Posse 21 096 Del Skrevet 24. Mars 2015 Del Skrevet 24. Mars 2015 Spiller vi match mot Tromsø på Nadderud i morgen klokken 15:00? http://www.stabak.no/live-match-centre/matchID/2021092 Posse-stream? Jeg visste ingenting om dette før nå i stad, så har booket et møte som kolliderer. Synd, for i utgangspunktet har jeg ikke opptak i morgen, og kunne streamet om jeg hadde visst det litt på forhånd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 25. Mars 2015 Del Skrevet 25. Mars 2015 Ingen bombe: http://joacimjonsson.blogg.no/1427234668_disse_klubbene_er_ove.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 25. Mars 2015 Del Skrevet 25. Mars 2015 Hepp, Er det ikke litt tidlig å lage en slik oversikt? Han har laget en over de beste overgangene også, der glemte han å ta med Andre Hansen fra Odd til RBK... @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeirSJ 632 Del Skrevet 25. Mars 2015 Del Skrevet 25. Mars 2015 Tre treningskamper på en uke.. Først Særp, nå Tromsø og så Mjøndalen på lørdag (og Kongsvinger på søndag, men det er vel 2.laget). Vi blir i hvert fall det laget med flest treningskamper bak oss når tippeligaen sparkes i gang:-P Har vi noen sinne spilt så mange treningskamper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 26. Mars 2015 Del Skrevet 26. Mars 2015 Ser for meg dette som en start 11er hjemme mot Haugesund 6. april Mande Sayouba Ville Jalasto - Skjønsberg - Næss - Kirisov Issah - Cole - Giorgio Asante - Dio - Kassi Benk: Singh, Meling, Granli, Hammer, Haugstad, Dahle, Ekblom, Henderson(?). Ser søren meg ikke dårlig ut dette. Solid forsvar, og spennende midtbane, desto mer spennende attackere. Spørsmålstegnet ligger på midten, vi har ikke en sentral midtbanespiller på benken. Rart ingen har nevnt det før , men kanskje jeg har glemt noen? Det beste nå hadde vært å få signert Bensick på proffkontrakt, fått inn en sentral midtbanespiller til og kanskje en offensiv midtbane spiller. Tror Hammer blir back up på stopperplass, noe jeg personlig synes er helt greit. Har helt sikkert glemt noen, og var usikker på Henderson. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 26. Mars 2015 Del Skrevet 26. Mars 2015 Kassi kan jo fint gå inn sentralt også, bare han slipper defensivt ansvar. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 26. Mars 2015 Del Skrevet 26. Mars 2015 Ja, og det er spørsmålet. Som defensiv midt, skal man løpe hjemover, det gjør ikke Kassi. We need a midfielder! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 26. Mars 2015 Del Skrevet 26. Mars 2015 Ser for meg dette som en start 11er hjemme mot Haugesund 6. april Mande Sayouba Ville Jalasto - Skjønsberg - Næss - Kirisov Issah - Cole - Giorgio Asante - Dio - Kassi Benk: Singh, Meling, Granli, Hammer, Haugstad, Dahle, Ekblom, Henderson(?). Ser søren meg ikke dårlig ut dette. Solid forsvar, og spennende midtbane, desto mer spennende attackere. Spørsmålstegnet ligger på midten, vi har ikke en sentral midtbanespiller på benken. Rart ingen har nevnt det før , men kanskje jeg har glemt noen? Det beste nå hadde vært å få signert Bensick på proffkontrakt, fått inn en sentral midtbanespiller til og kanskje en offensiv midtbane spiller. Tror Hammer blir back up på stopperplass, noe jeg personlig synes er helt greit. Har helt sikkert glemt noen, og var usikker på Henderson. Her bytter jeg ut Kirisov og inn med Meling Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. Mars 2015 Del Skrevet 26. Mars 2015 Henderson kommer ikke til å sitte på den benken, såvidt jeg vet. Både fordi han er sykemeldt og fordi benken består av syv mann. Men Bencsik kan godt sitte der, og jeg tipper han gjør det - han, som alle juniorer, har lov til å spille tre kamper på A-laget før han må få kontrakt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 26. Mars 2015 Del Skrevet 26. Mars 2015 Duoen på topp ser meget farlig ut!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 26. Mars 2015 Del Skrevet 26. Mars 2015 Duoen på topp ser meget farlig ut!! Enig der Peter 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 26. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 26. Mars 2015 (endret) Duoen på topp ser meget farlig ut!! Enig der Peter I utseende da? For jeg har ikke sett de spilt en eneste kamp sammen enda!Trodde vel vi også spilte mer: 4-3(2)-2(3)-1 jeg, men kan vel også ta helt feil. Blir spennende å se de sammen på lørdag. Endret 26. Mars 2015 av blaasoldat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 26. Mars 2015 (endret) Jeg er litt usikker på hva slags formasjon vi skal spille, i fjor så vi best ut i 4-3-3, men spilte 4-2-3-1 i de fleste kampene. I år er jeg litt usikker på hva som passer best... Slik ser jeg eventuelt for meg at en 4-2-3-1 kan se ut: SayoubaJalasto - Skjønsberg - Næss - KirisovIssah - GoroziaAsante - Grossman - KassiDiomande Endret 26. Mars 2015 av kkh94 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 26. Mars 2015 Del Skrevet 26. Mars 2015 Jeg er litt usikker på hva slags formasjon vi skal spille, i fjor så vi best ut i 4-3-3, men spilte 4-2-3-1 i de fleste kampene. I år er jeg litt usikker på hva som passer best... Slik ser jeg eventuelt for meg at en 4-2-3-1 kan se ut: Sayouba Jalasto - Skjønsberg - Næss - Kirisov Issah - Gorozia Asante - Grossman - Kassi Diomande Bør ikke Grossman og Gorozia bytte plass her? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 26. Mars 2015 Del Skrevet 26. Mars 2015 http://www.isberget.no//news/1311/66/Isbergetlupen-2015-Stabak "I mine øyne er man også avhengig av at Craig Henderson blir katalysatoren sentralt på midten." God jul sier bare jeg. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 495 Del Skrevet 26. Mars 2015 Del Skrevet 26. Mars 2015 Ser for meg dette som en start 11er hjemme mot Haugesund 6. april Mande Sayouba Ville Jalasto - Skjønsberg - Næss - Kirisov Issah - Cole - Giorgio Asante - Dio - Kassi Benk: Singh, Meling, Granli, Hammer, Haugstad, Dahle, Ekblom, Henderson(?). Ser søren meg ikke dårlig ut dette. Solid forsvar Jeg tenker også at vi har et solid forsvar men vi slipper inn vanvittig mye mål. Det blir nok vårt største problem i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 26. Mars 2015 Del Skrevet 26. Mars 2015 Det virker som om Isberget først satte opp tipset, så ga ut poeng. Mande omtales som en strålende keeper, en av landets beste. På keeper-plassen får vi 5/10 På venstreback undervurderes Kirisov. Back på Russland u21. Hadde han hatt den plassen på det norske laget hadde han fått bedre omtale. Jeg tror Russland vinner 5/5 mot Norge. Bob er en trener av internasjonalt kaliber og får 7/10. Hva skal til for høyere? Her kommenterer de faktisk at karakteren kan virke høy for et bunnlag. Som igjen tyder på at de har plassert først. Den kanskje aller viktigste kritikken er: Vi fikk ikke poeng for benken! Sandefjord ligger på 13. plass, 4 poeng foran oss. De fikk 4 poeng for benken sin. Det punktet har de faktisk glemt for oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. Mars 2015 Del Skrevet 26. Mars 2015 Emil Ekblom har visst skifta pass, ifølge Isberget. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 26. Mars 2015 Del Skrevet 26. Mars 2015 http://www.isberget.no//news/1311/66/Isbergetlupen-2015-Stabak "I mine øyne er man også avhengig av at Craig Henderson blir katalysatoren sentralt på midten." God jul sier bare jeg. Tror aldri jeg har sett et så dårlig/feil begrunnet tabelltips av Stabæk noengang. Dette hører vel egentlig hjemme i humortråden? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 26. Mars 2015 Del Skrevet 26. Mars 2015 Det tabelltipset der hadde hørt hjemme i 'Det store, kaotiske tabelltipset for 2011'. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. Mars 2015 Del Skrevet 26. Mars 2015 De svarer på en del kritikk på Twitter nå, og begrunner det blant annet med at de bruker altomfotball.no for å se på troppene. Hadde jeg vært den som lagde tabelltips ville jeg sett på hvem som spilte flest kamper i fjor, hvem som har spilt i treningskampene etc. ...det er kanskje derfor jeg ikke har tid til å lage tabelltips Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Mars 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Mars 2015 Hepp, De eier ikke stolthet! @ringo 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 819 Del Skrevet 27. Mars 2015 Del Skrevet 27. Mars 2015 Ja, og det er spørsmålet. Som defensiv midt, skal man løpe hjemover, det gjør ikke Kassi. We need a midfielder! Kassi jobber bra hjemover han når han spiller på midten. Problemet er at han spiller med for høy risiko som ballfordeler. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 27. Mars 2015 Del Skrevet 27. Mars 2015 VPN tipper oss på 10ende. Er vel det høyeste hittil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 27. Mars 2015 Del Skrevet 27. Mars 2015 VPN tipper oss på 10ende. Er vel det høyeste hittil? Nei, jeg tipper oss på sjette plass. Link til VPN-saken: http://www.vpn.no/vpn-spesial/2015/03/10-plass-stabaek/ 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 27. Mars 2015 Del Skrevet 27. Mars 2015 VPN tipper oss på 10ende. Er vel det høyeste hittil? Nei, jeg tipper oss på sjette plass. Link til VPN-saken: http://www.vpn.no/vpn-spesial/2015/03/10-plass-stabaek/ Digger at de har Lillestrøm på siste plass! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 27. Mars 2015 Del Skrevet 27. Mars 2015 VPN tipper oss på 10ende. Er vel det høyeste hittil? Nei, jeg tipper oss på sjette plass. Link til VPN-saken: http://www.vpn.no/vpn-spesial/2015/03/10-plass-stabaek/ Digger at de har Lillestrøm på siste plass! Ønsketenkning? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 27. Mars 2015 Del Skrevet 27. Mars 2015 Tror de har LSK sist hvert år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 27. Mars 2015 Del Skrevet 27. Mars 2015 Tror de har LSK sist hvert år Mener det, ja. I min egen oversikt over tabelltips har jeg ihvertfall satt opp en liten stjerne ved det tipset Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 27. Mars 2015 Del Skrevet 27. Mars 2015 https://twitter.com/obosligaen/status/581584568777633792Hadde vært no på Nadderud! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå