før vi snirkler oss inn på en plass. Forsvarsspillet var litt grumsete der borte i Portland og det bekymrer litt, men mot litt mer overkommelig motstand virket det å sitte bedre (så ikke kampen mot SF, men liverapporten of folk jeg har snakket med var positive.) forsvarsspill er bare ikke Bobs styrke Et sted rett under midten vil jeg tro... Endret 9. Mars 2015 av @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 9. Mars 2015 Del Skrevet 9. Mars 2015 Start og Mjøndalen rykker direkte ned, mens Molde og Rosenborg kjemper om seriegullet. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 9. Mars 2015 Del Skrevet 9. Mars 2015 Fra Twitter: Unibet | Relegation TL2015 @MIFToppfotball - 1.70 @sfjfotball - 2.05 @Sarpsborg08 - 4.00 @ikstart - 4.50 @Glimt - 4.50 @Stabaek - 4.50 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 16. Mars 2015 Del Skrevet 16. Mars 2015 http://fotballnerd.no/tippeligatipset-2015-nr-16-stabaek/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå